Dzięki
Sorry, ale innej beczki bo o 605.
- camel
- Nowicjusz
- Posty: 75
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 8:24 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Polska
Sorry, ale innej beczki bo o 605.
Nie wiem czy są duże problemy z przełożeniem kiery z prawej strony? Silniczek 2.0 SRTI - ewentualnie może też jakiś orientacyjny koszt.
Dzięki
Dzięki
-
Paweel
Re: Sorry, ale innej beczki bo o 605.
generalnie ... jakby ktoś miał Ci to zrobic ... to samej robocizny koszt rzędu 2000zł... spawanie ściany grodziowej ...camel pisze:Nie wiem czy są duże problemy z przełożeniem kiery z prawej strony? Silniczek 2.0 SRTI - ewentualnie może też jakiś orientacyjny koszt.
Dzięki
wiązka grubości ręki ...
to wszystko jest "ciężkie" do opanowania ...
rozbiera sie łatwo i szybko .. a dalej robi sie NIEOPŁACALNE
chyba że 99 z silnikiem takim jak w 607
ale skąd zestaw do takiego ...
- minta
- Maniak
- Posty: 1021
- Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
- Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
- Numer Gadu-gadu: 691088
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Są pugi produkowane we Francji a wysyłane do UK, te wtedy mają zaślepki na ścianie... ale robota i tak ta sama
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość