Jakie tarcze hamulcowe.
- Pagi
 - Maniak
 - Posty: 1027
 - Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
 - Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
 - Numer Gadu-gadu: 35314
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Kontakt:
 
Jakie tarcze hamulcowe.
Witam.
Jakiej firmy tarcze kupic?
Na allegro sa brembo i delphi w podobnej cenie, odpowiednio 41 i 42 zł.
A moze jeszcze jakies inne?
Potrzebuje zwykle niewentylowane do diesla.
Pozdrawiam!
			
			
									
						
							Jakiej firmy tarcze kupic?
Na allegro sa brembo i delphi w podobnej cenie, odpowiednio 41 i 42 zł.
A moze jeszcze jakies inne?
Potrzebuje zwykle niewentylowane do diesla.
Pozdrawiam!
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
			
						- 
				DAREK1223
 - Junior
 - Posty: 137
 - Rejestracja: 18 sie śr, 2004 12:17 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wiśniowa
 
Brembo polecam  mają wyższą temperaturę przegrzewania i dlatego gdy podczas zjazdu z jakiejś góry w lecie i hamowania cały czas z dużej prędkosci nie przegrzeją się i nie bęą bić. Ja mam brembo i nawet w takich sytuacjachzachowały zimna krew ale ja mam wentylowane.
			
			
									
						
							http://www.darek1223.205.pl zdjecia opis hehe trzeba usprawnic furke 
			
						- sroger
 - Nowicjusz
 - Posty: 99
 - Rejestracja: 22 maja ndz, 2005 11:29 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Ja założyłbym nowe z tego względu że stare klocki dopasowały sie do tamtych tarcz, a tu masz gładziutkie tarcze i nowe klocki i od początku działają ze sobą perfekcyjnie.
W sumie te twoje klocki nie mają tak bardzo dużo przejechane,wiec chyba można założyć .
Ale jak już robić dobrze to załóż nowe klocki, w końcu to twoje bezpieczeństwo.
Nie mówie że coś Ci sie stanie jak zalożysz stare klocki do nowych tarcz, z resztą zrobisz jak uważasz.
			
			
									
						
							W sumie te twoje klocki nie mają tak bardzo dużo przejechane,wiec chyba można założyć .
Ale jak już robić dobrze to załóż nowe klocki, w końcu to twoje bezpieczeństwo.
Nie mówie że coś Ci sie stanie jak zalożysz stare klocki do nowych tarcz, z resztą zrobisz jak uważasz.
Peugeot 205 , 1.8 diesel , 1984r. , 60KM
			
						- Pagi
 - Maniak
 - Posty: 1027
 - Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
 - Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
 - Numer Gadu-gadu: 35314
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Kontakt:
 
W Intercarsie mają dwa rodzaje tarcz brembo.
Zwykle (08.2985.14) i Rowkowane (08.2985.75): BREMBO MAX tarcza ham.rowkowana P PEUGEOT
Co dadzą mi te rowkowane? Rozumiem ze to sa z takimi nacięciami? Cena jest ponad 2 x wieksza.
Klocki Ferodo znalazlem takie: TAR393, do zaciskow bendix. Cena ok 50zł.
O takie chodzi ?
Pozdrawiam!
			
			
									
						
							Zwykle (08.2985.14) i Rowkowane (08.2985.75): BREMBO MAX tarcza ham.rowkowana P PEUGEOT
Co dadzą mi te rowkowane? Rozumiem ze to sa z takimi nacięciami? Cena jest ponad 2 x wieksza.
Klocki Ferodo znalazlem takie: TAR393, do zaciskow bendix. Cena ok 50zł.
O takie chodzi ?
Pozdrawiam!
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
			
						- Michal
 - Junior
 - Posty: 465
 - Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wieliczka
 - Kontakt:
 
Rowkowane dadza Ci lepsze hamowanie, ale nie przesadzajmy... Do normalnej jazdy wystarcza Ci w zupelnosci zwykle brembo... Ja w swoim mam fajne nowe Brembo bez zadnych rowkow i hamuje cudnie 
 Za tarcze placilem 80zl
Klocki Ferodo mozesz zakupic w wersji "Premier" - kupowalem do Bendixa i zaplacilem za komplet na oba kolka 85zl bodajze...
			
			
									
						
										
						Klocki Ferodo mozesz zakupic w wersji "Premier" - kupowalem do Bendixa i zaplacilem za komplet na oba kolka 85zl bodajze...
- zawodowiecleon81
 - Junior
 - Posty: 120
 - Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am
 
- sroger
 - Nowicjusz
 - Posty: 99
 - Rejestracja: 22 maja ndz, 2005 11:29 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Ja mam klocki brembo zwykłe,gładkie, i klocki ferodo premier,bendix.
Jeśli chodzi o rowkowane czyli wentylowane inaczej, to odprowadzają szybciej pył ze startego klocka i szybciej sie chłodzą klocki i tarcze,ale takie tarcze to tylko dla samochodów o dużej mocy i samochodów które rozwijają naprawde duże predkości.
Takie tarcze są montowane w wersjach GTI.
Ja proponuje taki komplet jak na wstępie mojej wypowiedzi czyli klocki ferodo premier i tarcze brembo zwykłe(gładkie).
			
			
									
						
							Jeśli chodzi o rowkowane czyli wentylowane inaczej, to odprowadzają szybciej pył ze startego klocka i szybciej sie chłodzą klocki i tarcze,ale takie tarcze to tylko dla samochodów o dużej mocy i samochodów które rozwijają naprawde duże predkości.
Takie tarcze są montowane w wersjach GTI.
Ja proponuje taki komplet jak na wstępie mojej wypowiedzi czyli klocki ferodo premier i tarcze brembo zwykłe(gładkie).
Peugeot 205 , 1.8 diesel , 1984r. , 60KM
			
						To jak juz otworzylismy kacik zwierzen, to kiedys, gdy mialem jeszcze diesla to scigalem sie w nocy z kolega majacym samare 1.5. Po 15 min jezdzie hamuje ze 120 widzac skrzyzowanie niedaleko, a tu nagle nie hamuje  
 
Tak wcisnalem hamulec, ze mi sie fotel do tylu odgial, przy 100 wrzucilem 2(biedna skrzynia) i jakos wyhamowalem. Jak sie zatrzymalem to smierdzialo i dymilo. Tarcze sie zarzyly, wiec bylo dymek widac (taka seksowna brudna czerwien
 )
			
			
									
						
										
						Tak wcisnalem hamulec, ze mi sie fotel do tylu odgial, przy 100 wrzucilem 2(biedna skrzynia) i jakos wyhamowalem. Jak sie zatrzymalem to smierdzialo i dymilo. Tarcze sie zarzyly, wiec bylo dymek widac (taka seksowna brudna czerwien