Hamulce tył
Hamulce tył
witam ten oto problem ciągnie się zamną już od dawna ponieważ brak tylnich hamulców wszystko dosłownie wymienione szczęki cylinderki przewody trzy pompy i serwo i po dokładnym odpowietrzeniu przód hamuje a z tyłu ręką sę obraca koło niewiem co jest i mechanicy rozkładają ręce
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Hamulce tył
Poczytaj ETZOLDA-zasada działania hamulców.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Hamulce tył
Rozkręć bardziej samoregulator?
Jest tak samo źle z ręcznym i roboczym?
Jest tak samo źle z ręcznym i roboczym?
- palpio
- Junior
- Posty: 479
- Rejestracja: 08 mar sob, 2008 10:09 am
- Posiadany PUG: PEUGEOT 309 Xs 1.6 105 KM juz go niema :( jest E36
- Numer Gadu-gadu: 587970
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Hamulce tył
Najpierw sprawdz czy on wogóle działa???
Re: Hamulce tył
samo regulatory działają a chamulce po odpowieczeniu są przez chwile
-
- Junior
- Posty: 288
- Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
- Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 1301373
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Hamulce tył
Wyglada na to ze szczeki sie za duzo cofaja skoro przez chwile masz hamulec.
Wnioski sie nasuwaja same.
Wnioski sie nasuwaja same.

Re: Hamulce tył
Czyli jakie są wnioski
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: Hamulce tył
podkrec samoregulator tak by bębny po załozeniu obracały sie z oporem ,jezeli jest tak jak piszesz to kwestia tylko samoregulatorów .p.s po kupnie bębnów zostały one oczyszczone odtłuszczaczem od strony pracującej ??
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
Re: Hamulce tył
witam
mam bardzo podobny problem, Mianowicie przód łapie bardzo dobrze, ręczny też trzyma ale hamując nogą na ostro nie zachamuje. Czy jest to również wina samoregulatora?
mam bardzo podobny problem, Mianowicie przód łapie bardzo dobrze, ręczny też trzyma ale hamując nogą na ostro nie zachamuje. Czy jest to również wina samoregulatora?
- kovu15
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 maja ndz, 2009 10:17 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 1400 XS 75KM
- Numer Gadu-gadu: 3674432
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Hamulce tył
no i jak by inaczej
ja równiez mam ten problem ...
mianowicie ręczny działa ok jednak podczas hamowania tył w ogóle nie hamuje
Widzę że jest to przypadłość 205'tki ... wiecie może co jest najczęstszą przyczyną tejże usterki ?
Z góry dzieki za pomoc !

mianowicie ręczny działa ok jednak podczas hamowania tył w ogóle nie hamuje

Widzę że jest to przypadłość 205'tki ... wiecie może co jest najczęstszą przyczyną tejże usterki ?
Z góry dzieki za pomoc !
LiMiteD EditIon
- trekpio88
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 18 mar wt, 2008 1:26 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 GLD
- Numer Gadu-gadu: 4204075
- Lokalizacja: Rybnik
Re: Hamulce tył
ale pod większym ciężarem z tyłu (pasażerowie) hamulce tylne powinny zadziałać sprawdzałem to kiedyś w moim
PEUGEOT 205 GLD 1.8 D
Seks jest jak Peugeot, zaprojektowany by cieszyc:)
Peugeot jest jak Media Markt-nie dla idiotów:)
FOTKi http://www.polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/205/48654
VW
GOLF
Seks jest jak Peugeot, zaprojektowany by cieszyc:)
Peugeot jest jak Media Markt-nie dla idiotów:)
FOTKi http://www.polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/205/48654
VW

-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Hamulce tył
Zeby sprawdzic hamulce ja jade na polna droge, a jeszcze lepiej na tzw. żużlówkę i podczas jazdy wciskam hamulec do dechy.. Doskonale widac ktore kola zblokowalo a ktore nie. A z waszymi problemami to tak jak wielu juz tu pisalo-wystarczy podkrecic samoregulatory w tylnych hamulcach i odtluscic szczeki i bebny i musi hamowac
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: Hamulce tył
co do przypadlosci 205 i tylnym hamulcem to sie nie zgadzam.
1. zdejmij kazdy, kto ma problem z hamulcem, beben
2. sprawdz grubosc szczek i powierzchnie toczna bebna (czy nie ma luku itp.)
3. zmierz srednice wewn. bebna
4. samoregulator (taka rozporka ze sruba) ustaw (krecac srubka) tak aby szczeki mialy taka odleglosc (powierzchnia zewn. szczek - hamujaca) jak srednica bebna.
5. przesmaruj klin przynitowany do 1 ze szczek, ktory trzyma dzwignie, do ktorej z kolei mocowana jest linka
- chodzi o to by luzno to chodzilo (inaczej nie beda odbijac szczeki i bedzie tarcie w kole. Uwazaj by smaru bylo aby aby, nie moze dostac sie na powierzchnie hamowania - wiem co mowie.
6. zaloz beben i dokrec srube itp
7. sprawdz dzialanie hamulca roboczego - czy hamuje (wlacz silnik by bylo wspomaganie hamulca)
8. jak (7) jest ok to ustaw sobie naciag recznego
- zaciagasz na 5,6 zabek i krecisz sruba przy dzwigni recznego (jak czujesz opor sprawdz dzialanie recznego)
- powinien juz hamowac dobrze na 3 zabku
Ja robilem tydzien, dwa temu sam hamulce i teraz elegancko hamuje. Aczkolwiek rozporke moglbym lepiej ustawic (nie blokuje kol ale jakos na 6, czy 7 zabku stoi w miejscu nawet na stromej gorce)
W razie jakichs pytan zapraszam na PW, pozniej przypadkiem moge pominac ten temat.
1. zdejmij kazdy, kto ma problem z hamulcem, beben
2. sprawdz grubosc szczek i powierzchnie toczna bebna (czy nie ma luku itp.)
3. zmierz srednice wewn. bebna
4. samoregulator (taka rozporka ze sruba) ustaw (krecac srubka) tak aby szczeki mialy taka odleglosc (powierzchnia zewn. szczek - hamujaca) jak srednica bebna.
5. przesmaruj klin przynitowany do 1 ze szczek, ktory trzyma dzwignie, do ktorej z kolei mocowana jest linka
- chodzi o to by luzno to chodzilo (inaczej nie beda odbijac szczeki i bedzie tarcie w kole. Uwazaj by smaru bylo aby aby, nie moze dostac sie na powierzchnie hamowania - wiem co mowie.
6. zaloz beben i dokrec srube itp
7. sprawdz dzialanie hamulca roboczego - czy hamuje (wlacz silnik by bylo wspomaganie hamulca)
8. jak (7) jest ok to ustaw sobie naciag recznego
- zaciagasz na 5,6 zabek i krecisz sruba przy dzwigni recznego (jak czujesz opor sprawdz dzialanie recznego)
- powinien juz hamowac dobrze na 3 zabku
Ja robilem tydzien, dwa temu sam hamulce i teraz elegancko hamuje. Aczkolwiek rozporke moglbym lepiej ustawic (nie blokuje kol ale jakos na 6, czy 7 zabku stoi w miejscu nawet na stromej gorce)
W razie jakichs pytan zapraszam na PW, pozniej przypadkiem moge pominac ten temat.
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.