Witam wszystkich!
Ma ktoś odstąpić xero albo wersję elektroniczną homologacji do 205 GTi 1.6?
Poprawiam swoją rajdówke i chcę juz to robić zgodnie z homologacja ...
Będe wdzieczny za pomoc.
			
			
									
						
							Homologacja 205 Gti 1.6
- zarombek
 - Nowicjusz
 - Posty: 21
 - Rejestracja: 18 sie śr, 2004 9:56 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Homologacja 205 Gti 1.6
Powered by 205 GTI 1.6
http://www.peugeot205gti.pl
			
						http://www.peugeot205gti.pl
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Hi!
Jak jestes z Wawy to zglos sie do Grabowskiego - http://www.grabek.com on ma homologacje.
Ja taka homologacje takze mam... ale narazie nie widzi mi sie tego xserowac.
Co dokladnie chcialbys wiedziec?
Jezeli nie uda ci sie tego zalatwic w warszawie to ci ja xerne ale to jest naprawde duzo stron! i to w jezyku Francuskim
			
			
									
						
							Jak jestes z Wawy to zglos sie do Grabowskiego - http://www.grabek.com on ma homologacje.
Ja taka homologacje takze mam... ale narazie nie widzi mi sie tego xserowac.
Co dokladnie chcialbys wiedziec?
Jezeli nie uda ci sie tego zalatwic w warszawie to ci ja xerne ale to jest naprawde duzo stron! i to w jezyku Francuskim
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- zarombek
 - Nowicjusz
 - Posty: 21
 - Rejestracja: 18 sie śr, 2004 9:56 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Ok, dzieki.
Jakos zapomnialem o Michale Grabowskim.
Podjade do niego.
A co chcialbym wiedziec? W zasadzie wszystko co mozna a czego nie w grupie A
Obecnie robie wydech i dolot.
Nastepnie musze ruszyc skrzynie biegow (jakie sa homologowane przelozenia i skad je tanio zalatwic). I tanio jakas szpere by trzeba zalatwic.
Az w koncu czeka mnie niestety modyfikacja silniczka - przerazaja mnie koszta. Glowica, walek...
Jak mozesz to podziel sie informacjami na temat modyfikacji Twojego auta. Co prawda ja przygotowuje je do rajdow a nie wyscigow gorskich ale to bardzo podobno charakterystyka.
Powiedz mi czy kombinowales u siebie cos z komputerem? Slyszalem o roznych patentach z opornikami i tranzystorami. Obawiam sie jednak, ze jedynym skutecznym rozwiazaniem jest dolozenie zewnetrznej centralki.
Trzeba by zwiekszyc dawke paliwa.
			
			
									
						
							Jakos zapomnialem o Michale Grabowskim.
Podjade do niego.
A co chcialbym wiedziec? W zasadzie wszystko co mozna a czego nie w grupie A
Obecnie robie wydech i dolot.
Nastepnie musze ruszyc skrzynie biegow (jakie sa homologowane przelozenia i skad je tanio zalatwic). I tanio jakas szpere by trzeba zalatwic.
Az w koncu czeka mnie niestety modyfikacja silniczka - przerazaja mnie koszta. Glowica, walek...
Jak mozesz to podziel sie informacjami na temat modyfikacji Twojego auta. Co prawda ja przygotowuje je do rajdow a nie wyscigow gorskich ale to bardzo podobno charakterystyka.
Powiedz mi czy kombinowales u siebie cos z komputerem? Slyszalem o roznych patentach z opornikami i tranzystorami. Obawiam sie jednak, ze jedynym skutecznym rozwiazaniem jest dolozenie zewnetrznej centralki.
Trzeba by zwiekszyc dawke paliwa.
Powered by 205 GTI 1.6
http://www.peugeot205gti.pl
			
						http://www.peugeot205gti.pl
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
No ja takze mam auto robione do rajdow a nie do wyscigow 
A co mam w silniku zrobione
 Full Gr.A tyle moge powiedziec 
			
