rzuca przednimi kolami
- 
				mk_lodz
 
rzuca przednimi kolami
mam takie pytanie, w czym moze byc problem? w moim gti wszystko jest fajnie, ale niestety przy predkosciach 60 km/h wzwyz zaczyna mi rzucac  kierownica. to sa takie minimalne skrety kierownica to w lewo to w prawo. nie wiem czy to wspomaganie wariuje czy cos nie tak. po prostu lekko rzuca auto - kierownica sama idzie w ktoras strone. wie ktos czym to moze byc spowodowane?
			
			
									
						
										
						- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
gdzies musi byc niezly luz .... jak dla mnie to sprawdzilbym luzy na sworzniu wahaczy
			
			
									
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
ja tez mialem takie luzy, przy 150 kmh wolalem nie walczyc z kierownica 
)))
generalnie moj pug to jest luzak
) ciekawe jak mu sie teraz jezdzi z nowym dziadkowatym wlascicielem 
)
nie widzieliscie go moze... chlip chlip....;(((
			
			
									
						
							generalnie moj pug to jest luzak
nie widzieliscie go moze... chlip chlip....;(((
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
invictus dobrze pyta bo ma to duze znaczenieinvictus pisze:Po prostu trzesie sie kierownica czy sciaga??
jesli skreca to sprawdziłbym wachacze i zbieznosć
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- 
				mk_lodz
 
- 
				invictus
 
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
pewnie tak, a może jakis kraweżnik lub wielka dziura była grana.......
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- 
				rafi
 
Nie do końca się z wami zgadzam,jak są luzy na wahaczu to przede wszystkim stuka ale raczej nie rzuca.Ja mam dwie hipotezy-1 luzy na końcówkach drążków kierowniczych i dlatego koła skręcają na byle dołku,2 zużyte amorki i co za tym idzie słaba przyczepność.Miały być dwie jest 3-walnięta tylna belka-koła w negatywie,podczas jazdy wydaje się że auto myszkuje po drodze i cały czas trzeba kontrować kierownicą.To tyle 
			
			
									
						
										
						- 
				invictus
 
Zgadzam sie z drazkami, amory raczej nie.... negatyw moze byc, ale to by bylo widac...
Wahacze maja takie objawy - co oczywiscie nie znaczy ze to musza byc one...
Koncowki drazkow tez stukaja. Jak np 1 wachacz ma wieksze luzy niz drugi to samochod bedzie skrecal w zaleznosci od tego czy przyspieszasz czy hamujesz.
Najlepiej wejsc pod poszarpac i niech ktos buja samochodem -wachacze tak sprawdzisz. Drazki wystarczy poszarpac mocno. a jak twoje tylne kola bardziej przypominaja / \ niz | | to juz wiesz co jest -ale wachacze i drazki tez warto sprawdzic
			
			
									
						
										
						Wahacze maja takie objawy - co oczywiscie nie znaczy ze to musza byc one...
Koncowki drazkow tez stukaja. Jak np 1 wachacz ma wieksze luzy niz drugi to samochod bedzie skrecal w zaleznosci od tego czy przyspieszasz czy hamujesz.
Najlepiej wejsc pod poszarpac i niech ktos buja samochodem -wachacze tak sprawdzisz. Drazki wystarczy poszarpac mocno. a jak twoje tylne kola bardziej przypominaja / \ niz | | to juz wiesz co jest -ale wachacze i drazki tez warto sprawdzic
- waldemarek_b
 - Junior
 - Posty: 179
 - Rejestracja: 06 lip wt, 2004 11:29 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Fabianów