a co jeszcze moze mi wyjsc do naprawy??
co mam zrobic??(bieze olej)
- 
				pawel120602
 - Nowicjusz
 - Posty: 24
 - Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: pabianice
 
- Kamkiler
 - Maniak
 - Posty: 1279
 - Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
 - Posiadany PUG: 205 TCTi
 - Numer Gadu-gadu: 3470719
 - Lokalizacja: Łomianki
 
hmm , naprzykład prowadnice zaworowe ich wyrobienie tez powoduje spalanie oleju. nie wiadomo w jakim stanie jest trzeci cylinder ,panewki na wale korbowym.
			
			
									
						
							Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
			
						- 
				pawel120602
 - Nowicjusz
 - Posty: 24
 - Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: pabianice
 
,
az tak zle z moim samochodzikem??
			
			
									
						
										
						- Kamkiler
 - Maniak
 - Posty: 1279
 - Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
 - Posiadany PUG: 205 TCTi
 - Numer Gadu-gadu: 3470719
 - Lokalizacja: Łomianki
 
To są tylko przypuszczenia,ale wg. mnie jak stało sie tak z dnia na dzien to moze  byc to pierscien zgarniajacy , po rozebraniu silnika czasem moze wyjsc wogóle cos innego.Ale z reguly dochodza inne elementy ktore warto przy okazji wymienic. Jak rozbierasz silnik na czesci i pozniej go skladasz ponownie nawet na tych samych podzespolach to  automatycznie jego mozliwy przebieg sie skróci. Dlatego polecam wymiane wszystkich czesci ,najekonomiczniej wymieniasz pierscienie i jezdzisz,reszta sie nie przejmujesz.
			
			
									
						
							Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
			
						- szmergiel
 - Junior
 - Posty: 345
 - Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: piotrków trybunalski
 
no fakt, syf może być straszny. generalnie jak sie rozbiera silnik z dużym przebiegiem, i nie chce sie duzo kasy włożyć, to raczej jest duzo dylematów, co robić czy a co olać. chyba faktycznie znaleźć inny. bo nawet jak wymienisz wszystkie pierscienie to i tak kompresji dużo nie poprawi. tuleje są zużyte i pierscienie będa sie dłuuugo docierały <i nigdy sie do końca nie ułożą>. albo robi sie gruntowny remont albo przedłuża zycie o pareset kilometrów. a kombinacje stare cześci z nowymi też sie różnie kończa. a pozatym jeżeli zapiekł sie pierścień to możliwe ze bez wymiany tłoka sie nie obejdzie. a to kolejny koszt. a o pierścieniach ze szrotu zapomnij. do bad idea  
 [/img]
			
			
									
						
										
						- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
nie chodzi o zuzycie tylko o to ze np u mnie jedna z tulei byla porysowana (tlok tez) czyli powinienem dac tuleje do szflifu, wymienic tloki na nadwymiarowe, dac komus do przelozenia na korbowody, do tego reszta ktora powinno sie zrobic i wychodzi kwota za ktora mozna kupc silnik a nawet calego puga 
			
			
									
						
										
						- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
to chyba nic dobrego jak pali ci 0,5 litra minerala na 1000km
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
a dymi itp  
  silnik suchy czy mokry od oleju napisz coś więcej
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
jak suchy to ok-wiesz przynajmniej  ze nie masz wycieków
skoro dymi jak odpala to pewnie do wymiany sa uszczelniacze zaworowe ale nie koniecznie widziałem jak przy odpalaniu auta po wymianie uszczelniaczy potrafiły przydymić
a jeżeli na ciepłym tak sie dzieje to moze być i to co u kolegi Pawła
			
			
									
						
							skoro dymi jak odpala to pewnie do wymiany sa uszczelniacze zaworowe ale nie koniecznie widziałem jak przy odpalaniu auta po wymianie uszczelniaczy potrafiły przydymić
a jeżeli na ciepłym tak sie dzieje to moze być i to co u kolegi Pawła
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
