co to jest klasa historyczna?
co to jest klasa historyczna?
kto mi napisze co to jest klasa historyczna? Może link jakiś do przepisów, bo na stronce pzm nie znalazłem...
			
			
									
						
										
						- Michal
 - Junior
 - Posty: 465
 - Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wieliczka
 - Kontakt:
 
Do grupy HR (HOBBY REPLICA) zaliczane sa auta ktorych homologacja wygasla 4 lata temu. Samochody musza spelniac wymogi zalacznika J dotyczace wyposazenia. HR jest podzielona na 4 klasy zaleznie od pojemnosci silnik: HR9 (do 750cm), HR10 (750 - 1300cm), HR11 (1300 - 1600cm) i HR12 (powyzej 1600cm). Samochody grupy HR startuja na koncu stawki.
Masz to ladnie wypisane na stronie PZM w regulaminie o Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski:
http://www.pzm.pl/regulaminy/k_2/Regula ... P_2006.pdf
			
			
													Masz to ladnie wypisane na stronie PZM w regulaminie o Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski:
http://www.pzm.pl/regulaminy/k_2/Regula ... P_2006.pdf
					Ostatnio zmieniony 15 sty ndz, 2006 4:26 pm przez Michal, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- Michal
 - Junior
 - Posty: 465
 - Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wieliczka
 - Kontakt:
 
Auto musi miec homologacje ktora wygasla co najmniej 4 lata temu.
http://www.pzm.pl/regulaminy/k_2/Regula ... P_2006.pdf
			
			
									
						
										
						http://www.pzm.pl/regulaminy/k_2/Regula ... P_2006.pdf
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Klasa historyczna w GSMP to auta wyprodukowane do 86 roku, a Hobby Replika wystepujaca w RSMP to rzeczywiscie wygasnieta homo + 4 lata, ale aby jezdzic w RSMP w HR, to trzeba miec miedzynarodowa licencje.
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Zaznaczam ze homologowany byl tylko 1.9 GTI 130KM, te 122 nie mialy homo.
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- sekator
 - Maniak
 - Posty: 1269
 - Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
 - Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Tak napisałem żeby nakreślić temat, tu jest lista homologowanych kiedyś samochodów http://www.fia.com/resources/documents/ ... ions_a.pdfMichal pisze:Nie koniecznie rokKJSy mozesz spokojnie zrobic w pol roku, a PPZM czasami zajmuje wiecej jak rok
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Dokladnie!
Ale inna sprawa to przepisy, a inna ich przestrzeganie.
W polsce jezdzi nawet 205 1.6 A6 na motronicu, co nigdy nie bylo homologowane, kiedys jezdzi; 205 1.9 GTI motronic i kolektorem wydehcowym baran co tez nie bylo homo....
malo kto sie na tym zna
 I jezdza czasem przekrety...
			
			
									
						
							Ale inna sprawa to przepisy, a inna ich przestrzeganie.
W polsce jezdzi nawet 205 1.6 A6 na motronicu, co nigdy nie bylo homologowane, kiedys jezdzi; 205 1.9 GTI motronic i kolektorem wydehcowym baran co tez nie bylo homo....
malo kto sie na tym zna
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- sekator
 - Maniak
 - Posty: 1269
 - Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
 - Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
ale w RSMP w HR chyba to nie przejdzie?
Wniosek z tego taki, że jak mi się uda kupić to 1,3rallye na które mam oko to chyba lepiej w nie zainwestować. Tylko skąd wziąć do niego części
			
			
									
						
							Wniosek z tego taki, że jak mi się uda kupić to 1,3rallye na które mam oko to chyba lepiej w nie zainwestować. Tylko skąd wziąć do niego części
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
			
						heh
Do sekatora:) z co to za rallye 1.3 chcesz kupic  jakas dobra oferta cenowa?
czesci hmmm z czesciami silnika to rzeczywiscie jest problem( bo w zakladach i sklepach motoryzacyjnych ludzie nie wiedza o jakim pojezdzie ja mowie oni mysla ze jak powiem TU to to narmlany pug a tak ni jest:)
ale jesli chodzi o inne podzespoly to jest ok:) takie same jak w GTi:)
jesli uda ci sie kupic jakas czesc to zycze powowdzneia(kumpel szukal pol roku walka i nie znalazl musial doro0bic u swiatka) najlepiej sprowadzic cale auto lub silnik z niemiec badz anglii!:) ale jak nie kupisz strasznie zajezdzonego to nie wymaga wkladow finansowych chyba ze jezdzi na "LOtosie" badz wlasciiel o niego w ogole nie dbal:) jesli uzywasz dobrych materialow ekploatcyjnych( oleje,beznyna98 only:D, plyny ) masz dobry uklad chlodzacy potworka to nic strasznego nie poiwinno sie dziac:)
inna sprawa jak przy motorze juz bylo grzebane - szczegolnie mam na mysli domowe garazowe mechanikowanie:)
pzdr
			
			
									
						
							czesci hmmm z czesciami silnika to rzeczywiscie jest problem( bo w zakladach i sklepach motoryzacyjnych ludzie nie wiedza o jakim pojezdzie ja mowie oni mysla ze jak powiem TU to to narmlany pug a tak ni jest:)
ale jesli chodzi o inne podzespoly to jest ok:) takie same jak w GTi:)
jesli uda ci sie kupic jakas czesc to zycze powowdzneia(kumpel szukal pol roku walka i nie znalazl musial doro0bic u swiatka) najlepiej sprowadzic cale auto lub silnik z niemiec badz anglii!:) ale jak nie kupisz strasznie zajezdzonego to nie wymaga wkladow finansowych chyba ze jezdzi na "LOtosie" badz wlasciiel o niego w ogole nie dbal:) jesli uzywasz dobrych materialow ekploatcyjnych( oleje,beznyna98 only:D, plyny ) masz dobry uklad chlodzacy potworka to nic strasznego nie poiwinno sie dziac:)
inna sprawa jak przy motorze juz bylo grzebane - szczegolnie mam na mysli domowe garazowe mechanikowanie:)
pzdr
rallyeeeeeee do you feel it 
:D:D:D:D