ha ha ciekawostka
- adidj
 - Junior
 - Posty: 354
 - Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: sopot
 - Kontakt:
 
ha ha ciekawostka
spotkalem ostatnio kumpla i gadalismy na temat filtrow sportowych ...najlepsze jest to ze on w swoim aucie zamiast filtra ma zwyklą gąbke i twierdzi ze to cos w zastępstwie filtra sportowego 
 mam pytanie czy nie zarżnie silnika taka przerobka ?i czy faktycznie np w pugu mozna zrobic taki patent ? (jego auto inne...  nie pug )
			
			
									
						
										
						- adidj
 - Junior
 - Posty: 354
 - Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: sopot
 - Kontakt:
 
łał ale w tym sa jakies specjalne a on zalozyl taka zwykla jak masz w tapicerkach mieszkaniowych ...Czy ona musi miec jakies wieksze te dzióreczki w sobie czy moze byc taka najzwyklejsza ????? bo bym sprobowal sobie taki patent strzelic a z kumplem spotykam sie raz na rok jak dobrze pojdzie wiec nie mam mozliwosci zobaczenia u niego jaka to gabka
			
			
									
						
										
						No to pogratulować tylko koledze fantazjiadidj pisze:łał ale w tym sa jakies specjalne a on zalozyl taka zwykla jak masz w tapicerkach mieszkaniowych...
No tak naprawdę to można zastosować nawet kawałek pończochy zamiast filtra - i świetnie będzie działaćadidj pisze:...Czy ona musi miec jakies wieksze te dzióreczki w sobie czy moze byc taka najzwyklejsza ?????
Może to i lepiej że nie masz tej możliwościadidj pisze:bo bym sprobowal sobie taki patent strzelic a z kumplem spotykam sie raz na rok jak dobrze pojdzie wiec nie mam mozliwosci zobaczenia u niego jaka to gabka
Sorry za ironię, ale jak czytam takie posty to po prostu czasami nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Jezu ludzie, miejcie trochę rozumu i serca - przecież te samochody nic wam złego nie zrobiły.
Ex 205 GTi...
			
						Tak Mav, wiem nawet o który Ci chodzi. Ale kluczowe są tu jak sądzę trzy wytłuszczone przeze mnie słowaMav309 pisze:Piwel...orginalny zamiennik filtra do gti to stalowy walec z siatki z naciagnieta na to pianka PUR...
Dobra sorry trochę może przesadziłem. Dobrze że pytasz przed zrobieniem czegoś takiego - ja się tak denerwuję tylko dlatego, że miałem okazję poprawiać już kilka takich wynalazków naszych podwórkowych tunerów (np. ten tekst o pończosze zamiast filtra wcale nie jest zmyślonyadidj pisze:piweł ale zes ze mna pojechal buuuu nie powiedzialem ze bede psol moje autko . przed zrobieniem czegos czego nie wiem wole zapytac i nie koniecznie bede to robil w pugu
BTW: ja osobiście wolałbym chyba filtr z bawełną a nie taki piankowy, ale w sumie ilu ludzi tyle opinii co jest lepsze/gorsze.
Pozdrawiam
Piweł
Ex 205 GTi...
			
						- adidj
 - Junior
 - Posty: 354
 - Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: sopot
 - Kontakt:
 
nawiazujac do calosci nie chodzi mi koniecznie o zmiane filtra poprostu bylem ciekawy czy to wogole dziala i jak to dziala ten ala filtr z gabki  bo jezeli nie daje on jakiejs korzysci to po co zmieniac orginal na jakis patent gąbkowy wlasnej produkcji 
 pytanie  czy jest jakas korzysc z takiej zamiany ??????
			
			
									
						
										
						Witam!
Oryginał filtra do GTI (made in Peugeot) był własnie oparty na jakimś rodzaju przekładańca z pianki, niestety wszystkie zamienniki te za 30-40 PLN (oparte też na piance) nie spełniają swojego zadania, bo w eksploatacji widac w kanałach dolotowych dość dużo pyłu osadzajacego sie na sciankach , który świadczy o dosyć kiepskich włąsciwoaciach filtrujących, a tym samym o niskiej skutecznosci filtrujacej takiego filtra.
Z własnego doświadczenia calkiem dobry jest oryginał ale drogi, albo np. wkład KD, który jest defakto filtrem pól mokrym i w sumie po 20.000 prawie znikome ilości pyłu w kanałach dolotowych.
Zgadzam sie ze Dobry filtr to podstawa własciwej eksploatacji silnika!
Pozdro
Tomek
			
			
									
						
										
						Oryginał filtra do GTI (made in Peugeot) był własnie oparty na jakimś rodzaju przekładańca z pianki, niestety wszystkie zamienniki te za 30-40 PLN (oparte też na piance) nie spełniają swojego zadania, bo w eksploatacji widac w kanałach dolotowych dość dużo pyłu osadzajacego sie na sciankach , który świadczy o dosyć kiepskich włąsciwoaciach filtrujących, a tym samym o niskiej skutecznosci filtrujacej takiego filtra.
Z własnego doświadczenia calkiem dobry jest oryginał ale drogi, albo np. wkład KD, który jest defakto filtrem pól mokrym i w sumie po 20.000 prawie znikome ilości pyłu w kanałach dolotowych.
Zgadzam sie ze Dobry filtr to podstawa własciwej eksploatacji silnika!
Pozdro
Tomek
- 
				Mav309
 - Uzalezniony
 - Posty: 710
 - Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
adidj pisze:aha jeszcze jedno ...po zmianie z orgonalu na filtr sportowy konieczna jest jakas regulacja ?? bo na moj chlopski rozum to silnik bedzie dostawal wiecej powietrza i bedzie mial chyba wyzsze obroty -ale moge sie mylic
Powinien sie dostosowac...
Wiecej powietrza to on ma przy duzych otwarciach przepustnicy, na wolnych pociagnie tyle ile potrzybuje, nie wiecej
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
			
						F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- adidj
 - Junior
 - Posty: 354
 - Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: sopot
 - Kontakt:
 
czytalem pytalem i w sumie dalej jak nie wiem tak nie wiem 
  znaczy sie filtr OK ale jak przerobic dolot i jaki kształt ma miec power rura  
  
  
 PROSZE O WSPARCIE  
  
 moze jakies fotki lub rysunki
a wyasnie znalazlem cos do czytania
http://arbiter.pl/galeria/109
			
			
									
						
										
						a wyasnie znalazlem cos do czytania
http://arbiter.pl/galeria/109
- 
				madafaka
 
