1.Problem!
Mam problem mianowicie nie wiem w jaki sposób mam naprawić ssanie w moim dieslu,ono poprostu nie działa bo podczas kiedy silnik jest zimny a ja go odpale to strasznie nim trzesie ale jak otworze maskę i docisne tą dzwigienkę do której jest podłączona linka do sania to juz o wiele lepiej chodzi,co może być nie tak??!!
2.Problem!(Przebieg 250tyś km)
Podejrzewam że w moim pugu jest już słaba uszczelka pod miską olejową bo zauważyłem mały wyciek oleju.Czy jest duży problem żeby ją wymienić?Zauważyłem że tam są dwa rodzaje śrób i nie wiem czy bede miał taki klucz.
3.Problem.(5lat temu wymienione amortyzatory,mało jeźdzony)
Na mojej stronce są zdjecia mojego puga i nie wiem dlaczego on tak wysoko stoi,chodzi o tył.Wie może ktoś co jest do zrobienia?
4.Problem.
Pwnego pięknego dnia zabrakło mi ropy no i peug się zapowietrzył,po zatankowaniu odpalił jak go chwile pokreciłem i jak wrócięłm do domu odpowietrzyłem go na filtrze paliwa i na przewodzie paliwowym dochodzącym do pompy,czy to wystarczy?Wydaje mi się że nie odpala tak jak powinien bo trzeba go jakąś sekunde dłużej krecić.Denerwuje mnie to troche i dlatego pytam:jak się powinno odpowietrzać Diesla?
Jak naprawić ssanie w dieslu 1.8 1985r.Wymiana miski olej.?
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 wrz wt, 2006 1:03 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
punkt 2 i 4
proponuje zebys zajzal do ksiazki etzolda, w razie jej braku...
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=1711
powodzenia
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=1711
powodzenia

Limit znaków w podpisie powinien wynosić 205 znaków 

Witaj,
Zrob tak:
- ogranicznik niskich obrotow odkrec tak zeby dzwigienka sie nie opierala
o niego
- na srubie barylkowej naprez linke ktora idzie od termostatu do pompy paliwowej ( tej pionowej sroby od pompy nie ruszaj bo potem moze sie okazac ze owszem lepiej chodzi - ale pali 10 ). Masz miec taki efekt ze po paru minutach pracy silnika ( poczatkowo zimnego ) linka ma byc luzna.
U mnie taka dorazna regulacja u mnie pomogla.
Pozdrawiam
Maciej[/list]
Zrob tak:
- ogranicznik niskich obrotow odkrec tak zeby dzwigienka sie nie opierala
o niego
- na srubie barylkowej naprez linke ktora idzie od termostatu do pompy paliwowej ( tej pionowej sroby od pompy nie ruszaj bo potem moze sie okazac ze owszem lepiej chodzi - ale pali 10 ). Masz miec taki efekt ze po paru minutach pracy silnika ( poczatkowo zimnego ) linka ma byc luzna.
U mnie taka dorazna regulacja u mnie pomogla.
Pozdrawiam
Maciej[/list]