Pigot 1.4(8zaworów) 75KM 98r

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
extradd

Pigot 1.4(8zaworów) 75KM 98r

Post autor: extradd »

Witam wszystkich pigociarzy.Zwracam się do was z zapytaniem odnośnie tego silnika.Robię uszczelkę pod głowicą i potrzebuję danych technicznych i znalazłem to http://peugeot205.pl/index.php?modul=dane_GR i chcę się spytać o wymiary luzów zaworów oraz monentu dokręcania głowicy, jeszcze pozostaje kwestia dokręcenia kolektora dolotowego z plastyku.Czy mogę śmiało korzystać z tego opisu technicznego?Silnik prawie identyczny.

PS.Mam Pigota Partnera.
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Dobre pytanie. Sam bedę miał taki silnik tylko z 99r i miłoby było wiedzeć jak go regulować. :D
extradd

Post autor: extradd »

aule pisze:Dobre pytanie. Sam bedę miał taki silnik tylko z 99r i miłoby było wiedzeć jak go regulować. :D
Hmmm tu nie ma za bardzo co regulowac, silnik jest bez awaryjny.Owszem tak jak widać czasami ma prawo umrzeć uszczelka.Czy da mi ktoś odpowiedz?
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

a jak umrze uszczelka i woda chlapie do 1 tloka to przy wyzszych predkosciach pierscienie lubia sie zapiec wiec nie taki drobny defekt z ta uszczelka :roll: :roll: :evil: :evil:
co do regulacji zaworow to ksiazkowo jest 0,2 i 0,4 ale jak tak ustawilem zawory to chodzil gorzej niz diesel,wiec ustawialem 0,15 i 0,3 i jeszcze czasem ktorys pukal :twisted:
dokrecanie uszczelki masz opisane w ulotce dolaczonej do niej
Ostatnio zmieniony 08 mar czw, 2007 5:53 pm przez moralez, łącznie zmieniany 1 raz.
extradd

Post autor: extradd »

moralez pisze:a jak umrze uszczelka i woda chlapie do 1 tloka to przy wyzszych predkosciach pierscienie lubia sie zapiec wiec nie taki drobny defekt z ta uszczelka :roll: :roll: :evil: :evil:
co do regulacji zaworow to ksiazkowo jest 0,2 i 0,4 ale jak tak ustawilem zawory to chodzil gorzej niz diesel,wiec ustawialem 0,15 i 0,3 i jeszcze czasem ktorys pukal :twisted:
Tutaj prędkości nie było jak i wysokich obrotów.
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

dlatego ja z rodzina TU juz sie zegnam :twisted:
extradd

Post autor: extradd »

A jak wygląda sprawa z dociąganiem głowicy po przejechaniu 500km.Dociągać czy nie?
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Się głowice różnią!! Założyłem dzisiaj swój kolektor dolotowy mimo ,że kanały były mniejsze. "Z baraku laku dobry kit" ze tak powiem. Teraz się rozglądam za kolektorem do 1,4 z gaźnikiem.
extradd

Post autor: extradd »

Hmm ja mam plastykowy kolektor.Głowica założona i pigot chodzi jak zegarek, zawory ustawiłem na 0.15-0.30 i jest cisza.Muszę tylko wydymić pozostałość płynu chłodniczego z wydechu jaki tam się nagromadził podczas usterki, dymi jak parowuz.

PS.To jak z tym dociąganiem głowicy?Robić czy nie?
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Pomyliły mi się tematy. Sorki :oops:
ODPOWIEDZ