Poszukuje specjalisty od napawania i frezowania
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac
			
			
									
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- 
				krzycho
 
To bardzo dziwne stwierdzenie bo podobno 4x4 najlepiej czuje się na nawierzchniach sypkich i śliskich. Mój kolega który kupił sobie Subaru Legacy mówi ze to sam miód w porównaniu z FWD.Pieraś pisze:jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac
Musze sprawdzić sam ...
- 205MI16
 - Uzalezniony
 - Posty: 601
 - Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
 - Posiadany PUG: 205 XS
 - Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
 
Tak jak pisałem w zimie na śniegu ma wystarczającą moc żeby poszaleć. Co do obracania na śliskim to Pieraś ma trochę racji - łatwo nim bączka wykręcić ale jednocześnie każdy winkiel idziesz pełnym slajdem.krzycho pisze:A powiedz mi nie osłabiał go zbytnio ten napęd 4x4 ? Bo to kawał silnika ale 4x4 też swoje pochłania205MI16 pisze: Miałem Mi 4x4 - w zimie jest fantastyczny {w lecie trochę} za słaby więc nie przerabiaj na FWD bo będziesz żałował
Potrzebna jest duża praktyka w jeździe 4x4 z permamentnym napędem a 405 taki ma.
A co do subaru to trochę inna bajka w napędzie i prowadzeniu się
- 
				invictus
 
Pieraś pisze:jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac
To ciekawa teza bo 4 napedowka mozesz sterowac kaza osia osobno(w ograniczonym zakresie), trudniej o bledy i samochod je bardziej wybacza. Nie wiem czy jezdziles 4x4, ale to jest bajka
- 
				krzycho
 
On akurat ma stosunkowo stary model z 1996 roku z podstawowym silnikem 2.0 120 km.205MI16 pisze:A co do subaru to trochę inna bajka w napędzie i prowadzeniu się
Zresztą - nigdy nie jeździłem ale chciałbym zobaczyć jak to jest. Tylko że...tym samochodem ma jeździć również moja żona i to często więc zeby mi rowów nie pozwiedzała bo mi serce pęknie.
- 
				krzycho
 
Nie wiem jak Twoja jeździ ale moja ciagnie Juniora do 6 tys. na jedynce , potem to samo na dwójce a potem spokojnie, w zakręty wpada nie zdejmując nogi z gazu. Nawet Diesla nie chciała bo stwierdziła że tam nie mozna tak po obrotach pojechac a ona to lubi  
  No i przycisk trabki równie dobrze mógłby być zrealizowany jak przełącznik na desce albo podłączony na stałe po zapłonie  
 
Ale generalnie to ja rozbijam wszystkie sprzety w domu tak więc jestem dobrej myśli
			
			
									
						
										
						Ale generalnie to ja rozbijam wszystkie sprzety w domu tak więc jestem dobrej myśli
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
... mozesz ale tu mowimy o zalaczonym trybie 4x4 ... jak przod i tyl jest wlaczony to jak Cie obroci troche to wcisnij gaz. powodzenia.invictus pisze:Pieraś pisze:jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac
To ciekawa teza bo 4 napedowka mozesz sterowac kaza osia osobno(w ograniczonym zakresie), trudniej o bledy i samochod je bardziej wybacza. Nie wiem czy jezdziles 4x4, ale to jest bajka
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- 
				krzycho
 
Paietajcie że w tej 405 jest permamenty napęd 4x4 i nie da sie go wyłączyć. Jest natomiast wiskoza i można tył rzucić ręcznym a przednie dalej ciągną - a to jest milutkiePieraś pisze:... mozesz ale tu mowimy o zalaczonym trybie 4x4 ... jak przod i tyl jest wlaczony to jak Cie obroci troche to wcisnij gaz. powodzenia.
- 205MI16
 - Uzalezniony
 - Posty: 601
 - Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
 - Posiadany PUG: 205 XS
 - Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
 
No to odmienne style jazdy mają. Moja max 70 po prostej i czasami w zakręciekrzycho pisze:Nie wiem jak Twoja jeździ ale moja ciagnie Juniora do 6 tys. na jedynce , potem to samo na dwójce a potem spokojnie, w zakręty wpada nie zdejmując nogi z gazu. Nawet Diesla nie chciała bo stwierdziła że tam nie mozna tak po obrotach pojechac a ona to lubiNo i przycisk trabki równie dobrze mógłby być zrealizowany jak przełącznik na desce albo podłączony na stałe po zapłonie
![]()
Ale generalnie to ja rozbijam wszystkie sprzety w domu tak więc jestem dobrej myśli
- 
				krzycho
 
moja też setki nie przekracza ale również tą stówą usiłuje wchodzić w zakręty i parkować pod domem. Ogólnie pedał hamulca to jej najgorszy wróg.Kiedyś jak miałem 305 to jej siostra tak sie wczuła w jazde że urwała dźwignie zmiany biegów  
  tak więc to rodzinne jest. 
A powracając do sprawy regeneracji wielowypustu to jak coś uda Ci się załatwić to daj znać - będę bardzo wdzięczny
a tu masz link do zdjec:
http://www.kontrolm.com/images/mi16x4/
			
			
									
						
										
						A powracając do sprawy regeneracji wielowypustu to jak coś uda Ci się załatwić to daj znać - będę bardzo wdzięczny
a tu masz link do zdjec:
http://www.kontrolm.com/images/mi16x4/
- 
				invictus
 
Wlasnie o tym mowie Pieras... jak chcesz tylny naped to gaz+hamulec...krzycho pisze:Paietajcie że w tej 405 jest permamenty napęd 4x4 i nie da sie go wyłączyć. Jest natomiast wiskoza i można tył rzucić ręcznym a przednie dalej ciągną - a to jest milutkiePieraś pisze:... mozesz ale tu mowimy o zalaczonym trybie 4x4 ... jak przod i tyl jest wlaczony to jak Cie obroci troche to wcisnij gaz. powodzenia.
- 
				krzycho
 
- 
				rodzynek