tylko że mi sie żadne światełka, prócz przednich kierunków


no i.. szczerze powiedziawszy... to widuje sie wiele ładniejdzych wzorów felg.. szczególnie w TYM rozmiarze...
No tak, ale czy dobry tuning zalezy od ilosci kasy czy wsadzonego czasu? Jak pomysl nie pasuje, to nic nie pomoze...(i nie mowie, ze skoro mi sie nie podoba to jest do dupy, zle brzydkie, a ktos kto to wymyslil to debil - mowie, ze na moj gust auto stracilo na wygladzie w porownaniu do poprzedniej wersji)Lord Devil pisze:Powiem szczerze, ze rozumiem Munne, nie dlatego rzecz jasna, ze napisal, ze fajnie zrobilem auto. Munne wsadzil w ten projekt absolutnie wszystko. Calego siebie, serce, dusze, wlasna prace, pomysly i do tego mnostwo kasy, bo cos co jest dobre musi kosztowas, tak to juz jest na tym swiecie.
A ktos zabronil? Kazdy ma prawo do wlasnego zdania.Natomiast wiekszosc klubowiczow pisze to nie tak, tamto do bani, a to to wrecz do dupy.
Fajnie, a co ma piernik do wiatraka? Tutaj mowa o wygladzie samochodu.Jakby nie patrzec Munne mial pierwszy w Polsce 205 z silnikiem miga, kiedy wiekszosc z nas nawet powaznie o tym nie myslala tylko snula marzenia.
Ja swoj tez kocham i jak tylko mam kase to cos do niego kupuje. A poprzedni wyglad samochodu podobal mi sie duzo bardziej. Duzo duzoPo drugie kocha ten samochod i ma go juz bardzo dlugo, pamietam jak nim pierwszy raz przyjechal do Polski. Piekne oryginalne czarne GTi na szwedzkich blachach, a teraz robi juz kolejny setup auta.
Posunelo? Heh...nie widziales chyba "posunietych" samochodow. Marze o samochodzie w takim stanie (przynajmniej na fotkach stan jest idealny) jak to CabrioNasze cabrio tez juz sie posunelo, najwiecej przez slabo polozony lakier, dlatego zabawa zaczyna sie od nowa a skoro tak, to zmieni sie wiele...