Różnica między silnikami ( XU9JA 130KM ) a ( XU9JAZ 122KM)
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Ja już przepisałem. Bo własnie doszła do mnie książka Etzolda
i sie podziele z wami kumple
http://www.para.republika.pl/Dane.htm
i jak????
http://www.para.republika.pl/Dane.htm
i jak????
-
majpio
-
majpio
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Fajna tabelka, ale na tabliczce z typem silnika sa inne oznaczenia i pogtrzebny jest katalog zeby je rozszyfrowac.Para... pisze:Ja już przepisałem. Bo własnie doszła do mnie książka Etzoldai sie podziele z wami kumple
![]()
http://www.para.republika.pl/Dane.htm
i jak????
Swoja droga to jakby miec odpowiednie katalogi to po numerze seryjnym moznaby dojsc jaki to typ silnika, ktory rok itp.
-
majpio
ja swój silnik rozpoznałem własnie po tych kodach.Jak podawałem numer nadwozia to każdy mówił że mam silnik TU3, a jak się póżniewj okazało(dzięki 3 symbolom na tabliczce obok właściwych numerów silnika)mam silnik owszem TU3 ale za trójką jeszcze oznaczenie CP ,czyli TU3CP.
Może ktoś z forumowiczów poda mi swoje symbole z tej tabliczki a ja spróbuje wg tego odczytać jego rodzaj silnika(chcę się przekonać czy to jest wiarygodna metoda.
Może ktoś z forumowiczów poda mi swoje symbole z tej tabliczki a ja spróbuje wg tego odczytać jego rodzaj silnika(chcę się przekonać czy to jest wiarygodna metoda.
Rodzaje silników w zaleznosci odnr nadwozia i pare innych symboli macie wyjaśnionych na stronie http://www.205gti.com w zakładce peugeot 205 technic/chassis number.
POzdro
Tomek
POzdro
Tomek
-
wojba
- Nowicjusz
- Posty: 73
- Rejestracja: 27 sie śr, 2003 8:54 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: sandomierz
Kto mi wyjasni dlaczego to jest takie pokrecone?
Raz jest napisane ze silnik XU9JA ma 128KM nastepnie gdzie indziej pisza ze 130 KM (czy to jest zaokraglenie?:)) i ze to jest silnik bez kata i sondy z wtryskiem LE2-Jetronic.
silnik XU9JAZ 120KM i czasami 122KM, katalizator i sonda, wtrysk Motronic
opierajac sie na tabeli ze strony
http://www.205gti.com/techchassisnr.htm
Example chassisnumber: VF320AA8225000000
Engine code: : . . . . . AA8 . . . . . . . . . . >> XUD7T
wyniklo ze moj Engine code to . . . . .CD6. . . . . . . . . .>> XU9J1
i ze jest to jakis dziwny silnik o ktorym tu na forum nikt nie mowi:
tylko 102KM, wtrysk LU2-Jetronic, troszeczke slabsze osiagi niz 120 i 128
w ksiażce Etzolda pisza ze tarcze z tylu maja tylko auta z silnikami 120 i 128 KM, to niby mam typ 102KM tylko skad sie tam tarcze na tyle wziely??
Nadal nie wiem jaki mam typ silnika:(, przygladalem sie wtryskom ale na nich nie jest napisana nazwa --moge powiedziec tyle ze sa żółtego koloru, auto jest z 90 roku.
Nie zalezy mi na tym ile mam koni moze byc i 102 i 130 bo przeciez jak sie okaze ze ma 130 KM to samochod szybciej nie zacznie jezdzic
) chodzi o fakt swiadomosci czym sie jezdzi.
Raz jest napisane ze silnik XU9JA ma 128KM nastepnie gdzie indziej pisza ze 130 KM (czy to jest zaokraglenie?:)) i ze to jest silnik bez kata i sondy z wtryskiem LE2-Jetronic.
silnik XU9JAZ 120KM i czasami 122KM, katalizator i sonda, wtrysk Motronic
opierajac sie na tabeli ze strony
http://www.205gti.com/techchassisnr.htm
Example chassisnumber: VF320AA8225000000
Engine code: : . . . . . AA8 . . . . . . . . . . >> XUD7T
wyniklo ze moj Engine code to . . . . .CD6. . . . . . . . . .>> XU9J1
i ze jest to jakis dziwny silnik o ktorym tu na forum nikt nie mowi:
tylko 102KM, wtrysk LU2-Jetronic, troszeczke slabsze osiagi niz 120 i 128
w ksiażce Etzolda pisza ze tarcze z tylu maja tylko auta z silnikami 120 i 128 KM, to niby mam typ 102KM tylko skad sie tam tarcze na tyle wziely??
Nadal nie wiem jaki mam typ silnika:(, przygladalem sie wtryskom ale na nich nie jest napisana nazwa --moge powiedziec tyle ze sa żółtego koloru, auto jest z 90 roku.
Nie zalezy mi na tym ile mam koni moze byc i 102 i 130 bo przeciez jak sie okaze ze ma 130 KM to samochod szybciej nie zacznie jezdzic
Witam!
Były takie silniki jak mówisz w 205 102KM. Z zewnątrz sie niczym szczególnym nie różniły poza tym że były zabudowane w budzie o wyglądzie cywilnej 205.
Jest on zabudowany w budzie od GTI?
A tak apropos ciekawy jestem ile ostało się prwadziwych GTI z oryginalnie nabitymi numerami nadwozia?
Kilka pytań dodatkowych rozpoznawczych:
- jaki masz kolektor dolotowy, aluminiowy czy plastikowy?
- czy posiada katalizator, lub sondę lambda (jeśli ktoś nie wyciął katalizatora),
- czy ma weglowy pochłaniacz par paliwa.
To tyle na razie, może będę Ci w stanie pomóc:
Tomek
Były takie silniki jak mówisz w 205 102KM. Z zewnątrz sie niczym szczególnym nie różniły poza tym że były zabudowane w budzie o wyglądzie cywilnej 205.
Jest on zabudowany w budzie od GTI?
A tak apropos ciekawy jestem ile ostało się prwadziwych GTI z oryginalnie nabitymi numerami nadwozia?
Kilka pytań dodatkowych rozpoznawczych:
- jaki masz kolektor dolotowy, aluminiowy czy plastikowy?
- czy posiada katalizator, lub sondę lambda (jeśli ktoś nie wyciął katalizatora),
- czy ma weglowy pochłaniacz par paliwa.
To tyle na razie, może będę Ci w stanie pomóc:
Tomek
-
majpio
-
majpio
