Tuning silnika.
- rado83
 - Junior
 - Posty: 191
 - Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Będzin
 - Kontakt:
 
Tuning silnika.
Pytanie kierowane raczej do panow jezdzacych w sporcie ale moze i ktos inny moze wiedziec.
Chodzi o to czy przestawiac zaplon przy spalopwani gklowicy 1,2 mm i czy mozna zwiekszyc dawke paliwa(ten niby elektronik mowil ze przplywomierzem mozna)?
			
			
									
						
										
						Chodzi o to czy przestawiac zaplon przy spalopwani gklowicy 1,2 mm i czy mozna zwiekszyc dawke paliwa(ten niby elektronik mowil ze przplywomierzem mozna)?
- 
				driver_
 
- rado83
 - Junior
 - Posty: 191
 - Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Będzin
 - Kontakt:
 
heh no to fakt ale sprawdxzenie na hamowni kosztuje 200 a chiptuning min 1000:/
			
			
									
						
							Opony nowe oraz urzywane 
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
			
						Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- 
				Adi205
 
jaki chiptuning ??
jedyne co można zrobić to jakiś chip w motroniku
jetronik jest nieczipowalny
przestawic załpon tak
zwiększ ciśnienie na listwie paliwowej - regulator załóż
na przepływce pod deklem jest zębate kółko kręcoc nim zmniejszasz lub zwiększasz dawke paliwa - ostrożnoie z tym zwłasza przy samochodach z sondą bo wtedy ona zacznie reagować
			
			
									
						
										
						jedyne co można zrobić to jakiś chip w motroniku
jetronik jest nieczipowalny
przestawic załpon tak
zwiększ ciśnienie na listwie paliwowej - regulator załóż
na przepływce pod deklem jest zębate kółko kręcoc nim zmniejszasz lub zwiększasz dawke paliwa - ostrożnoie z tym zwłasza przy samochodach z sondą bo wtedy ona zacznie reagować
- 
				driver_
 
co do tego przestawiania naciagu sprezyny w przeplywce, to jestem nastawiony sceptycznie, pamietaj ze zadziala to jak mnoznik calej dawki. Regulator,no fajny pomysl ale pamietaj ze wydatek wtryskow rosnie w pierwiastku wzrostu cisnienia na szynie (poza tym wieksze cisnienie nie zdrowo wplywna na w(y)tryski)Adi205 pisze:jaki chiptuning ??
jedyne co można zrobić to jakiś chip w motroniku
jetronik jest nieczipowalny
przestawic załpon tak
zwiększ ciśnienie na listwie paliwowej - regulator załóż
na przepływce pod deklem jest zębate kółko kręcoc nim zmniejszasz lub zwiększasz dawke paliwa - ostrożnoie z tym zwłasza przy samochodach z sondą bo wtedy ona zacznie reagować
Ja polecam piggy back'a do tego porzadne troszke wieksze wtryski i efekcik łil bi grejt.
Nie chodzilo mi o chiptuning tylko o piggy. np cos z oferty PerfectPower'a
Pozdrawiam
Kuba Kogut
					Ostatnio zmieniony 13 lut pn, 2006 11:18 pm przez driver_, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- Dżon Dobra Nadzieja
 - Uzalezniony
 - Posty: 995
 - Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Sosnowiec
 
- 
				driver_
 
- rado83
 - Junior
 - Posty: 191
 - Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Będzin
 - Kontakt:
 
no boje sie go dotknac(tzn przeplywomierza) jak mi ten elektronik mowil to wlasnie Dżony twoja sytuacja mis ie przypomniala :)A co do wypowiedzi drivera_ wszystko ładnie pieknie ale nie kumam co on pisze heheh tzn kompy skroty heh
a Adi ja wlasnei mam Motronika
			
			
									
						
							a Adi ja wlasnei mam Motronika
Opony nowe oraz urzywane 
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
			
						Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- sekator
 - Maniak
 - Posty: 1269
 - Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
 - Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
jeżeli masz nie otwieraną nigdy przepływkę to lepiej zostaw ją w spokoju, lepiej kup za grosze już otwieraną i nią sie baw metodą prób i błędów, jeżeli już ją ktoś wcześniej otwierał to zaznacz sobie położenie tego koła zębatego żebyś mógł wrócić z powrotem to tego ustawienia jakie masz aktualnie. Przestawiając to koło na zębach regulujesz naciąg sprężyny, kręcąc w prawo zubażasz mieszankę w lewo wzbogacasz. Języka przepływomierza nie dotykaj!!!
			
			
									
						
										
						- 
				zowa
 
AfR to snoda szeroko pasmowa. co do piggy back'a to popularna swinka na ktorej mozesz ustawic trzy mapy. jak czegos nie bedziesz wiedzial to kontaktuj sie z kubusiem:) albo wejdz na strone w jego podpisie i tam jest forum to pytaj to kubus,zbadek,jarek i kisiel ci odpowiedza:)rado83 pisze:no boje sie go dotknac(tzn przeplywomierza) jak mi ten elektronik mowil to wlasnie Dżony twoja sytuacja mis ie przypomniala :)A co do wypowiedzi drivera_ wszystko ładnie pieknie ale nie kumam co on pisze heheh tzn kompy skroty heh
a Adi ja wlasnei mam Motronika
- 
				Adi205
 
dobra pytanie?
- mialem puga w wersji 105 KM ( męski narząd płciowy... głowica, czarne wtryski , komp Jetronik z sondą)
zrobiłem : głowica N grupa ( taka jak 128PS, wałek świątek GT, ) do tego niedługo dojdzie - kolektor wydechowy supersprint , wstawienie wiązki i kompa z 128PS JEtronika, żółte wtryski, regulator ciśnienia paliwa, chłodzenie prezpustnicy CO2 to swoją drogą,
licze na moc ok 130KM może więcej - kto podejmie się zestrojenia tego ???
czym się różni SMt6 od piggy ??
			
			
									
						
										
						- mialem puga w wersji 105 KM ( męski narząd płciowy... głowica, czarne wtryski , komp Jetronik z sondą)
zrobiłem : głowica N grupa ( taka jak 128PS, wałek świątek GT, ) do tego niedługo dojdzie - kolektor wydechowy supersprint , wstawienie wiązki i kompa z 128PS JEtronika, żółte wtryski, regulator ciśnienia paliwa, chłodzenie prezpustnicy CO2 to swoją drogą,
licze na moc ok 130KM może więcej - kto podejmie się zestrojenia tego ???
czym się różni SMt6 od piggy ??
   