maly problem

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

maly problem

Post autor: IGI »

witam slucjajcie rozebralem swoj silnik 1,9 gti xu9jaz z 88 roku i kupilem drugi z 92 i teraz skladam z 2 jeden i zastanawiam sie ktore tuleje zainstalowac bo oba komplety mniejwiecej sa tak samo zuzyte ale w tym z mojego silnika z 88 roku sa ciensze pierscienie niz w tym z 92 roku wiec ktore wziasc?i dlaczego sie ruzna gruboscia jesli to ten sam silnik?
invictus

Post autor: invictus »

Jaz z '88?? nie sluszalem... widac jakis niedoinformowany jestem...
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

no a z 2 polowy 88r? nie bylo jaz
invictus

Post autor: invictus »

teoretycznie IX '88(i niby do 95), ale na stronie pary jest inaczej... sam nie wiem :)
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

no nie wiem mam oznaczrenia dkz i mam motronik i lambde to 130 konna wersja to napewno nie jest ale co z moimi pierscieniami?
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

no penie sie juz bardziej zuzyły wiec zrób przekładke z tamtego
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

okazalo sie ze te ktore mialem z 92 roku to juz byly robione i zmieniane pierscienie a byly grubsze dlatego ze ktos roztaczal te rowki w ktorych siedza pierscienie, wiec kupilem pierscienie do mojego starego z 88 roku bo sa w lepszym stanie niz te z 92 roku bo u mnie byly nominaly
cyborg
Uzalezniony
Posty: 994
Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: cyborg »

Generalnie lepsze sa ciensze pierscienie bo daja mniejsze opory poprzez mniejsza powierzchnie tarcia. Ja bym zalozyl ciensze jesli obydwa komplety sa w podobnym stanie
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

no i tak wlasnie zrobilem bo bo tamtych tlokow nie bylo pierscieni wszystko trzeba by dobierac a tak kupilem nominaly
ODPOWIEDZ