kilka pytan zapuscilem tak z ciekawosci bo nic o tym nie wiem, wiec pora sie dowiedziec
za co odpowiada czujnik polozenia przepustnicy ??
-
TomCat
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 14 gru śr, 2005 7:08 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
za co odpowiada czujnik polozenia przepustnicy ??
kilka pytan zapuscilem tak z ciekawosci bo nic o tym nie wiem, wiec pora sie dowiedziec
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
z tego co wiem 
to
czujnik odpowiada za podanie większej niż to wynika z ilości podawanego powietrza dawki paliwa, np przy wyprzedzaniu, kiedy wciśniemy gaz "do dechy" na przykład.... o ile pamiętam to przyrost ilości benzyny to około 15 %
no... oczywiście że może "paść" jak wszystko w pugu
to potencjometr chyba, więc ścieżki mogą się wytrzeć... ale tego pewien nie jestem
hmm... zawsze lepiej nowy, ale kosztuje ponad 200 zł..??
hmm jak narzekałem na zbyt duże spalanie to powiedziano mi żebym sprawdził, więc może przyczyniać do tego większego spalania
to
czujnik odpowiada za podanie większej niż to wynika z ilości podawanego powietrza dawki paliwa, np przy wyprzedzaniu, kiedy wciśniemy gaz "do dechy" na przykład.... o ile pamiętam to przyrost ilości benzyny to około 15 %
no... oczywiście że może "paść" jak wszystko w pugu
hmm... zawsze lepiej nowy, ale kosztuje ponad 200 zł..??
hmm jak narzekałem na zbyt duże spalanie to powiedziano mi żebym sprawdził, więc może przyczyniać do tego większego spalania
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
no ok
sa 3 pozycje
-1 -styk jalowy- nie dam glowy, ale odpowiada chyba za odciecie paliwa przy hamowaniu silnikiem
0- tryb normalnej jazdy -mieszanka stechiometryczna wg pozostalych czujnikow
1 -mieszanka stechiometryczna +10% paliwa (dziala od 70% wychylenia przepustnicy)
Czujnik w TU to zwykly potencjometr, natomiast w GTi jest plytka drukowana, ktorej 2 pola lacza sie przy wychyleniu >70%, na krancowym zamknietym polozeniu jest taki "pstryk" jak w przycisku od myszki
(styk jalowy)
sa 3 pozycje
-1 -styk jalowy- nie dam glowy, ale odpowiada chyba za odciecie paliwa przy hamowaniu silnikiem
0- tryb normalnej jazdy -mieszanka stechiometryczna wg pozostalych czujnikow
1 -mieszanka stechiometryczna +10% paliwa (dziala od 70% wychylenia przepustnicy)
Czujnik w TU to zwykly potencjometr, natomiast w GTi jest plytka drukowana, ktorej 2 pola lacza sie przy wychyleniu >70%, na krancowym zamknietym polozeniu jest taki "pstryk" jak w przycisku od myszki
