Strona 3 z 5

: 02 lut czw, 2006 11:58 pm
autor: rado83
wiec tak cewke byla sprawdzana i ogolnie cewka dziala pompa dziala takrze(podpinanan na krotko) przed remontem oczywiscie auto hulało.a czujnik chodzi o to ze jest inne koło tzn koło jak koło jest takie samo (wizualnie) wiec teoretycznie nie powinno byc roznicy.I wlasnei chcial bym sprawdzic ten czujnik czy to koło jest dobre i jak mozna o sprawdzic:/Tylko meczy mnie ten dwu pinowy kabelek hmmm kurze nic takiego nie kojarze :roll:

: 03 lut pt, 2006 12:01 am
autor: Kaktus
Wrrryyy moj blad.... motronic nie ma tego.

: 03 lut pt, 2006 12:02 am
autor: rado83
no i Kaktus co moze byc?ten przekaznik od pompy jest kolo kompa czy tam wpiety gdzies na tej calej desce od bezpiecznikow?on ma tykac jak sie kreci?

: 03 lut pt, 2006 12:14 am
autor: Banita
Tak pozna powiedziec, ze "pod" kompem -nie ma tykac, ale tyknac (jak to przekaznik -takie gluche "T")

: 03 lut pt, 2006 12:15 am
autor: woocash
... u mnie podczas gdy stacyjka idzie na II :) i tylko ten raz...
kiedy pompa nie dawała paliwa, to wraz ze skakaniem samochodu, cykało jak głupie, ciągle traciło kontakt... także tak jak pisze invictus, raz ma cyknąć..

: 03 lut pt, 2006 12:16 am
autor: Kaktus
powinien tykac, albo chociaz raz tyknac, jest kolo kompa w schowku. 11 pinowy.

: 03 lut pt, 2006 12:16 am
autor: rado83
nie no serio :] tzn pod kompem tam gdzies bo naprawde nei wiem dokladnie:)(

: 03 lut pt, 2006 12:30 am
autor: rado83
kurcze no bylem w garazu fakt za kompem jest taki zoty przekaznik ale 11pinowy? jesli to jest ten zolty to nie tyka nic a nic:/

: 03 lut pt, 2006 12:39 am
autor: Banita
to ciekawe, bo ja mam tam przekaznik 4 pinowy :) zreszta po co mialoby byc 11 pinow od przekaznika pompy??


@woocash -o ile mnie pamiec nie myli twoj sie zalacza 2 razy -1 na II pozycji chodzi jakies 1,5s pozniej zalacza sie drugi raz z rozrusznikiem, ale glowy nie dam

: 03 lut pt, 2006 12:41 am
autor: Kaktus
mozliwe ze jest 4 pinowy.... cos mi sie pokielbasilo

: 03 lut pt, 2006 12:49 am
autor: woocash
eee no napewno 4 piny :) a czy 2 razy.. no ..chyba masz racje...

PS. jeśli w jakimś przekaźniku miało by byc 11 pinów, to tylko w peugeocie :)

: 03 lut pt, 2006 12:55 am
autor: rado83
heh dobra nei tyka jaki wniosek:Dze nie ma tam pradu:Dheh i co dalej?czy do tego przekazika idzie prad i tyle jak sie przekreci stacyjke to juz jest sygnal?

: 03 lut pt, 2006 1:12 am
autor: rado83
hmm ale co do pompy to w sumie jak w rajdowce mozna ja spiac i zrobic przelacznik przeciez prawda:)

: 03 lut pt, 2006 2:26 am
autor: Banita
Jasne, ze mozna, ale wydaje mi sie to powiazane z iskra, a zapalniczka do gazu nie bedziesz raczej strzelal z kabiny :)

Co do tykniecia, to zmierz, czy do przekanika dochodzi jakikolwiek + i -
sygnal dopiero daje komp(lub modul -nie wiem, ale stawialbym na kompa) po tym, jak dostanie sygnal z GMP, ze silnik kreci

: 03 lut pt, 2006 9:10 am
autor: Przecinak
Wiec wedlug schematu lacze ma 3 piny. 1 sygnal do kompa, 2 powrot z kompa, 3 masa

Sprawdz czy napewno jest masa na wtyczce 3pin. po przekreceniu rozrusznika na pin 47 kompa powinno pojawic sie ok 4V AC. na wolnych okolo 8V ktorych narazie niema.

Odlacz ten czunnik i zmierz jaka ma opronosc pomiedzy PIN 1 i 2.

czujnik PIN 1 - PIN 47 kompa
czujnik PIN 2 - PIN 48 kompa
czujnik PIN 3 - masa

No dokladnie ten przekaznik taki zolty ja nie cyka to go wyjmij i sprawdz czy dziala.
Jesli dziala to sprawdz czy przychodzi 12v (to jest te same co od wtryskiwaczy) i czy z PIN3 komp zwiera to do masy zeby uruchimic przekaznik.