Witajcie
Mam nadzieje że pomożecie mi w kwesti rozbiórki skrzyni biegów (od Mi16 ale to praktycznie to samo co w 1,6 i 1,9 GTi i dieslach), a mianowicie pierwsze co zrobiłem to odkręciłem metalowy dekiel - ten od strony koła. Pod spodem są dwa koła zębate i synchronizator wraz z łapą która go przesuwa. I teraz pytanie czy tą łapę muszę jakoś zdemontować (w tej chwili jest ona przymocowana do wodzika poprzez zawleczke) czy wyciąga się ją razem z wodzikiem i jest to nierozbieralna rzecz ?
Z góry dziękuję za pomoc bo musze toto szybko rozebrać
Pozdrawiam
			
			
									
						
										
						Demontaż skrzyni biegów - PILNE
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Musisz odkrecic te nakretki ktore sa u gory, zdjac lape z synchronizatorem, lapa ma zawleczki, sa dwie i obie trzeba wybic, pozniej trzeba odkrecic 3 "13", dwie blokuja lozysko, jedna zawleczke, zawleczke wyjmujesz, pozniej zdejmujesz pierscien blokujacy lozysko, nastepnie mozesz zdjac zeby 5 biegu, i wszystkie elementy z walkow, pozniej kluczem 15 odkrecasz z tylu skrzyni srube ktora wkrecona jest w prowadnice biegu wstecznego, nastepnie odkrecasz chyba z 12 srub "11" i rozpolawiasz skrzynie na 2 czesci
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora