
205 XS 1.4 1992 - CZARNY SPORT
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 XS
Tapatalk fochy stroi to i zdjęć nie ma 
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka



Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka


Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko

- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 65
- Rejestracja: 06 wrz pn, 2010 8:40 pm
- Posiadany PUG: 205 XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
Re: 205 XS
Śliczny XS
Jest czym się chwalić 


Był: Peugeot 205 1.0 84
Peugeot 205 Gti 1.9 87
Peugeot 205 Gti 1.6 88
Peugeot 205 Gutmann Gti 1.9 87
Peugeot 205 Green 89
Peugeot 405 Mi16 90
Peugeot 405 Mi16 US 91
Peugeot 205 1.4 XR 89 - Szwed
Jest: Peugeot 205 Gti 1.6 1991 Mi16
Peugeot 205 Gti 1.9 87
Peugeot 205 Gti 1.6 88
Peugeot 205 Gutmann Gti 1.9 87
Peugeot 205 Green 89
Peugeot 405 Mi16 90
Peugeot 405 Mi16 US 91
Peugeot 205 1.4 XR 89 - Szwed
Jest: Peugeot 205 Gti 1.6 1991 Mi16
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 XS
Lewe były skorodowane wiec są nowe. Były białe są czarne. Prawe zdjęte i tez rozebrane.Michal gti pisze:Drzwi prawe lakierowane bez rozbrajania?
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 XS
Dziś nastapił progres w kwestii pracy silnika.
Już od jakiegoś czasu trwa walka z podejrzaną pracą. Otóż gubiło obroty, dostawało świra i dławiło się samo z siebie. Jego nieprzewidywalność wykluczyła je z codziennego użytku.
Po koleji trafiło:
Nowa sonda lambda
Nowy czujnik TPS
Nowy czujnik temperatury wody
Dziś okazało się że zarówno na wiązce jak i komputerze było zjarane miejsce.
Naprawione!
Natomiast wywaliło błąd 21 i 31.
Nie właściwe działanie TPS
Po sprawdzeniu to jednak silniczek od wolnych obrotów raz dawał sygnał a raz nie.
Staneło na tym że w poniedziałek wstawie nowy silniczek krokowy który będzie dawał pewny sygnał. Mam nadzieje że pomoże.
[Edycja 24-10-15]
Potwierdziło się że główny winowajca to silniczek od wolnych obrotów.
Przy okazji wyszło że alternator z włączonymi świałami i wentylatorem daje tylko 13V.
Wyregulowany został gaz ale okazało się że sygnał idzie tylko po sondzie a TPS jest odpięty.
Przy okazji nowego alternatora pojawi się kabelek pomiedzy gazem a TPS.
Kultura musi być...
[Edycja 31-10-15]
Dziś trafił nowy regenerowany alternator z allegro za 140zł
Wysłałem też ufo do regeneracji. Nowy palec filotronowy i kopułka na aparacie razem z świeżym ufo i ustawionym zapłonem sprawi że wyrówna się praca tego silnika.
Na dzień dzisiejszy TU3M jest najmniej lubianym silnikiem ze względu na pracę i brak związku przyczynowo skutkowego w odnajdywaniu problemów i ich eliminowaniu
Już od jakiegoś czasu trwa walka z podejrzaną pracą. Otóż gubiło obroty, dostawało świra i dławiło się samo z siebie. Jego nieprzewidywalność wykluczyła je z codziennego użytku.
Po koleji trafiło:
Nowa sonda lambda
Nowy czujnik TPS
Nowy czujnik temperatury wody
Dziś okazało się że zarówno na wiązce jak i komputerze było zjarane miejsce.
Naprawione!
Natomiast wywaliło błąd 21 i 31.
Nie właściwe działanie TPS
Po sprawdzeniu to jednak silniczek od wolnych obrotów raz dawał sygnał a raz nie.
Staneło na tym że w poniedziałek wstawie nowy silniczek krokowy który będzie dawał pewny sygnał. Mam nadzieje że pomoże.
[Edycja 24-10-15]
Potwierdziło się że główny winowajca to silniczek od wolnych obrotów.
Przy okazji wyszło że alternator z włączonymi świałami i wentylatorem daje tylko 13V.
Wyregulowany został gaz ale okazało się że sygnał idzie tylko po sondzie a TPS jest odpięty.
Przy okazji nowego alternatora pojawi się kabelek pomiedzy gazem a TPS.
Kultura musi być...
[Edycja 31-10-15]
Dziś trafił nowy regenerowany alternator z allegro za 140zł
Wysłałem też ufo do regeneracji. Nowy palec filotronowy i kopułka na aparacie razem z świeżym ufo i ustawionym zapłonem sprawi że wyrówna się praca tego silnika.
Na dzień dzisiejszy TU3M jest najmniej lubianym silnikiem ze względu na pracę i brak związku przyczynowo skutkowego w odnajdywaniu problemów i ich eliminowaniu
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
205 XS 1.4 1992 - CZARNY SPORT
Na domiar złego po wymianie alternatora trzeba było jeszcze wymienić rozrusznik.
Kolejny niespodziewany wydatek. Miałem zabrać się już za GTI w listopadzie ale ciągle XS płata figle.
Przy okazji zauważyłem, że monowtrysk jest dosyć słabo przymocowany na 4 śrubach. Wydały mi się nieco luźne. W głębi duszy liczę na to, że to właśnie tędy dostawało się lewe powietrze i szarpał na zimnym. Pojeździmy - zobaczymy.
Kolejny niespodziewany wydatek. Miałem zabrać się już za GTI w listopadzie ale ciągle XS płata figle.
Przy okazji zauważyłem, że monowtrysk jest dosyć słabo przymocowany na 4 śrubach. Wydały mi się nieco luźne. W głębi duszy liczę na to, że to właśnie tędy dostawało się lewe powietrze i szarpał na zimnym. Pojeździmy - zobaczymy.
Re: 205 XS 1.4 1992 - CZARNY SPORT
Wrzucam trochę aktualnych zdjęć tuż przed zmianą kół na zimowe i zaraz po zmianie.
Stan wnętrza jest tuż przed odkurzaniem bo się spieszyłam jak zwykle zresztą:P
Michał uszczelnił w XS mono-wtrysk i teraz zbiera się pięknie z pod każdych świateł.
Podobno brał powietrze na lewo.
Odzyskał moc i równe obroty.
Stan wnętrza jest tuż przed odkurzaniem bo się spieszyłam jak zwykle zresztą:P
Michał uszczelnił w XS mono-wtrysk i teraz zbiera się pięknie z pod każdych świateł.
Podobno brał powietrze na lewo.
Odzyskał moc i równe obroty.
- gonzo
- Junior
- Posty: 139
- Rejestracja: 19 lip czw, 2012 2:29 pm
- Posiadany PUG: ex:( RGC i XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 XS 1.4 1992 - CZARNY SPORT
Pięknie się prezentuje z nowym lakierem. Gratulacje 

- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: 205 XS 1.4 1992 - CZARNY SPORT
Fotele wyszly super, material wyglada jak ory, ogolnie bardzo mi sie podoba ten XS
Ilosc pracy, czasu i kasy w niego wlozonych widac golym okiem, ale przyczepie sie do dwoch rzeczy:
1. Halogeny powinny byc na swoim miejscu
2. Fotele jak dla mnie troche gryza sie z boczkami

1. Halogeny powinny byc na swoim miejscu
2. Fotele jak dla mnie troche gryza sie z boczkami
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 XS 1.4 1992 - CZARNY SPORT
Dzięki Sobek auto jest co prawda wymagające ale daje radość z jazdy. Staramy się o nie dbać.gonzo pisze:Pięknie się prezentuje z nowym lakierem. Gratulacje
Halogeny powędrowały do regeneracji, a co do boczków to już w gestii Pauliny. Wiesz chcieliśmy głównie ponaprawiać stare ale wyszło tak, że bardziej opłacało się zrobić nowe. Stąd też nie do końca pasujące zgranie. Ale pewnie z czasem i to się zmieniFilipczak pisze:Fotele wyszly super, material wyglada jak ory, ogolnie bardzo mi sie podoba ten XSIlosc pracy, czasu i kasy w niego wlozonych widac golym okiem, ale przyczepie sie do dwoch rzeczy:
1. Halogeny powinny byc na swoim miejscu
2. Fotele jak dla mnie troche gryza sie z boczkami