			
									
						
							A co mam w silniku zrobione
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- zarombek
 - Nowicjusz
 - Posty: 21
 - Rejestracja: 18 sie śr, 2004 9:56 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Myślałem, że coś więcej napiszesz o przełożeniach (i skąd je wziąść), czy walczyles cos z komputerem (ew. jak zwiekszyc dawke paliwa).
I w ogole jakies dobre rady i bledne sciezki, ktorymi podazales. Pytam bo chcialbym skozystac z Twojego doswiadczenia na tym polu.
Ale jezeli to tajemnica, to juz wiecej nie mecze ....
			
			
									
						
							I w ogole jakies dobre rady i bledne sciezki, ktorymi podazales. Pytam bo chcialbym skozystac z Twojego doswiadczenia na tym polu.
Ale jezeli to tajemnica, to juz wiecej nie mecze ....
Powered by 205 GTI 1.6
http://www.peugeot205gti.pl
			
						http://www.peugeot205gti.pl
- Michal gti
 - Uzalezniony
 - Posty: 897
 - Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
 - Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
 - Lokalizacja: Wawa
 - Kontakt:
 
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Z komputerem nie ma sensu sie bawic w 1.6 GTI (tu nawet wryskiwacze wszystkie sa na 1 tranzystorze wiec nie wiele mozna zdzialac).
Dawki paliwa nie trzeba zawiekszac, bo to za nas robi przeplwyomierz powietrza ktory wedlug mnie jest genialnym rozwiazaniem w tych autach!
Jezeli zrobisz glowice do Agrupy, wsadzisz wieksze zawory, powiekszysz komory ssace i wydechowe, zmienisz walek to silnik ssac wiecej powietrza, bedzie automatycznie mocniej otwieral klapke przeplywomierza i automatycznie bedzie szlo wiecej paliwa!
Jezeli jednak AFR bedzie za ubogie, to wystarczy popuscic sprezynke w przeplywomierzu o 1 gora 2 zabki.
Jakie przelozenia? Nie ma zbyt duzej opcji.... przelozenie glowne z Mi16 i to wszystko. Trudno o krotsze przelozenia poszczegolnych biegow, i ciezko aby to pozniej bylo ciasno zestopniowane (a seryjna skrzynia jest dosc siasno zestopniowana).
To w zasadzie tyle!
Pamietaj jednak o jednej zasadzie - diabel tkwi w szczegolach! Ja ze swoja glowica walczylem prawie 1,5 tygodnia po pare godzin dziennie, ale jestem z tej roboty cholernie zadwolony! Bo autko naprawde jest mocniejsze.
			
			
									
						
							Dawki paliwa nie trzeba zawiekszac, bo to za nas robi przeplwyomierz powietrza ktory wedlug mnie jest genialnym rozwiazaniem w tych autach!
Jezeli zrobisz glowice do Agrupy, wsadzisz wieksze zawory, powiekszysz komory ssace i wydechowe, zmienisz walek to silnik ssac wiecej powietrza, bedzie automatycznie mocniej otwieral klapke przeplywomierza i automatycznie bedzie szlo wiecej paliwa!
Jezeli jednak AFR bedzie za ubogie, to wystarczy popuscic sprezynke w przeplywomierzu o 1 gora 2 zabki.
Jakie przelozenia? Nie ma zbyt duzej opcji.... przelozenie glowne z Mi16 i to wszystko. Trudno o krotsze przelozenia poszczegolnych biegow, i ciezko aby to pozniej bylo ciasno zestopniowane (a seryjna skrzynia jest dosc siasno zestopniowana).
To w zasadzie tyle!
Pamietaj jednak o jednej zasadzie - diabel tkwi w szczegolach! Ja ze swoja glowica walczylem prawie 1,5 tygodnia po pare godzin dziennie, ale jestem z tej roboty cholernie zadwolony! Bo autko naprawde jest mocniejsze.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora