ja pierdziule...

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

ja pierdziule...

Post autor: woocash »

a więc w skrócie tak.

w związku z pytaniami nt. ciśnieniowego przyspieszacza zapłonu
postanowiłem się tym pobawić i....

poodłączniu wężyka faktycznie zmieniała się praca silnika (bardziej skakał na jałowym)

ale odłączyłem wszystkie węże, moduł zapłonowy i... kobieta lekkich obyczajów mać... pali tak samo jak z tym wszystkim podłączonym...
jak odłącze wtyczki z 3 czujników, to nic się na desce nie zaświeca, a nieraz jakiś czas temu kiedy miałem poniżej min. oleju się zaświecała choinka ze stopem na czele....

jakieś sugestie??
jak działa ten moduł zapłonowy, i te zaworki,

a wydawało mi się , że to już obcykałem :(
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
waldemarek_b
Junior
Posty: 179
Rejestracja: 06 lip wt, 2004 11:29 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Fabianów

Post autor: waldemarek_b »

czujniki zwierają do masy i dlatego jak odłączysz to nic sie nie pali - ale gdy dotkniesz odłączonym kabelkiem do masy to światełko na desce murowane
P205 1.8D 1984 XUD7
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

e?? sprawdze :) a już miałem się bawić omomierzem...
tylko co z tym modułem zapłonowym

jak zmiania sią zapłon podczas jazdy?? jak powienien znaczy się??
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
ODPOWIEDZ