błąd 14. Po wymianie czujnika ciągle to samo
- 
				skaner
 - Nowicjusz
 - Posty: 23
 - Rejestracja: 04 kwie ndz, 2010 5:12 pm
 - Posiadany PUG: Citroen ZX Volcane 1.9i 130 KM
 - Numer Gadu-gadu: 6490927
 
błąd 14. Po wymianie czujnika ciągle to samo
Cały czas komputer pokazuje mi błąd 14, czyli czujnik temperatury płynu chłodzącego. Efekt jest taki, że są problemy z uruchomieniem zimnego silnika. Czujnik jest nowy, przewody też ok, nie wiem gdzie mam dalej szukać??
			
			
									
						
										
						- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
Re: błąd 14. Po wymianie czujnika ciągle to samo
Wpierw napisz jak sie zaczal problem .. bylo ok i od pewnego czasu ........?
Nakresl troche historii problemu, taki czujnik nie wiem, czy moze byc powodem ale np przestawiony rozrzad o 1 zabek juz tak (ojciec w fordzie tak mial, ze na izmny nie palil).
Tu moze byc wszystko i nic.
			
			
									
						
							Nakresl troche historii problemu, taki czujnik nie wiem, czy moze byc powodem ale np przestawiony rozrzad o 1 zabek juz tak (ojciec w fordzie tak mial, ze na izmny nie palil).
Tu moze byc wszystko i nic.
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- 
				skaner
 - Nowicjusz
 - Posty: 23
 - Rejestracja: 04 kwie ndz, 2010 5:12 pm
 - Posiadany PUG: Citroen ZX Volcane 1.9i 130 KM
 - Numer Gadu-gadu: 6490927
 
Re: błąd 14. Po wymianie czujnika ciągle to samo
Problem pojawił się po wymianie silnika. stary czujnik szlag trafił przy odkręcaniu go. Rozrząd jest na 100% dobrze, silnik po rozgrzaniu pracuje prawidłowo, nie kopci, nie przegrzewa się. Jak rano wsiadam do auta to muszę długo kręcić, czuję zapach paliwa i widać, że go zalewa.
			
			
									
						
										
						- Beda
 - Nowicjusz
 - Posty: 88
 - Rejestracja: 17 paź śr, 2007 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 405 Roland Garros
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Rybnik
 
Re: błąd 14. Po wymianie czujnika ciągle to samo
Sprawdź czujnik, bo i nowy może być walnięty.
Rozepnij kostke, podepnij omomierz, zapal silnik i patrz czy opór maleje na czujniku.
Ja przy nie działającym czyjniku nie miałem problemów z odpaleniem auta, tylko po odpaleniu była możliwość, że przygaśnie, więc chwilke trzabyło potrzymać lekko wciśnięty pedał gazu.
W twoim przypadku oprócz czujnika chyba też co innego jest nie tak :/
			
			
									
						
										
						Rozepnij kostke, podepnij omomierz, zapal silnik i patrz czy opór maleje na czujniku.
Ja przy nie działającym czyjniku nie miałem problemów z odpaleniem auta, tylko po odpaleniu była możliwość, że przygaśnie, więc chwilke trzabyło potrzymać lekko wciśnięty pedał gazu.
W twoim przypadku oprócz czujnika chyba też co innego jest nie tak :/