kompresja jest spoko ponad 11 barów i zbiera sie z dołu ładnie ale potem na 4 i 5 biegu jakos tak na wysokich obrotach brakuje mu mocy. Czy rozwalone UFO ma coś z tym wspólnego??moje ngdy je zdiołem ipróbowałem zassac powierze to normalnie mogłem przeez nie oddychac
Predkość max gti
- 
				b182
 - Uzalezniony
 - Posty: 689
 - Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
 - Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
 - Numer Gadu-gadu: 6262732
 - Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
 - Kontakt:
 
Predkość max gti
Kurde nie wiem czeu ale moj gtik nie chce leciec wiecej jak 150 km/h
kompresja jest spoko ponad 11 barów i zbiera sie z dołu ładnie ale potem na 4 i 5 biegu jakos tak na wysokich obrotach brakuje mu mocy. Czy rozwalone UFO ma coś z tym wspólnego??moje ngdy je zdiołem ipróbowałem zassac powierze to normalnie mogłem przeez nie oddychac
			
			
									
						
							kompresja jest spoko ponad 11 barów i zbiera sie z dołu ładnie ale potem na 4 i 5 biegu jakos tak na wysokich obrotach brakuje mu mocy. Czy rozwalone UFO ma coś z tym wspólnego??moje ngdy je zdiołem ipróbowałem zassac powierze to normalnie mogłem przeez nie oddychac
Pug sprzedany
			
						- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
U mnie tak bylo... przed remontem silnika.... a kompresja byla 13, 14, 14, 13 a silnik w srodku kupa...
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- 
				b182
 - Uzalezniony
 - Posty: 689
 - Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
 - Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
 - Numer Gadu-gadu: 6262732
 - Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
 - Kontakt:
 
no wiec banita jak sadzisz czy ten regulator zapłonu ma cos z tym wspólnego. Mnie wydaje sie ze ma duzo wspolnego poniewaz nie przestawia zapłonu na wysokich obrotach no i auto nie ma tam tej mocy. Panewki juz niedługo wymieniam bo cisnienia nie trzymaja. Ale widze ze bede musiał jeszcze zapodac ten regulator.
			
			
									
						
							Pug sprzedany
			
						- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Ja przed remontem mialem mierzony silnik na 2 urzadzeniach i jedno pokazywalo 8,5 bara a drugie 13-14 (te lepsze), wiec to nie jest miarodajne.
A silnik mial pelno nagrau ktory nie pozwalal na domykanie sa zaworow, mial zjechany walek rozrzadu, zjedzone szklanki popychaczy, progi na tulejach, porysowane panewki i wal.
			
			
									
						
							A silnik mial pelno nagrau ktory nie pozwalal na domykanie sa zaworow, mial zjechany walek rozrzadu, zjedzone szklanki popychaczy, progi na tulejach, porysowane panewki i wal.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
To urzadzonko, kroym ja sprawdzalem pokazywalo na innym gicie z przebiegiem 180K kolo 12-13 bar, wiec napewno u mnie bylo mniej 
, ale fakt, ze skoro walek zjedzony i zawory puszczaly to nie mogl dobrze jechac  
 
Co do przyspieszacza, to moim zdaniem on nie ma takiego wplywu -dla przyklady xs z peknieta membrana jechal 170
			
			
									
						
										
						Co do przyspieszacza, to moim zdaniem on nie ma takiego wplywu -dla przyklady xs z peknieta membrana jechal 170