JAK WYSOKIE MACIE W SWOICH PUGACH CIŚNIENIE OLEJU
- 
				DAREK1223
 - Junior
 - Posty: 137
 - Rejestracja: 18 sie śr, 2004 12:17 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wiśniowa
 
JAK WYSOKIE MACIE W SWOICH PUGACH CIŚNIENIE OLEJU
WITAM SEREDCZNIE WSZYSTKICH WŁAŚCICIELI PEUGEOTÓW. JEDNAK MOJE PYTANIE KIERUJĘ DO WĘŻSZEJ GERUPY TZN TYCH KTÓRZY MAJA SILNIKI GTI Z CZUJNIKIEM CIŚNIENIA OLEJU. KONMKRETNIE CHODZI MI O SILNIK 1,6  ALE 1.9  TEZ MOZE BYĆ . PYTANIE BRZMI JAKIE POWINNO BYĆ CIŚNIENIE OLEJU NA BIEGU JAŁOWYM , PRZY SREDNICH OBROTACH I PRZY WYSOKICH. NIE WIEM TEGO I CHCIAŁBYM SIĘ OD WAS TEGO DOWIEDZIEĆ. TAKŻE PISZCIE. 
POZDROWIONKA
			
			
									
						
							POZDROWIONKA
http://www.darek1223.205.pl zdjecia opis hehe trzeba usprawnic furke 
			
						- 
				Arti Lublin
 
Witam Nowego klubowicza.
W moim Pugu generalnie cisnienie na wskazniku nie spada ponizej 2-ki. Sukcesywnie z obrotami idzie do gory i tak nawet po wymianie oleju na zimnym silniku potrafi spokojnie przeskoczyc 6-ke. Ogolnie w czasie jazdy jest to w zaleznosci od obrotow i temperatury oleju ok. 3-4-ki.
  
Pozdrawiam.
			
			
									
						
										
						W moim Pugu generalnie cisnienie na wskazniku nie spada ponizej 2-ki. Sukcesywnie z obrotami idzie do gory i tak nawet po wymianie oleju na zimnym silniku potrafi spokojnie przeskoczyc 6-ke. Ogolnie w czasie jazdy jest to w zaleznosci od obrotow i temperatury oleju ok. 3-4-ki.
Pozdrawiam.
- 
				Janek_A_S
 - Junior
 - Posty: 149
 - Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: JAK WYSOKIE MACIE W SWOICH PUGACH CIŚNIENIE OLEJU
Na wolnych mam ok 3 a przy jezdzie caly czas ok 6  
			
			
									
						
										
						- 
				ostan
 
- 
				Arti Lublin
 
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
U mnie:
Na zimnym silniku:
1000obr - okolo 7 barow
Na cieplym silniku - 80 stopni woda, 90 stopni olej:
1000obr - 2 bary
3000 obr - 4 bary
6000 obr - okolo 5-6 barow
Na goracym oleju - okolo 120 stopni:
1000obr - okolo 1 bara, pozniej wraz z obrotami cisnienie rosnie.
Silnik ma przejechane 3000km
Ale ogolnie jezeli przy 3500obr ma sie okolo 3-4 barow to jest ok.
A na goracym oleju na wolnych obrotach moze byc nawet 1 bar i to jest norma.
			
			
									
						
							Na zimnym silniku:
1000obr - okolo 7 barow
Na cieplym silniku - 80 stopni woda, 90 stopni olej:
1000obr - 2 bary
3000 obr - 4 bary
6000 obr - okolo 5-6 barow
Na goracym oleju - okolo 120 stopni:
1000obr - okolo 1 bara, pozniej wraz z obrotami cisnienie rosnie.
Silnik ma przejechane 3000km
Ale ogolnie jezeli przy 3500obr ma sie okolo 3-4 barow to jest ok.
A na goracym oleju na wolnych obrotach moze byc nawet 1 bar i to jest norma.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- 
				ostan
 
No to gitara z cisnieniem oleju a z poziomem 
  ale teraz dostaje kasiore i wymieniam uszczelke pod miska tylko nie wiem jak uszczelnic te rurki co ida od chlodnicy oleju cieknie mi tez tzm przy gwincie moze zastosuje takie tasmy uszczelniajace chydrauliczne moze ktos z was kiedys to uszczelnial a moze trzeba tylko mocniej skrecic????? 
			
			
									
						
										
						- 
				DAREK1223
 - Junior
 - Posty: 137
 - Rejestracja: 18 sie śr, 2004 12:17 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wiśniowa
 
dziękuję z a pomoc to znaczy że u mnie jest ok
bo na zimnym silniku 1000 obr ma ciśnienie 5 barów a na rozgrzanym przy średnich obrotach 3-4 autko ma przejechane 210 tyś
trochę dużo ale od kobiety. Oryginalna igiełka
			
			
									
						
							bo na zimnym silniku 1000 obr ma ciśnienie 5 barów a na rozgrzanym przy średnich obrotach 3-4 autko ma przejechane 210 tyś
trochę dużo ale od kobiety. Oryginalna igiełka
http://www.darek1223.205.pl zdjecia opis hehe trzeba usprawnic furke 
			
						- 
				Arti Lublin
 
Re: JAK WYSOKIE MACIE W SWOICH PUGACH CIŚNIENIE OLEJU
Pewnie ci sie wskaznik albo czujnik popsulJanek_A_S pisze:Na wolnych mam ok 3 a przy jezdzie caly czas ok 6
- 
				Janek_A_S
 - Junior
 - Posty: 149
 - Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: JAK WYSOKIE MACIE W SWOICH PUGACH CIŚNIENIE OLEJU
sory...oszukalem was...na wolnych obrotach na zimnym silniku mam 5 z kawalkiemArti Lublin pisze:Pewnie ci sie wskaznik albo czujnik popsulJanek_A_S pisze:Na wolnych mam ok 3 a przy jezdzie caly czas ok 6
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Janek moze miec mocniejsza sprezyne w pompe paliwa - to wszystko.
Sa do kupienia za 100euro sprezyny, dzieki ktorym pompa bedzie tryskala pod cisnieniem 8 barow!!
Cisnienie choc bardzo wazne, nie jest miarodajnym wskaznikiem zuzycia sie silnika, czy tez jego dobrego stanu.
			
			
									
						
							Sa do kupienia za 100euro sprezyny, dzieki ktorym pompa bedzie tryskala pod cisnieniem 8 barow!!
Cisnienie choc bardzo wazne, nie jest miarodajnym wskaznikiem zuzycia sie silnika, czy tez jego dobrego stanu.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- 
				Janek_A_S
 - Junior
 - Posty: 149
 - Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Kaktus pisze:Janek moze miec mocniejsza sprezyne w pompe paliwa - to wszystko.
Sa do kupienia za 100euro sprezyny, dzieki ktorym pompa bedzie tryskala pod cisnieniem 8 barow!!
Cisnienie choc bardzo wazne, nie jest miarodajnym wskaznikiem zuzycia sie silnika, czy tez jego dobrego stanu.
no nie...no musial mnie pozbawic zludzen
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Tak juz z mojej wlasnej ciekawosci 
 Mozesz sprawdzic kompreche jaka ci trzyma silniczek?
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora