Czy chciał mnie naciągnąć ???

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
ZEL_MEN

Czy chciał mnie naciągnąć ???

Post autor: ZEL_MEN »

Witam wszystkich byłem dzisiaju mechanika pytałem się co jest powodem brania oleju przez mojego Lewka uszczelniacze czy co ???

kolo powiedział żę musiałby wymienić uszczelniacze, uszczelkę pod głowicą, splanować głowice i wogóle ... jeszcze pewnie pół silnika ?? czy jest to konieczne ??bo wydaje mi się że zobaczył ciemniaka i pomyślał że może dorobi na debilu :)... Troszke mnie to wszystko przeraźiło :( bo zawołał sobie około 1200 zł za wszystko z robocizną :( z czego 450 to sama robocizna :) nie wiem czy jest jakiś sens robienia tego wszystkiego jeźdzę na półsyntetyku może czas już przejść na mineral ???może będzie lepiej bo 1200 !!! lekkie przegięcie kto z was miał podobne problemy i ile to wsztystko was kosztowało ???

zreszta chyba to sobie oleje ??? i niech sobie bierze olej :) także mam problem :(

pozdrowienia dla wszystkich :)
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

Hmm 1200 to łądna masakra jak dla mnie :) u mnie jak autko brało olej i musiałem wymienić uszczelke pod głowića nei trzeba bylo nic planować ani tak dalej to wyszło mnie to 100 zło bez robocizny razem z wymianą płynu chlodniczego a za 1200 to można sobie drugie autko na cześci kupić :D:) :mrgreen: jak dla mnie konkretna przesada :) Ja on na dzień dobry mówi 1200 to sie boje usłyszeń co on moze jeszcze na koniec wymyśleć :D:P :mrgreen:
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
ZEL_MEN

Post autor: ZEL_MEN »

też tak sobie pomyślałem :) nie wiem co mam robić bo zrobiłem dzisiaj końcóweczkę a zaczyna mi dymić jak się rozgrzeje i niezbyt ładnie to wygląda...
...do tego olej znika mi w dośc szysbkim tempie:( normalnie troszke mnie to boli kutrde przydałby się jakiś uczciwy mechanik :( pomyślałem że w najgorszym wypadku to ze 400 zł wyskoczę a tu 1200 :(... muszę chyba pojeździć troszeczke!! dużo jest z tym roboty ???? czy wymiana tylko uszczelniaczy i ew jeszcze jakiś małych uszczelek nie załatwiłby sprawy ??? muszę jeszcze wymienić uszczelką pod miska ale to chyba sam zrobię bez problemu przy okzazji wyczyszczę wszystkie brudy :)
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

TAK WŁASNIE PRZY PIERWSZEJ WYMIANIE NIC NIE PLANUJ GŁOWICY
JAK JUZ SIE BEDZIESZ BAWIŁ W WYMIANE USZCZELNIEŃ TO WYMIEN USZCZELKE POD GŁOWICĄ KOSZT OK60 ZŁ USZCZELNIACZ OD STRONY ROZRZADU JAK CIEKNIE OK 30ZŁ ROBOCIZNA TO OK 200 250 W WARSZTATACH NIE NACIĄGAJACYCH LUDZI MIOŻLIWE ZE CIEKNIE JESZCZE USZCZELNIACZ OD STRONY SKRZYNI TEZ KOSZT OK 20 30 ZŁ TYLKO NIESTETY TRZEBA WYCIAGAC SKRZYNIE TEZ ROBOCIZNA OK 200ZŁ A JAK JUZ WYMIENAC TEN USZCZELNIACZ TO MOŻŃA ODRAZU WYMIENIC TAKIE STOPKI KTÓRE SA W GŁOWICY PRZY WALE OK 2 ZŁ SZT PO TEJ OPERACJI WYMANY USZCZELNIACZY NAJLEPIEJ PRZEJSĆ NA OLEJ MINERALNY JAKBYŚ SIE DECYDOWAŁ NA WSZYSTKO TO POWINIENEŚ SIE ZMIESCIC W 530 ZŁ JAK MASZ BLISKO DO GOLENIOWA TO PRZYJEDZ TO ZA TAKA CENE CI TO ZROBIE
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

200zl by na paliwo wydal =]
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

To i tak taneij niż 1200 :D:) a przynajmniej bardziej pewnie :D:)
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
ZEL_MEN

Post autor: ZEL_MEN »

