wziołem sie za obniżanie
- 
				TOMEK-TARNÓW
 - Junior
 - Posty: 194
 - Rejestracja: 23 wrz pt, 2005 11:12 am
 
wziołem sie za obniżanie
no  tak dzis postanowilem ze obetne przednie spręzyny a tył zkręce na belce!!!   
zaczolem od tylu sciągnolem kolo i................ kapletnie nie wiedzilem za co sie zabrac !!! jakis drązek skrętny sworzen co to i gdzie to jest to niemam pojecia !!!!!!!!
zaczne od przodu wydarlem kolumnie calą po jakis 2h i zaczolem ciąc! dokladnie o jeden zwój noi wszystko by bylo ok gdyby sprezyna po ucieciu chciala wskoczyc na swoje miejsce ale nietety nie miala takich chcęci !!! i tak sie skonczylo za auto stoi na podnosniku sprezyny wystaje poza gniazdo w ktorym ma siedziec a ja kapletnie niewiem co robic !!!!
rady prosze jakies i sugestie
			
			
									
						
							zaczolem od tylu sciągnolem kolo i................ kapletnie nie wiedzilem za co sie zabrac !!! jakis drązek skrętny sworzen co to i gdzie to jest to niemam pojecia !!!!!!!!
zaczne od przodu wydarlem kolumnie calą po jakis 2h i zaczolem ciąc! dokladnie o jeden zwój noi wszystko by bylo ok gdyby sprezyna po ucieciu chciala wskoczyc na swoje miejsce ale nietety nie miala takich chcęci !!! i tak sie skonczylo za auto stoi na podnosniku sprezyny wystaje poza gniazdo w ktorym ma siedziec a ja kapletnie niewiem co robic !!!!
rady prosze jakies i sugestie
Moj Peugeot  to typowy SZCZUR !!!

			
						
- 
				TOMEK-TARNÓW
 - Junior
 - Posty: 194
 - Rejestracja: 23 wrz pt, 2005 11:12 am
 
- 
				invictus
 
Tomek jak chcesz cos zmieniac musisz wiedzic  co, bo jak nie wiesz to moze sie to dla ciebie zle skonczyc. 
Te drazki to pret z wieloklinem, ktory dziala dokladnie tak jak moralez napisal. -jak chcesz zobaczyc jak to wyglada to w dziale filmy jest "wheelers dealers", gdzie koles to wyciaga. (to nie jest film instruktazowy, wiec na duzo nie licz)
			
			
									
						
										
						Te drazki to pret z wieloklinem, ktory dziala dokladnie tak jak moralez napisal. -jak chcesz zobaczyc jak to wyglada to w dziale filmy jest "wheelers dealers", gdzie koles to wyciaga. (to nie jest film instruktazowy, wiec na duzo nie licz)
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
Tomek zerknij w dzial techniczny bo tam jest dokladny rysunek z opisem zrobionym przez Kaktusa na ten temat oraz opisane w podobnym temacie jak rozebrac to by obnizyc tyl
			
			
									
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- 
				TOMEK-TARNÓW
 - Junior
 - Posty: 194
 - Rejestracja: 23 wrz pt, 2005 11:12 am
 
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
Tu kaktus pokrotce opisuje jak obnizyc belke(p.s. powinno to byc w forum techn. Twój temat)
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... ight=belka
drugie .....
kurcze byl post z rysunkiem i zaznaczone bylo co jest co ... taki jakby w paint robiony ale dobry ... wciaz szukam
znalazlem taki rysuneczek
http://forum.peugeot205.pl/plikownia/st ... or_264.jpg - na rysunku nr 1 to stabilizator w belce - wczesniej zle bylo przeze mnie okreslone bo nie dopatrzylem
drazek skretny - jest to pret ktory ulega skreceniom wzdluz przekroju. dzialanie tego jest takie ze jak przykladowo jedno z tylnich kol idzie do gory to ten drazek stanowi opor - bo gdyby kolo moglo (w sumie wahacz) to krecilo by sie dookola wlasnej osi, 2 drazki skretne maja temu zapobiec. tak wiec nie sam wahacz z tylu powoduje opor ale wlasnie te 2 drazki co sa po bokach belki. tak to bym opisal swoimi slowami, jak cos niech ktos sprostuje jesli zle interpretuje
EDIT:
co do rysunku o ktorym myslalem to byl bardzo precyzyjny opis tylniej zawiechy Sad moze jak kaktus tu zerknie to przypomni sobie i wklei
			