Dzięki za miłe słowa.
- szasz
- Uzalezniony
- Posty: 739
- Rejestracja: 10 lip czw, 2014 8:45 am
- Posiadany PUG: XS '92 [i] Partner Tepee Outdoor 1.6 HDI [i] Citroen C4 1.6 BlueHDI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk, miasto rodzinne Tomaszów Lubelski
Re: 205 XS 1.4 1992 - CZARNY SPORT
Fotele fajne. Moim zdaniem chlapacze psują trochę efekt
Wysłane z mojego Venue 7 HSPA+ przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego Venue 7 HSPA+ przy użyciu Tapatalka
Zawsze iść, rozkaz który mam we krwi..
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 XS 1.4 1992 - CZARNY SPORT
Dziś walki ciąg dalszy. Grzegorz i ja. Auto pluje niespalonym paliwem z rury wydechowej, strzela w dolot, strzela w tłumik. "Nerwy psuje temi swojemi wybrykami". Rada 1: sprawdzić kompresję na cylindrach czy to tam się coś nie spaskudziło. 1- 10 2-10 3-11 4-11. Biedy nie ma więc to nie przyczyna. Rada 2: wyjąć świece i sprawdzić czy łączą. Wynik po zaledwie 3 dniach użytkowania są czarne i ostro zasyfione. Szybkie czyszczenie i z powrotem do silnika.
Sprawdzenie - dalej brak mocy i parskanie czarną sadzą z tłumika.
Tutaj nastąpił już moment bardzo destruktywny. Gdyby został pociągnięty dalej to pewnie w niedługim czasie na forumowym ryneczku pojawiło by się sporo ciekawych przedmiotów w nienagannym stanie.
Ciepła herbatka z Grzesiem i pomysł!
Rada 3: podmienić mono-wtrysk i świece, a właściwie tylko tą część co pluje paliwem. Kurs od garażu do garażu po fanty i mamy 4 nowe-stare świece na podmianę i mono-wtrysk od 1.4 (pierwotnie od XS). Co się okazuje to jest tylko jedna uszczelka pod pierwszą warstwą wtrysku, drugiej brak. Użyliśmy uszczelkę silikonowa z tubki i na to taki filcowo-papierowy kwadracik. Mocne dokręcenie i próba...
Malinka! Znowu żyje i ma moc. Na gazie to samo! Jest pięknie. Przynajmniej dziś nie będziemy mieli koszmarów, że coś jest nie zrobione i dalej się psuje. Na razie jednak kwarantanna i kontrolowane warunki użytkowe.
PRZYCZYNA:
Ciągle do kolektora dostawało się za dużo powietrza z pod uszczelki mono-wtrysku i nie dopalało paliwa co za tym idzie strzelał co któryś raz tym niedopalonym i nie miał mocy.
Na razie trzymam kciuki, żeby to tylko to bo jeśli pojawi się coś nowego to nie będę miał już skrupułów.
Sprawdzenie - dalej brak mocy i parskanie czarną sadzą z tłumika.
Tutaj nastąpił już moment bardzo destruktywny. Gdyby został pociągnięty dalej to pewnie w niedługim czasie na forumowym ryneczku pojawiło by się sporo ciekawych przedmiotów w nienagannym stanie.
Ciepła herbatka z Grzesiem i pomysł!
Rada 3: podmienić mono-wtrysk i świece, a właściwie tylko tą część co pluje paliwem. Kurs od garażu do garażu po fanty i mamy 4 nowe-stare świece na podmianę i mono-wtrysk od 1.4 (pierwotnie od XS). Co się okazuje to jest tylko jedna uszczelka pod pierwszą warstwą wtrysku, drugiej brak. Użyliśmy uszczelkę silikonowa z tubki i na to taki filcowo-papierowy kwadracik. Mocne dokręcenie i próba...
Malinka! Znowu żyje i ma moc. Na gazie to samo! Jest pięknie. Przynajmniej dziś nie będziemy mieli koszmarów, że coś jest nie zrobione i dalej się psuje. Na razie jednak kwarantanna i kontrolowane warunki użytkowe.
PRZYCZYNA:
Ciągle do kolektora dostawało się za dużo powietrza z pod uszczelki mono-wtrysku i nie dopalało paliwa co za tym idzie strzelał co któryś raz tym niedopalonym i nie miał mocy.
Na razie trzymam kciuki, żeby to tylko to bo jeśli pojawi się coś nowego to nie będę miał już skrupułów.