Dzięki Blaszka za chęcii ale niestety troszeczkę daleko mi do Ciebie :( a szkoda byłby wyjazdowy pierwszy zlot :) także niestety będę musiał powalczyć we Wrocławiu ewentualnie gdzieś w okolicach :) kurde martwi mnie to wszystko... ale jak znacie jakieś warsztaty niedaleko to czekam na adresy :) i dalsze odpowiedzi na mój temat... :)
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

Pomyśle może dam Ci znać :D:) a w razie czego ile płącisz :) za wymiane uszczelki pod głowića :) itd :) :) na miejscu :D:P
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
ZEL_MEN

Post autor: ZEL_MEN »

jak robić to robić wszystko tak ze jak coś to najchętniej powalczyłbym juz z całym silnikiem no wiesz jeśli dało by się to wszystko zrobić żeby było na cacy to ile potrzeba bez ściemy żadnej tylko żeby już mi oleju nie ubywało i normalnie śmigał bo na tym mi zależy :) może dymienie by troszeczke ustało no nie wiem... będę szukał mechanika może jakiś znajomy :)
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

HMMM MÓWISZ ZE DYMI JESZCZE MOZE MASZ DO WYMIANY PIERSCIENIE BO PRZY WYCIEKACH TO NIE POWINNO SZYBKO OLEJU UBYWAC A JAK SA WALNIĘTE PIERSCIENIE TO BEDZIE BRAŁ SZYBCIUTKO
invictus

Post autor: invictus »

To moze lipa yc bo jak juz kiedysk Kaktus powiedzial jak pierscienie to i panewki, a jak rozbierzesz to to szkoda byloby tak zostawiac...i w ten sposob na"szkoda zostawiac" to razem z cylindrami (jezeli jest prog) i szlifem walu to 2000 moze wyniesc wiec lipa straszna...
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... torder=asc
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hi!

Jaki przebieg ma silnik? Czesto olej zaczyna brac juz przy 140tys km, przy 180 to juz dosc sporo.

Najczesciej olej bierze przez stwardniale uszczelniacze zaworowe.

Jezeli to tylko wymiana uszczelniaczy to robota to okolo 150zl a uszczelniacze to okolo 40-50zl. Do tego jeszcze uszczelka pod glowica.

U mnie lykalo kieys 1litr oleju na 100km!! Po wymianie uszczelniaczy nie bralo ani kropelki. W 405 z przebiegiem 170tys bralo litr na 1000km - wymiana uszczelniaczy pomogla. Ostatnio rozebralismy silnik w Citroen'ie ZX'ie ktory ma 150tys i tez uszczelniacze byly stwardniale!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

Mi przy przebiegu 220 tys bierze kolo 0,7 / 1000km ale sporo wychlapuje gdzies za silnikiem na scianke dzialowo czyli faktycznie spala kolo 0,4l /1000 tyle ze u mnie na rozgrzanym wogole nie dymi tylko na zimnym >4000tys i u mnie na bank sa uszczelniacze ale jezeli im cieplejszy tym bardziej dymi to raczej pierscienie obys Kaktus mial racje bo jak to cos wiecej to nie zazdroszcze...
Pozdro;
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No mi sie wlasnei wydaje ze jezeli pierscienie sa walniete to pali olej na zimnym silniku, bo wtedy sa wieksze luzy pomiedzy pierscieniem a cylindrem. Jak silnik sie grzeje to silnik dostaje wiekszej kompresji i pierscienie zapewne zbieraja ten olej.

A jezeli mamy walniete uszczelniacze zaworowe, to zawsze rano na zimnym silniku idzie chmurka niebieskawa z wydechu.... a pozniej jak sie silnik nagrzeje to zaczyna kopcic. Olej robi sie rzadszy jak jest cieply, i splywa po trzonkach zaworowych do komory spalania.

U ciebie dymi powyzej 4000 czyli tak jakby pierscienie nie dawaly rady zebrac oleju ze scianek cylindrow. A przy 4000 jest wieksze cisnienie oleju niz przy 2000.

Ale moze sie myle ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

u mnie cisnienie jest prawie identyczne bo mi pompa padla i trzyma do 3 barow wiec to nie cisnienie oleju wlasnie na zimnym oleju mi kopci(na niebiesko) i tylko pow 4000 tys przez pare minut jak jade to tego nie widac brat mi powiedzial ze kopci bo jechal za mna ale odpalilem wtedy po 3 h stania i sie spieszylem wiec wziagnalem go prawie do odciecia i wtedy kopcil na zimnym, ale jak sie nagrzeje to wogole nie kopci.
ODPOWIEDZ