Dlaczego jedno tylnie koło styka się z nadkolem?? Ważne!!!
- 
				werastan22
 
Dlaczego jedno tylnie koło styka się z nadkolem?? Ważne!!!
witam, czy ktoś spotkał się z taką rzeczą? Jeżdze na felgach 13 calowych 165/70/r13 i z jednej strony spokojnie wchodzi dłoń między krawędź opony a nadkole, a z drugiej opona styka się z nadkolem. Dodam, że nie mam żadnych plastykowych nadkoli dodatkowo montowanych. Czy da się jakoś wyregolować osadzenie koła od nadkola poza, zamontowaniem dystansów??? Bardzo proszę o porady. Pozdrawiam
			
			
									
						
										
						- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Hej!!
A wiec tak... sa 4 opcje:
1) Masz niestety przesunieta belke - a moglo sie tak stac np. podczas udezenia bokiem w kraweznik, lub jakiejs stluczki.
2) Masz felgi z roznym ET - ale to raczej bardzo malo prawdopodobne
3) Masz z jednej strony wsadzony beben hamulcowy z GTI, a z drugiej zwykly... sprawdz szerokosc bebnow.
4) Masz krzywy wahacz i przez to kolo siedzi blizej nadkola.
Wiecej mozliwosci nie przychodzi mi niestety do glowy
			
			
									
						
							A wiec tak... sa 4 opcje:
1) Masz niestety przesunieta belke - a moglo sie tak stac np. podczas udezenia bokiem w kraweznik, lub jakiejs stluczki.
2) Masz felgi z roznym ET - ale to raczej bardzo malo prawdopodobne
3) Masz z jednej strony wsadzony beben hamulcowy z GTI, a z drugiej zwykly... sprawdz szerokosc bebnow.
4) Masz krzywy wahacz i przez to kolo siedzi blizej nadkola.
Wiecej mozliwosci nie przychodzi mi niestety do glowy
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- 
				Mav309
 - Uzalezniony
 - Posty: 710
 - Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
No i jeszcze dobrze jest stanac z tylu i popatrzec na symetrie auta...moze kolo jest krzywo (ja mam tak po strzale o kraweznik)tomb pisze:WITAM!
1. Masz źle wyregulowaną belkę - następna opcja.
Jest regulacja ustawienia wysunięcia wahaczy w osi belki poprzez regulację śruby mocujace drążki skrętne.
Jak nie ma uszkodzeń mechanicznych to obstawiam regulację, a jak nie to jedna z przyczyn jaką podał Kaktus.
Pozdro
Tomek
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
			
						F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- przemo
 - Junior
 - Posty: 365
 - Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Poznań
 
ja to mam jak zalozylem 15 z GTi i jedza 4 osoby i wpadne w jakas nierownosc na jezdni, to przyciera lekko tyl od strony kierowcy, wszystkie te wasze przypadki to schowajcie do kieszeni bo sprawdzalem je wszystki po kolei, moja diagnoza jest taka - cos bylo grzebane z karoseria auta, bo podwozie i cala reszta jest ok, tylko ze jak u kolegi przyciera na 13 stkach- to juz rzeczywiscie kiepska sprawa (ja ogolem nic nie bede z tym robil, nie jest to super uciazliwe, ani niezbedne do zrobienia)