chyba masz racje ze w 1.1 podobnie chociaz na ucho ciezko stwierdzic :/ bo obr. brakBanita pisze:odcinka jest tylko do zabawy -najlepiej ciagnie w przedziale 4-6K (prawdopodobnie w 1.1 tak samo)
Na ktorym biegu od ilu do ilu km/h
- Damian1p
 - Uzalezniony
 - Posty: 703
 - Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Poznań
 
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
			
						http://damian1p.peugeot205.pl/
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
ja swojego TU3M do 6500 i szedł w sumie spokowoocash pisze:w 1,4 (tu3M) według mnie najlepiej jest ok 3500 - 4500 potem już kicha lekka...
no i najlepiej sie jedzie ok 85 -90 km/h na 4 biegu... jest czym jakby co pogonić...
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
redukuje jak jakis wol jedzie a trzeba szybko przyszpieszyc ... nie trace gdy redukuje do 3 przy 80. ale jak wyrwe do przodu to po chwili szybko 4Damian1p pisze:redukujesz? czasem redukcja nie oznacza zmniejszenia czegos w tym przypadku biegu? a reszta zgadzam sie chociaz na 2 nigdy nie mialem serca ciagnac do 70Pieraś pisze:ja mam 1.1 na monowtrysku Tu1m:
- na 2 dobijam jak trzeba do 70 (da rade 80)
- jak trzeba przy 80 redukuje do 3
- na 4 jak trzeba docisne do 120-130
- 5 tka od 90-100 (a jak cisniesz to dopiero przy 120-130)
Dodano po 2 minutach:
ja tak robie gdy naprawde potrzebuje depnac.Sebek pisze:podjedź do wawy stań na światłach jednych i tak po kolei i zaraz wyczujesz co i kiedy możnabo tu sami wariaci na drodze
![]()
ps. jak dla mnie to wiadomo się co wrzucać i kiedy jak się czuje auto tylko trzeba je wyczuć a nie regułkowe na dwójce 80 na trójce 110 itd...
normalnie to 3 przy 40-50 wrzucam, 4 przy 60-70 i 5 przy 90-100. to zreszta zalezy jak chce sie przyspieszyc itp.
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- 
				Marcyś
 
- 
				Marcyś
 
- 
				Marcyś
 
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
ja tez chcialbym to widziec 
 jak dla mnie bez urazy chyba z gorki ... i z rozlatujaca sie skrzynia
			
			
									
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
