Półosie - w czym problem????
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Nie wiem.... zawsze myslalem ze Diesel i GTI maja dokladnie takie same polosie.
To w Dieslu przeguby nie sa wymienialne??
To w Dieslu przeguby nie sa wymienialne??
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Do tej pory nie miałem z przegubami problemów ale z tego co wiem do diesela wystepuje wymienna tylko cała półoś.... moze w TD jest jak w GTI bo i wózek i wahacze te same..
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tak racja... TD i D maja rozne zawieszenie i rozne polosie 

http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
kurcze kto wie jak to jest... wsadziłbym z checia półosie z wymiennymi przegubami...
A od gti sprawdza się przy silniku diesela z momentem 190Nm ??
Swoją drogą gdy wahacze w normalnej pozycji są skierowane ku górze czyli tak: \_____/ to chyba niezbyt korzystnie wpływa na geometrie... ?? myślę że podniesienie o kilka cm będzie z miało dużo plusów
chociażby będe mógł go w koncu lewarować
dodam że trzeba go sporo podnieść żeby wahacze znalazły sie w poziomie....
A od gti sprawdza się przy silniku diesela z momentem 190Nm ??
Swoją drogą gdy wahacze w normalnej pozycji są skierowane ku górze czyli tak: \_____/ to chyba niezbyt korzystnie wpływa na geometrie... ?? myślę że podniesienie o kilka cm będzie z miało dużo plusów


501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tomek - polosie w Dieslu i GTi sa rozne, niestety nie beda pasowaly!
Mad Max - jezeli olej nie cieknie to raczej siedza na swoim miejscu. Polos lekko wchodzi w skrzynie. Wystarczy ja tam reka wepchnac do oporu i juz.
Mad Max - jezeli olej nie cieknie to raczej siedza na swoim miejscu. Polos lekko wchodzi w skrzynie. Wystarczy ja tam reka wepchnac do oporu i juz.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
nie, no jak wsadziłeś koło o siedzi na swoim miejscu to powinno być OK, kiedyś już ktoś pisał o tym w topicu jakimś, może wylazła sprężyna i nie ma docisku, WŁAŚNIE... to może tak być. bo normalnie taka sprężyna powoduje dociskanie tej puszki z wewn. przegubem do simeringu skrzyni, a jak spadnie z takiego cycka co ją trzyma na środku to może być kipisz z przegubem... ale ja nie jestem kaktus 

Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
hmm ciekawe.. silniki XU, skrzynie BE, długosci raczej te same, ale moze inne piasty??? czytałem coś kiedyś o podwojnych łozyskach w GTI to prawda?? 1,9 i 1,6 mają to samo?? wtedy półoś może będzie dłuższa ewentualnie wieloklin inny... Musze to sprawdzic jakos "naocznie"...
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No wlasnie dziwne... bo Diesel zwykly ma zawias jak TU... nie wiem.... trzebaby to gdzies sprawdzic.
Jezeli byloby to samo to dlaczego twoje sa niby nie rozbieralne?
Jezeli byloby to samo to dlaczego twoje sa niby nie rozbieralne?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Wiesz, rozbieralne są bo osłony jakos sie zmienia, ale nie kupisz samego przegubu jak do innych aut....
Troche się klaruje http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/3/32E01A.HTM
Troche się klaruje http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/3/32E01A.HTM
Rozebrałem wszystko i juz wiem
półoś sklada się z: perzegubu zewnętrznego, który jest na stałe połączony z dalszą częścią pólosi (rozkłada się na zewnętrzną "miskę" z kulami, a wybierak tych kul jest dalszą częścią pólosi) dalej się już rozkłada: mozna odłączyć cały kpl przegub wewnetrzny.
Czyli jest inaczej niż w wiekszosci aut gdzie mozna odłączyć i wymienić(kupić) sam kpl. zewnętrzny przegub.
Tutaj niby też mozna kupić przegub ale jest to tylko jego jedna część"miska" i chyba jest bez sensu wymieniać tylko jedną z współzużywających się części.....
Co dziwne nie można kupić oddzielnie: 1.przegubu wew i 2.reszty półosi z przegubem zew.
Jak się coś rozleci dostepna jest tylko cała półoś.
Jakie macie doświadczenia z regenerowanymi półosiami???
Jakie ceny??

półoś sklada się z: perzegubu zewnętrznego, który jest na stałe połączony z dalszą częścią pólosi (rozkłada się na zewnętrzną "miskę" z kulami, a wybierak tych kul jest dalszą częścią pólosi) dalej się już rozkłada: mozna odłączyć cały kpl przegub wewnetrzny.
Czyli jest inaczej niż w wiekszosci aut gdzie mozna odłączyć i wymienić(kupić) sam kpl. zewnętrzny przegub.
Tutaj niby też mozna kupić przegub ale jest to tylko jego jedna część"miska" i chyba jest bez sensu wymieniać tylko jedną z współzużywających się części.....
Co dziwne nie można kupić oddzielnie: 1.przegubu wew i 2.reszty półosi z przegubem zew.
Jak się coś rozleci dostepna jest tylko cała półoś.
Jakie macie doświadczenia z regenerowanymi półosiami???
Jakie ceny??
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Uzywalem regenerowanych jak mialem diesla. W toruniu robia to na pewno. Mialem roczna gwarancje, zadnych luzow po tymze roku i zadnego pukania (a poganialem zdrowo
) wiec bylo OK a kosztowala mnie ta polos miedzy 300 a 400 zl (chyba 340) moze troche mniej moze troche wiecej nie pamietam dokladnie, zreszta czasu troche uplynelo wiec to dane raczej nieaktualne
