2.0 mi16/s16 z ACAV na wtryskiwaczach z 1.9 mi16
2.0 mi16/s16 z ACAV na wtryskiwaczach z 1.9 mi16
Witajcie. Jako nowy na forum mam pytanko. Czy ktoś z was montował wtryski z 1.9 mi16 do silnika 2.0 z kolektorem ACAV? (mi16/s16 - XU10J4).
Wg tabeli wtryski z 2.0 dają dawke paliwa - 196cc
natomiast wtryski z 1.9 - 214cc
Czy Ktoś stosował taki mod w swoim silniku??
Wg tabeli wtryski z 2.0 dają dawke paliwa - 196cc
natomiast wtryski z 1.9 - 214cc
Czy Ktoś stosował taki mod w swoim silniku??
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: 2.0 mi16/s16 z ACAV na wtryskiwaczach z 1.9 mi16
a w jakim celu?
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: 2.0 mi16/s16 z ACAV na wtryskiwaczach z 1.9 mi16
jeżeli nic nie zmieniasz w silniku to operacja nie ma sensu, zabogato nie znaczy lepiej.
Re: 2.0 mi16/s16 z ACAV na wtryskiwaczach z 1.9 mi16
stef To jest silnik modyfikowany przez Ciebie, wcześniej to auto miał Zen. Samochód był u mechanika i jak wrócił to miałem w listwie wtryskowej wtryski:stef pisze:jeżeli nic nie zmieniasz w silniku to operacja nie ma sensu, zabogato nie znaczy lepiej.
0280150423
0280150762
0280150702
0280150762
i ciśnienie ustawione na 3.1 bara. Szedł jak wściekły, przy redukcji z 1 na 2 szarpało niemożliwie do przodu od samego dołu...
Zachciałao mi się wrócić do serii czyli oryginalna listwa wtryskowa z 4 wtryskami 0280150423 i regulator cisnienia 3 bar tak jak w serii powinno być, i teraz sinik nie pracuje równo na wolnych obrotach, jest słaby w porównaniu do tego co było wcześniej, dopiero od 4 tyś obr czuć że coś rusza do przodu

Jedna świeca ma większy nagar 3 pozostałe książkowy, ECU jest nieruszane, wtryski wyczyszczone dają równą dawkę.
Czyżby problem z kompresją??
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: 2.0 mi16/s16 z ACAV na wtryskiwaczach z 1.9 mi16
Gdybys mial wal 88mm to jak najbardziej ale w innym przypadku bez sensu.
Kazda morda pasuje do Forda!
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: 2.0 mi16/s16 z ACAV na wtryskiwaczach z 1.9 mi16
nie kumam? sory że nie na tematMunne pisze:Gdybys mial wal 88mm to jak najbardziej ale w innym przypadku bez sensu.
GTI_Efekt Masy 
-
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Re: 2.0 mi16/s16 z ACAV na wtryskiwaczach z 1.9 mi16
Zapewne chodzi o wykorbienie, a tym samym o skok i pojemność.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: 2.0 mi16/s16 z ACAV na wtryskiwaczach z 1.9 mi16
nie kumam co ma wał 88mm do ew. problemów z kompresją
GTI_Efekt Masy 
-
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Re: 2.0 mi16/s16 z ACAV na wtryskiwaczach z 1.9 mi16
Nie znam do końca zamysłu autora postu, ale wykorbienie wału wpływa na pojemność a to warunkuje wydajność wtrysków.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: 2.0 mi16/s16 z ACAV na wtryskiwaczach z 1.9 mi16
Andi16v nie modyfikowałem silnika a samą głowicę.
Ewidentnie masz coś namodzone i problemem nie jest uk. paliwowy!
Nie wiem czemu munne wyjeżdza z wykorbieniem 88mm, a nawet jeżeli to i tak nie miałoby to znaczenia wszak pojemność większa o 47ccm to całe nic.
Ewidentnie masz coś namodzone i problemem nie jest uk. paliwowy!
Nie wiem czemu munne wyjeżdza z wykorbieniem 88mm, a nawet jeżeli to i tak nie miałoby to znaczenia wszak pojemność większa o 47ccm to całe nic.