urwana śruba odpowietrznika hamulców...
- sroger
 - Nowicjusz
 - Posty: 99
 - Rejestracja: 22 maja ndz, 2005 11:29 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 
urwana śruba odpowietrznika hamulców...
dzisiaj wymieniałem uszczelkę tłoczka zacisku hamulca i wszystko było ok.
później chciałem odpowietrzyć hamulce zaczęłem od tyłu i chciałem odpowietrzyć przód no i urwałem śrubę odpowietrznika hamulców przy zacisku.
Hamulcy prawie nie mam , nie hamuje mi prawy przód.
Wiem że nie wykręce tej reszty odpowietrznika,wiec muszę jechać do warsztatu.
Czy w Shellu robią takie rzeczy???
Operacja wykręcenia odpowietrznika i odpowietrzanie całego układu , ile może to kosztować w Shellu???
Proszę o pomoc.
			
			
									
						
							później chciałem odpowietrzyć hamulce zaczęłem od tyłu i chciałem odpowietrzyć przód no i urwałem śrubę odpowietrznika hamulców przy zacisku.
Hamulcy prawie nie mam , nie hamuje mi prawy przód.
Wiem że nie wykręce tej reszty odpowietrznika,wiec muszę jechać do warsztatu.
Czy w Shellu robią takie rzeczy???
Operacja wykręcenia odpowietrznika i odpowietrzanie całego układu , ile może to kosztować w Shellu???
Proszę o pomoc.
Peugeot 205 , 1.8 diesel , 1984r. , 60KM
			
						- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
mozesz to sobie zrobić z pomoca kumpla. jednen pompuje pedałem hamulca a drugi kreci kluczem bo nie wiem czy ta srube wykręcisz czy nie bedziesz musiał zmieniac całej cześci!
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- 
				invictus
 
- 
				invictus
 
- 
				invictus
 
- Ninja
 - Uzalezniony
 - Posty: 640
 - Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
 - Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
 
Ja mialem identyczna sytuacje 2 miechy temu.
Pekl mi gumowy przewod przy kole i trzeba bylo go wymienic a potem odpowietrzyc uklad.
Oczywiscie oba zaworki sie zapiekly i pourywaly przy odkrecaniu (i zaden palnik nie pomogl). Generalnie wydobyc tego bez uszkodzenia gwintu sie nie dalo a odpowietrzenie przez przewody nie przynosilo rezultatow.
Final: "nowe" zaciski po 80zl = 160zl i hamulce dzialaly bez zarzutu
			
			
									
						
							Pekl mi gumowy przewod przy kole i trzeba bylo go wymienic a potem odpowietrzyc uklad.
Oczywiscie oba zaworki sie zapiekly i pourywaly przy odkrecaniu (i zaden palnik nie pomogl). Generalnie wydobyc tego bez uszkodzenia gwintu sie nie dalo a odpowietrzenie przez przewody nie przynosilo rezultatow.
Final: "nowe" zaciski po 80zl = 160zl i hamulce dzialaly bez zarzutu
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator 
Jest - VW
			
						Jest - VW
- blaszka
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2817
 - Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
 - Kontakt:
 
NI EMUSI KORODOWAĆ ALU MA TAKIE COS ZE SIE ZAPIEKA (SKLENIA , NIE WIEM JAK TO FACHOWO OKRESLIĆ) I SIE UKRECA ALE PRAWDE MÓWIAC TO I STAL I ALU TO JEDNA WIELKA LIPA W TYCH ODPOWIETRZNIKACH NAJCZESCJEJ SIE ZAPIEKA I DUPA POWINNI TO JAKOS INACZEJ ROZWIAZAĆalu nie koroduje pod wplywem zwyklego powietrza
- 
				invictus
 
- 
				invictus