			
													http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... ight=belka
drugie .....
kurcze byl post z rysunkiem i zaznaczone bylo co jest co ... taki jakby w paint robiony ale dobry ... wciaz szukam
znalazlem taki rysuneczek
http://forum.peugeot205.pl/plikownia/st ... or_264.jpg - na rysunku nr 1 to stabilizator w belce - wczesniej zle bylo przeze mnie okreslone bo nie dopatrzylem
drazek skretny - jest to pret ktory ulega skreceniom wzdluz przekroju. dzialanie tego jest takie ze jak przykladowo jedno z tylnich kol idzie do gory to ten drazek stanowi opor - bo gdyby kolo moglo (w sumie wahacz) to krecilo by sie dookola wlasnej osi, 2 drazki skretne maja temu zapobiec. tak wiec nie sam wahacz z tylu powoduje opor ale wlasnie te 2 drazki co sa po bokach belki. tak to bym opisal swoimi slowami, jak cos niech ktos sprostuje jesli zle interpretuje
EDIT:
co do rysunku o ktorym myslalem to byl bardzo precyzyjny opis tylniej zawiechy Sad moze jak kaktus tu zerknie to przypomni sobie i wklei
					Ostatnio zmieniony 04 lis pt, 2005 3:31 pm przez Pieraś, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- 
				invictus
 
Jak ma to wkleic jak nawet nie ma ukrytego topica z wycietymi materaialami??
http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/5/51A01A.HTM -TORSION BAR
Jak juz napisalem parokrotnie -nie robilbym problemow jakby to byl pierwszy raz.
I jescze jedna publiczna prosba (zeby wszyscy wiedzieli ze to napisalem) Jezli cos nie ma wartosci strategicznej to nie chce, zeby ktokolwiek tlumaczyl moje posty -moge sobie pisac nawet jezykiem sznurkowym i to tylko moja sprawa -jakbym chcial dopisac to sam bym to zrobil, jezeli tego nie zrobilem to ma to jakis cel.
Finito
			
			
									
						
										
						http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/5/51A01A.HTM -TORSION BAR
Jak juz napisalem parokrotnie -nie robilbym problemow jakby to byl pierwszy raz.
I jescze jedna publiczna prosba (zeby wszyscy wiedzieli ze to napisalem) Jezli cos nie ma wartosci strategicznej to nie chce, zeby ktokolwiek tlumaczyl moje posty -moge sobie pisac nawet jezykiem sznurkowym i to tylko moja sprawa -jakbym chcial dopisac to sam bym to zrobil, jezeli tego nie zrobilem to ma to jakis cel.
Finito
- 
				TOMEK-TARNÓW
 - Junior
 - Posty: 194
 - Rejestracja: 23 wrz pt, 2005 11:12 am
 
- numerik
 - Nowicjusz
 - Posty: 37
 - Rejestracja: 25 lip pn, 2005 1:57 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Łódź / Warszawa
 
Odpowiadam koledze może troche za późno, mam nadzieje że udało sie auto obniżyć , polecam generalnie lekture na sronie http://www.205gtidrivers.com/ w dziale articles, jak nie znasz angielskiego to dobrze jest kogoś poprosić o pomoc bo naprawde sporo te artykuły wyjaśniają  w różnych tematach gita.
			
			
									
						
							Sacre numerik 205