Re: Peugeot 205 GTI 1.9 (Export) '88
: 22 kwie śr, 2015 1:40 pm
jak widzisz nity połączone są ścieżką po drugiej stronie - więc tak, ma to znaczenie - inna sprawa, że dzięki nitom lepiej przylega tranzystor do radiatora...
a ogrzewanie szyby - jak jakieś ścieżki nie grzeją to SĄ przerwane - żeby namierzyć gdzie - zaparować szybę /teraz o to trudniej...
/ właczyć, powinno być widać w których miejscach sa przerwy, no chyba że są w 100% przedrapane.
łączenie ich = kiedyś kupiłem super farbę - bo w kolorze złotym - takim samym jak ścieżki, odpowiednie zamaskowanie, odtłuszczenie, pędzelek grubość 0 i nie ma śladu po malowaniu, a nie że tani srebrny lakier i pędzelek jak na zaprawki błotnika
a ogrzewanie szyby - jak jakieś ścieżki nie grzeją to SĄ przerwane - żeby namierzyć gdzie - zaparować szybę /teraz o to trudniej...
łączenie ich = kiedyś kupiłem super farbę - bo w kolorze złotym - takim samym jak ścieżki, odpowiednie zamaskowanie, odtłuszczenie, pędzelek grubość 0 i nie ma śladu po malowaniu, a nie że tani srebrny lakier i pędzelek jak na zaprawki błotnika