Zamiana wtrysku.
od 2 takich silnikow TU3M z jednopunktem tez sa inne tloki  
 
 
a teraz ja udowodnij
i czemu Gti 122 i 128 ma inne tloki majac takie samo cisnienie na listwie i identyczne wtryskiwacze??
			
			
													fajna tezablaszka pisze: JEST INNE CISNIENIE WTRYSKU TLATEGO TŁOK MUSI BYC INACZEJ UFORMOWANY DLA DOBREGO SPALANIA MIESZANKI I OPTYMALNEGO ZUZYCIA PALIWA
a teraz ja udowodnij
i czemu Gti 122 i 128 ma inne tloki majac takie samo cisnienie na listwie i identyczne wtryskiwacze??
					Ostatnio zmieniony 07 kwie pt, 2006 4:06 pm przez Banita, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
to ja wtrące swoje 3 grosze 
tłoki w leżaku, o którym ktoś wspomniał, są płaskie /takie miałem/ albo wklęsłe, w niekórych wersjach na rynek niemiecki /niewielkie zmniejszenie mocy dla wejścia w niższy próg podatkowy/ mniemam, e tak samo sie dzieje w silnikach z wtryskiem, przynajmniej tych starszych.. a że wtrysk pojedynczy to raczej szczyt techniki nie jest, bo to prawie gaźnik, to nie widze problema w zamontowaniu go na tłokach z MPI, no ale ja sie nie znam tak jak Wy
			
			
									
						
							tłoki w leżaku, o którym ktoś wspomniał, są płaskie /takie miałem/ albo wklęsłe, w niekórych wersjach na rynek niemiecki /niewielkie zmniejszenie mocy dla wejścia w niższy próg podatkowy/ mniemam, e tak samo sie dzieje w silnikach z wtryskiem, przynajmniej tych starszych.. a że wtrysk pojedynczy to raczej szczyt techniki nie jest, bo to prawie gaźnik, to nie widze problema w zamontowaniu go na tłokach z MPI, no ale ja sie nie znam tak jak Wy
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- blaszka
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2817
 - Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
 - Kontakt:
 
A CZY JA MAM ZAL DO KAKTUSA ZE STOSUJE PŁASKIE TŁOKI   I CO PISZE UPARCIE ZE WSZYTKIE MAJA BYC Z KOMORAMI SPALANIA PISZE TYLKO ZE POWINNO SIE STOSOWAC TAKEI JAK ZALECA PRODUCENT ABY SILNIK DZIAŁAŁ OPTYMALNIE I JAK NAJLEPIEJ     A NAPEWNO KAKTUS NIE WSADZA INNYCH TŁOKÓW OD TAK BO MA TAKIE NA ZBYCIU TYLKO WCZESNIEJ SPRAWDZIŁ CZY MOZNA TAKIE ZASTOSOWAC I JAK SILNIK BEDZIE DZIAŁAŁ