wymiana uszczelniaczy zaworowych w TU3

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

wymiana uszczelniaczy zaworowych w TU3

Post autor: woocash »

witam...

przy odpalaniu.. kopci :P

uszczelniacze padły pewnie, bo podczas jazdy ani dymka..

więc pytam się... czy można to jakoś wymienić bez zdejmowania głowicy??

są wspólne śruby dla popychaczy i głowicy, więc bedzie problem pewnie...

wolałbym po prostu uniknać kosztów śrub, uszczelki..
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

po odpaleniu na zimno czy na cieplo puszcza tego dymka?
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

hmm.... na zimno raczej :) z rana jak odpalam daje dyma, potem jak postoi troche i znowu odpalam to to samo
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: wymiana uszczelniaczy zaworowych w TU3

Post autor: levis »

Sorki, ze odgrzebie. Moja 205 kopci jak szalona, ale nie kopci na czarno. Dym czysto olejowy, jak z uszczelniaczy. Przy zapalaniu chmura, na cieplym duzo mniejsza. W czasie jazdy tez troche kopci... Pytanie mam takie, czy to mozliwe, ze to same uszczelniacze ? na liczniku ok 250 tys km.
Czy da sie wymienic same uszczelniacze, podpierajac zawor tlokiem ? Czy trzeba jeszcze jakies inne patenty robic ?
Silnik 1.4 Tu3m

Z gory dzieki
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
Awatar użytkownika
-BARON-
Junior
Posty: 135
Rejestracja: 22 lut czw, 2007 12:28 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 16V
Numer Gadu-gadu: 0

Re: wymiana uszczelniaczy zaworowych w TU3

Post autor: -BARON- »

levis pisze:Pytanie mam takie, czy to mozliwe, ze to same uszczelniacze ? na liczniku ok 250 tys km.
Czy da sie wymienic same uszczelniacze, podpierajac zawor tlokiem ? Czy trzeba jeszcze jakies inne patenty robic ?
Silnik 1.4 Tu3m

Z gory dzieki
Czy to sameuszczelniacze dowiesz sie jak je zmienisz :) jak bedziesz miał wywalone prowadnice zaworowe to uszczelniacze na zawiele sie niezdadzą, moze na samym początku jakis czas a potem wszystko wruci. odnosnie podpierania zaworów tłokiem hmmm nieliczyłbym na to ze uda ci sie złożyc spowrotem taki mix jak juz dorób sobie ze starej swiecy zapłonowej przejściówke i sprezarka wpompuj powietrza w cylinder to ci utrzyma zamkniety zawór .inne patenty zaopatrz sie w przyząd do zdejmowania i zakładania zabezpieczenia na zaworze.
Peugeot 205 1.9 gti,Isuzu trooper 2.8tdi.
http://www.BARON.peugeot205.pl
ODPOWIEDZ