chodziłem juz z tym do mechanika ale chyba sam nie bardzo wie co mu jest, mianowicie problem jest taki
gdy rano odpalam auto z benzyny i wciskam gaz auto gaśnie, trzeb adelikatnie wciskać pedał zeby jakoś szedł do przodu,
gdy już rusze na jedynce i dwójce jak dodam gazu lub zmieniam bieg strasznie dusi silnik, na wysokich biegach jest w miare ok
odpalanie z gazu:
gdy odpalam z gazu po dłuższym postoju musze cały czas ruszać pedałem gazu bo inaczej silnik gaśnie, podkręcałem minimalne obroty ale problem nadal występuje, z czasem to mija, zwykle jak mi zgaśnie w czasie jazdy i odpalam go z "biegu" problem mija całkowicie, słychać ze ma za wysokie obroty, silnik pracuje idealnie.
ale to kiedy zacznie pracować idealnie nie jest bliżej określone, czasem odrazu dobrze chodzi, czasem dopiero po ktoryms z kolei odpaleniu z biegu
na gazie przyspieszenia są ok, gdy wciskam do dechy zwijam asfalt:) a na benzynie muli go strasznie, jutro (sobota) idzie gaznik do gruntownego czyszczenia, ide tam jako swiadek, ale chciałbym mieć juz z głowy ten problem, wiec jeśli wiecie co to moze byc, moze podsune sugestie mechanikowi, z góry dzięki za pomoc
czasem ale to juz rzadziej i tylko na lpg zgasze auto i za cholere nie moge go odpalic
aha, kable wn i swiece były wymieniane
pug to 1.1 xl rocznik 91 na gaźniku
dziwny problem z odpalaniem 91' 1.1 benzyna + lpg
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: dziwny problem z odpalaniem 91' 1.1 benzyna + lpg
w sprawie beny to bym powiedział że się pompa kończy - i od tego zacząłbym poszukiwania.
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
Re: dziwny problem z odpalaniem 91' 1.1 benzyna + lpg
W głównej mierze chodziło o źle wyregulowany gaz i gaźnik (zalewalo go).
Ale pojawił się nowy symptom mianowicie gdy dodam gazu gwaltownie i puszcze pedal auto gasnie, no ale toczy sie dalej wiec go odpalam z biegu, ale mimo to gdy puszcze gaz gasnie.
gdy zatrzymam auto nie moge go odpalic, dopiero gdy przelacze kilka razy przelacznik z pozycji "zero"<->"zasilanie gazem" auto odpala. wie ktos co moze byc nie tak?
Ale pojawił się nowy symptom mianowicie gdy dodam gazu gwaltownie i puszcze pedal auto gasnie, no ale toczy sie dalej wiec go odpalam z biegu, ale mimo to gdy puszcze gaz gasnie.
gdy zatrzymam auto nie moge go odpalic, dopiero gdy przelacze kilka razy przelacznik z pozycji "zero"<->"zasilanie gazem" auto odpala. wie ktos co moze byc nie tak?
- drabinho
- Junior
- Posty: 140
- Rejestracja: 12 lis pn, 2007 11:02 pm
- Posiadany PUG: XS
- Numer Gadu-gadu: 9389827
- Lokalizacja: Starachowice
Re: dziwny problem z odpalaniem 91' 1.1 benzyna + lpg
jak u mnie były takie objawy to padł moduł ale ja mam 1.4 mono a na gaźniku nie wiem czy posiadasz moduł.
a co do gaśnięcia w czasie jazdy to po wymianie filtra powietrza tak miałem na gazie(za czyste powietrze miał:))
a co do gaśnięcia w czasie jazdy to po wymianie filtra powietrza tak miałem na gazie(za czyste powietrze miał:))
http://www.drabinho.peugeot205.pl
Lubisz dziwnych ludzi, to clowna se namaluj...
Lubisz dziwnych ludzi, to clowna se namaluj...
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: dziwny problem z odpalaniem 91' 1.1 benzyna + lpg
Po pierwsze ;ustawienie poprawnego spalania na gazie wykonuje się kiedy układ paliwowy benzyny jest sprawny...to znaczy poprawnie wyregulowany gaźnik, czysty filtr powietrza,szczelny układ regulacji kąta wyprzedzenia,ustawiony luz zaworowy. Jeśli to już zrobiłeś to pora zająć się LPG.Przestaw przesłonę wlotu powietrza na ZIMA.Zdemontuj rurę podgrzewu powietrza- dotyczy siln.TU9. dla innych silników podobnie
Niektórzy przenoszą wlot powietrza za silnik. Silnik pracujący na LPG nie cierpi ciepłego powietrza.Przestawiona przysłona sprawi iż ciśnienie wpływającego powietrza będzie stabilniejsze a silnik nie gaśnie podczas przyspieszania. przeczytaj - POEMAT NA GAZU TEMAT..Sprawdź czy wtyczka w przełączniku jest dociśnięta bo masz jakiś nie kontakt lub przełącznik nadaje się do wymiany.Teraz należy regulować pracę na gazie w warsztacie instalującym LPG.Jeżeli gaśnięcia silnika się powtórzą to może być moduł.
Niektórzy przenoszą wlot powietrza za silnik. Silnik pracujący na LPG nie cierpi ciepłego powietrza.Przestawiona przysłona sprawi iż ciśnienie wpływającego powietrza będzie stabilniejsze a silnik nie gaśnie podczas przyspieszania. przeczytaj - POEMAT NA GAZU TEMAT..Sprawdź czy wtyczka w przełączniku jest dociśnięta bo masz jakiś nie kontakt lub przełącznik nadaje się do wymiany.Teraz należy regulować pracę na gazie w warsztacie instalującym LPG.Jeżeli gaśnięcia silnika się powtórzą to może być moduł.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
- wasia
- Junior
- Posty: 263
- Rejestracja: 13 gru wt, 2005 1:06 pm
- Posiadany PUG: green
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: dziwny problem z odpalaniem 91' 1.1 benzyna + lpg
Nie mam gazu ale problem miałem podobny. Odpalał nawet przy największych mrozach ale póki się nie nagrzał to cuda się działy. Na wysokich obrotach ok a na niskich przygasał tak, że na skrzyżowaniu wciskałem naraz gaz i hamulec. Winny był gaźnik - po wymianie wszystko ustąpiło. Znowu zaczyna mi się to objawiać więc kupuję zestaw naprawczy (uszczelki, membrany i kilka innych drobiazgów), koszt ok 100zł - możesz zrobić podobnie. Ogólnie obstawiam lewe powietrze
.
