Odcięcie? Przerywanie
- Jaca1984
 - Junior
 - Posty: 121
 - Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Mikołów
 - Kontakt:
 
Odcięcie? Przerywanie
Witam wszystkich ! Od 24 godzin jestem posiadaczem 205 Gti 1.6 : emocje sięgają zenitu! Silnik chodzi jak burza 
 poza jednym : tak jakby włącza się odcięcie paliwa zbyt wcześnie - ale nie zawsze. Czasami przy 4500 a czasami  przy 5500. Bywa że odcina normalnie ( tak mysle) przy ok 6300. I zastanawiam sie co moze byc tego przyczyna ? Moze to nie odciecie? Dzieki za rady! Pozdrawiam
			
			
									
						
										
						- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Pompa paliwa byc moze nie daje rady, albo przeplywomierz powietrza, albo cos z modulem lub cewka zaplonowa badz aparatem zaplonowym.
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Jaca1984
 - Junior
 - Posty: 121
 - Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Mikołów
 - Kontakt:
 
od czego zacząć
a na czym polega odciecie przy wysokich obrotach - to jest odciecie pompy paliwa czy zaplonu? z tego co czytam o ukladzie zaplonowym to jest on niezalezny od komputera.. a czy jest takie zabezpieczenie ze przy niedogrzanym silniku lub awarii czujnika temperatury(brak ssania na zimnym) komputer nie dopuszcza do wkrecania na wysokie obroty?? musze zaczac od czegos .. od czego?
			
			
									
						
										
						- Jaca1984
 - Junior
 - Posty: 121
 - Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Mikołów
 - Kontakt:
 
podpiolem taki "oscyloskop", co na allegro kupilem do cewki - nawet jakos to dziala. Odpalilem silnik i obserwowalem czas miedzy impulsami na cewce. Co sie okazalo to ze silnik odcina, gdy impulsy nastepuja co ok 4.5ms co daje ok 6800obrotow! A na obrotomierzu wskazuje 4500 :/ heh najdziwniejsze jest to ze po odlaczeniu oscyloskopu obrotomierz funkcjonje prawidlowo - zasilanie cewki bylo troche luzne, moze dlatego zle wskazywal 
 dzieki za rady - oby juz bylo dobrze 