Pigot 1.4(8zaworów) 75KM 98r
Pigot 1.4(8zaworów) 75KM 98r
Witam wszystkich pigociarzy.Zwracam się do was z zapytaniem odnośnie tego silnika.Robię uszczelkę pod głowicą i potrzebuję danych technicznych i znalazłem to http://peugeot205.pl/index.php?modul=dane_GR i chcę się spytać o wymiary luzów zaworów oraz monentu dokręcania głowicy, jeszcze pozostaje kwestia dokręcenia kolektora dolotowego z plastyku.Czy mogę śmiało korzystać z tego opisu technicznego?Silnik prawie identyczny.
PS.Mam Pigota Partnera.
PS.Mam Pigota Partnera.
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
a jak umrze uszczelka i woda chlapie do 1 tloka to przy wyzszych predkosciach pierscienie lubia sie zapiec wiec nie taki drobny defekt z ta uszczelka
co do regulacji zaworow to ksiazkowo jest 0,2 i 0,4 ale jak tak ustawilem zawory to chodzil gorzej niz diesel,wiec ustawialem 0,15 i 0,3 i jeszcze czasem ktorys pukal
dokrecanie uszczelki masz opisane w ulotce dolaczonej do niej




co do regulacji zaworow to ksiazkowo jest 0,2 i 0,4 ale jak tak ustawilem zawory to chodzil gorzej niz diesel,wiec ustawialem 0,15 i 0,3 i jeszcze czasem ktorys pukal

dokrecanie uszczelki masz opisane w ulotce dolaczonej do niej
Ostatnio zmieniony 08 mar czw, 2007 5:53 pm przez moralez, łącznie zmieniany 1 raz.
Tutaj prędkości nie było jak i wysokich obrotów.moralez pisze:a jak umrze uszczelka i woda chlapie do 1 tloka to przy wyzszych predkosciach pierscienie lubia sie zapiec wiec nie taki drobny defekt z ta uszczelka![]()
![]()
![]()
![]()
co do regulacji zaworow to ksiazkowo jest 0,2 i 0,4 ale jak tak ustawilem zawory to chodzil gorzej niz diesel,wiec ustawialem 0,15 i 0,3 i jeszcze czasem ktorys pukal