Coraz bardziej żałuję że kupiłem 205, albo, że przy zakupie nie sprawdziłem wszystkiego.
Problemy:
1. Ze zbiorniczka wyrównawczego ubywa płynu chłodniczego w dośc niepokojącym tępie.
2. Na lustrze płynu chłodniczego w zbirniczku wyrównawczym ogromna plama czegoś brazowego jakby oleistego (przypuszczam, że to własnie olej)
3. Przed i po nagrzaniu silnika wali na biało z wydechu.
4. Widoczny wyciek oleju na pierwszym garze od rozrządu licząc...
5. Masła na bagnecie ani na korku oleju brak.
6. Oleju nie przybywa ani nie ubywa.
7. Brak problemów z nagrzewnicą- grzeje okej.
8. Silnik pali na dotyk, chodzi równo nie gaśnie...
Moje pytanie brzmi: GDZIE JEST PROBLEM: 1-3, skoro pkt 5-8 zaprzeczają, żeby była to piepszona uszczelka pod głowica?
Za pomoc serdeczne dzięki i dobra rada zamiast 205- civica nawet z przebiegiem 400tyś km. Takiego miałem i problemów nie było... Ale się civic złożył:(
POZDRAWIAM
