Świece NGK
- 
				DIR
 
Świece NGK
Witam,
czy używa ktoś z Was świec NGK produkcji Francuskiej?????
Słyszałem bowiem na ich temat różne opinie, a tak się składa że udało mi się bardzo niedrogo wejść w posiadanie nowiutkiego kompletu i interesują mnie wasze opinie. Czy są one gorsze od japońskich, albo jak to jest z ich sprawnośćią?
Pozdrawiam!!!
			
			
									
						
										
						czy używa ktoś z Was świec NGK produkcji Francuskiej?????
Słyszałem bowiem na ich temat różne opinie, a tak się składa że udało mi się bardzo niedrogo wejść w posiadanie nowiutkiego kompletu i interesują mnie wasze opinie. Czy są one gorsze od japońskich, albo jak to jest z ich sprawnośćią?
Pozdrawiam!!!
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=4505012
byłęm na dole.. patrzałem na pudełka.. ale tam nie ma "made in..." zbiorczego opakowania nie moge znaleźć, a świecy nie chce mi sie wykręcać
ale na 99% to sa japończyki....
PS. czytałem an p.m.s, że kolesiowi pękł izolator w takiej made in japan, więc nie wiem czy to jest jakas reguła..
			
			
									
						
							byłęm na dole.. patrzałem na pudełka.. ale tam nie ma "made in..." zbiorczego opakowania nie moge znaleźć, a świecy nie chce mi sie wykręcać
ale na 99% to sa japończyki....
PS. czytałem an p.m.s, że kolesiowi pękł izolator w takiej made in japan, więc nie wiem czy to jest jakas reguła..
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
u mnie też pekł izolator ale z mojej winy bo mi wypadła z ręki
działa bez żadnych problemów, NGK nie sa złe
			
			
									
						
							działa bez żadnych problemów, NGK nie sa złe
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- 
				zlotycbr
 - Junior
 - Posty: 288
 - Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
 - Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 1301373
 - Lokalizacja: Stalowa Wola
 
panowie powiem wam jedno,mam do czynienia ze swiecami NGK praktycznie codzien,najwiecej w motocyklach,mozna kupic japonskie i fransuzy to fakt,ale to nie ma zadnej roznicy,jakosc ta sama.
Wazne mianowicie jest zeby te swiece po zalozeniu tzw; "wygrzac",polega to na tym ze trzeba na nowych swiecach silnik dobrze zagrzac,najlepiej az wlaczy sie wentylator[chyba ze komus nie dziala
 ]one po prostu musza dostac temperatury od razu za pierwszym razem,potem beda dzialac.
Wniosek-po zakozeniu nie gasimy silnika na ssaniu!!!Najlepiej zalorzyc i od razu w trase,albo wlasnie dobrze zagrzac silnik,przekonacie sie sami ze to dziala.
pozdr,
			
			
									
						
										
						Wazne mianowicie jest zeby te swiece po zalozeniu tzw; "wygrzac",polega to na tym ze trzeba na nowych swiecach silnik dobrze zagrzac,najlepiej az wlaczy sie wentylator[chyba ze komus nie dziala
Wniosek-po zakozeniu nie gasimy silnika na ssaniu!!!Najlepiej zalorzyc i od razu w trase,albo wlasnie dobrze zagrzac silnik,przekonacie sie sami ze to dziala.
pozdr,