Peugeot 205, Rallye 1294, tu24
Peugeot 205, Rallye 1294, tu24
witam,
szukam kogoś kto ma taki samochód jak mój
a jest to P 205 rallye 1294 silnik tu 24, na dwóch gaźnikach webera
pozdrawiam piotrek
szukam kogoś kto ma taki samochód jak mój
a jest to P 205 rallye 1294 silnik tu 24, na dwóch gaźnikach webera
pozdrawiam piotrek
i jak Ci sie sprawuje to autko?
ja mam problem z gaznikami nie wiem jak to ustawic! wiesz jak lub gdzie jest ktos kto potrafi to profesjonalnie zrobic?
mialem remont silnika - nie palil mi na jednej swiecy, a teraz po paru miesiacach tym razem z winy tego gaznika nie pali mi na innej. po prostu nie podaje w ogole na nią paliwa.
ja mam problem z gaznikami nie wiem jak to ustawic! wiesz jak lub gdzie jest ktos kto potrafi to profesjonalnie zrobic?
mialem remont silnika - nie palil mi na jednej swiecy, a teraz po paru miesiacach tym razem z winy tego gaznika nie pali mi na innej. po prostu nie podaje w ogole na nią paliwa.
Wiesz ja nie miałem nigdy żadnych problemów z gaźnikami i dlatego w nich nie grzebałem (samochód mam ponad dwa lata) – zapytaj się Łukasza – nick Ari na forum – on powinien wiedzieć. Co ci mogę poradzić – najlepiej popytaj się gości którzy jeździli w rajdach (pug , ax sport) lub w wyścigach górskich formułami (one były na gaźnikach) – powinni najlepiej wiedzieć o co chodzi, a jak nie to pewnie znają jakiegoś magika:) w Wawie.
A moje autko sprawuje się bardzo dobrze
– poza typowymi usterkami w 205 ( półośki itp) nic w nim nie robiłem.

A moje autko sprawuje się bardzo dobrze

- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
a ile pali Twój PUG na tych dwóch weberach??
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Spalanie jest baaardzo zależne od stylu jazdy więc podaje dane fabryczne czyli: 5.5/7.6/9.6 (90km/h/120km/h/miasto). Są to dane jak najbardziej ralne do osiągnięcia przy w miarę normalnej jeździe. Przy czym mój egzemplarz jest w oryginalnym stanie tzn. nic nie było grzebane/przerabiane w silniku i gaźnikach (poza sportowymi filtrami
).

- lukasss
- Junior
- Posty: 235
- Rejestracja: 05 cze ndz, 2005 1:31 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Rzeszów


- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
no jak mówisz 8 na trasie
to Rekin podął 7,6 przy 120 a jkabyś jechał z prędkością 90 bez specjalnych przyśpieszeń to bys zszedł i do 5,5
napewno tylko komu sie chce tak jeździć
Miasto też masz podane 9,6 czyli tez podobnie jak mówisz
Dan jak najbartdziej realne
tylko liczac pewnie nie zbyt sportową jazdę 






Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Lukass przecież napisałem wyraźnie "spalanie jest baaardzo zależne od stylu jazdy" - podałem dane z katalogu rallye. A co do 5.5l na 100km przy 90km/h jest to realne bo to kiedyś sprawdziłem
i tyle wyszło
!!! Powtarzam przy 90km/h stała prędkość na trasie. Przy 90km/h w rallye cały czas jedziesz na 5 biegu nie musisz nic redukować pod górę itp poza tym samochód jest bardzo lekki i dlatego takie spalanie. Tak samo 7.6l przy 120km/h jest do osiągnięcia.
Z tego co zauważyłem to spalanie wzrasta drastycznie po przekroczeniu ok 130-140km/h ponieważ jedziesz na wysokich obrotach (skrzynia jest tak zestopniowana - typowo pod rajdy) i wtedy dużo dużo więcej pali. Praktycznie przy 140km/h-150km/h w rallye powinno sie już wrzucać 6 bieg którego nie ma
Każdy kto jeździł 1.3 rallye na trasie ma wrażenie że brakuje 6 biegu (ja czasami tez chce go omyłkowo wrzucić hehe skrzynia kończy się na 190km/h a ma się wrażenie że samochód by jeszcze pojechał...). Po mieście pali w zależności ile chce właściciel
można jeździć ekonomicznie (bo silnik jest bardzo elastyczny) ale jest to bardzo trudne ponieważ silnik i krótko zestopniowana skrzynia naprawdę prowokuje... A w KJSach nie wiem ile pali bo nim nigdy nie jeździłem (szkoda mi go
) ale wcześniej jeździłem innymi samochodami i powiem ci tyle że mało który pojazd w KJSie pali mniej niż 10-15l no chyba że Diesel
Acha jeszcze jedno przypominam że w instrukcji 1.3 rallye jest wyraźnie napisane na jakim paliwie ma jeździć...98oktan
Ale się rozpisałem hehe


Z tego co zauważyłem to spalanie wzrasta drastycznie po przekroczeniu ok 130-140km/h ponieważ jedziesz na wysokich obrotach (skrzynia jest tak zestopniowana - typowo pod rajdy) i wtedy dużo dużo więcej pali. Praktycznie przy 140km/h-150km/h w rallye powinno sie już wrzucać 6 bieg którego nie ma




Acha jeszcze jedno przypominam że w instrukcji 1.3 rallye jest wyraźnie napisane na jakim paliwie ma jeździć...98oktan

Ale się rozpisałem hehe

ciężki temat z tym wałkiemlukasss pisze:chłopaki z całym szacunkiem 5,5 l dla rallye MOIM zdaniem jest nieosiagalne
hm wydaje mis ie ze nigdy takiego wyniku nieodnotuje hihihi pozdrawiam! a tak na marginesie kupiłbym wałek do rallye albo cały silnik-moze jesteście mi w stanie jakoś pomóc???



Panowie ja cały czas pisze o skrajnych warunkach czyli jazda ze stałą prędkością 90km/h przez 100km... Wiadomo że średnio tyle nie pali...
A co do Diesla to chyba przy 90km/h przy stałej jeździe pali mniej

A tak na marginesie ile ma podane GTI w katalogu spalanie przy 90km/h?
- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
Para pisze:5,5 Litra do dobry wynik dla dieselka
No słabo słabo chyba że na mieście




Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]