Strona 2 z 2

: 27 wrz śr, 2006 9:26 pm
autor: jfidelk
Serdecznie dziekuje za odpowiedzi!! Bardzo pomogly

: 14 lis wt, 2006 1:35 pm
autor: jastom
jeśli to silnik TU to na bank sie reguluje. w innych pewnie tez


TU, hmm, a mogę miec inny skoro 1.1 wtrysk?

Czy jeśli regulowałem tylko zawory w maluchu, to moge sie zabierać za regulacje w pugu czy raczej dać zarobić mechanikowi?

ile to może mnie kosztować?
Chyba wymagają regulacji, bo coś jakby więcej palił, zasłabł i wogóle...a poprzedni własciciel żył w przekoaniu, że jest samoregulacja, więc raczej dla spokojnego snu podjadę na regulację. Jak myślicie?

: 14 lis wt, 2006 3:06 pm
autor: Banita
Potrzebny szczelinomierz, nowa uszczelka pod pokrywe i 2 plaskie kluczei godzinka wolnego czasu :)

: 14 lis wt, 2006 10:46 pm
autor: moralez
zajmuje to jakies 20 minut 8)
potrzebny jest jeden dobry plaski klucz 13 (ewentualnie mozna najpierw poluzowac nasadka) i srubokret, uszczelke mozna sobie odpuscic jesli nie puszcza oleju i jak wspomnial przedmowca, szczelinomierz
aha, zalecalbym ostroznosc przy dokrecaniu pokrywy zaworow, miedzy blacha nad zaworami a pokrywa sa dystanse zrobione z jakiegos gownolitu i lubia peknac przy zbyt mocnym dokreceniu 8)

: 14 lis wt, 2006 10:58 pm
autor: Banita
moralez pisze:zajmuje to jakies 20 minut 8)
taa... jak sie juz to robilo :P
potrzebny jest jeden dobry plaski klucz 13 (ewentualnie mozna najpierw poluzowac nasadka) i srubokret
o wkretaku zapomnialem, a o ile mnie pamiec nie myli pokrywa nie jest przykrecona na 13, wiec 2 klucze, chyba ze jednak myli :)

: 14 lis wt, 2006 11:37 pm
autor: moralez
13 8)

faktycznie na poczatku zapomnialem dopisac ze po 4 razie zajmuje to 20 minut mea culpa

: 14 lis wt, 2006 11:53 pm
autor: blaszka
a czasem nie potrzebna jest tez 10 lub8 bo raczej chyba tak a 13 tylko do odkrecenia pokrywy

: 15 lis śr, 2006 10:25 am
autor: wilkinson
do odkręcania śrub zaworów polecam wyłącznie klucze oczkowe bo może trzeba będzie siły użyć, a podkładki dystansowe te z tworzywa co kruszeje z czasem można wymienić na metalowe- tak robią w serwisie. 8)

: 15 lis śr, 2006 9:42 pm
autor: moralez
blaszka pisze:a czasem nie potrzebna jest tez 10 lub8 bo raczej chyba tak a 13 tylko do odkrecenia pokrywy
nie !

: 16 lis czw, 2006 11:12 am
autor: blaszka
w tym temacie to nie ma zabardzo sie co sprzeczac w tych silnikach rózne nakretki bywały i np luz nie zawsze sie reguluje płaskim bo sa tez była sruba na torks lub imbus