przerobione zegary gti - koncept

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

nie jestem tylko pewien czy budzik bez przerwy między początkiem (0) a końcem wyglądałby dobrze (a nie mam teraz czasu w photoshopie zrobić ;) )
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

no właśnie jak robi się zegary - komputerowo - a potem jak się je wykonuje?
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

najprościej jest w tańszych (oświetlonych z góry) wersjach, w gtiku trzeba będzie troszkę pokombinować (z ploterem na przykład). Odzyskam samochód, zbiorę energię, rozbiorę to będę wiedział dokładnie co i jak ;) Na razie tak sobie z tęsknoty kombinuję co by tu w nim zrobić 8)7
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

co ma do tego hamownia... hmm no może po tym masakrycznych modyfikacjach i sportowym wałku optymalne obroty to będzie te 6250 rpm :mrgreen:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

ciekawe dla kogo optymalne -dla kierowcy czy samochodu?

dla samochodu nie -kwestia wywazenia i chlodzenia
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

tyle słyszałem o tym samochodzie że teraz już nic mnie nie zdziwi :)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

że niby co??
Ja nie wiem czy spodziewać się 120 czy 160 koni, poza tym co to za rozsiewanie plotek?! Czego Ty woocashu oczekujesz?? Już w robocie dowiedziałem się, że Lord_DRED opowiada jakieś niestworzone historie o osiągach mojego samochodu 8)7

Realnie - spodziewam się stutrzydziestuparu koników i przyspieszenia do 100 koło 7 sekund, 400 metrów może niskie 15, jeśli chodzi o obroty to na pewno na tym wałku będę musiał wyżej kręcić, pytanie tylko o ile :W
Wszystko będzie jasne po shamowaniu i zestrojeniu (za jakieś 2 tygodnie)

Jeśli mnie pamięć nie myli temat jest o zegarach obróconych, nie o moim silniku :roll:
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

no jasne że o zegarach :) ale chyba nikt z silniczkiem 1,1 takich zegarów by nie POTRZEBOWAŁ :) :wink:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
ODPOWIEDZ