awaryjne były a nie ma
- 
				zefir44
 
awaryjne były a nie ma
cześć nie wiem co jest grane może ktoś z was miał już taką sytuację i pomoże. mianowice dziłąją mi wszystkie kierunki ale nie działają mi awaryjne  dodam jeszcze ze na włączonych światłach jest podświetlony włącznik od awaryjnych. bezpieczniki sprawdzałem są ok 
			
			
									
						
										
						- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
a przekaznik ?
			
			
									
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Tam jest tylko przerywacz-przekaźnik i wąłcznik awaryjnych.
jeśli zwykłe kierunki są ok to p[rzekaźnik też.
Podświetlenie od świateł jest mało istotrne, jeśli włącznik awarii jest ok to znaczy że zginęło na nim napięcie (stały +) możliwe że to poprostu któryś bezpiecznik.
Więc sprawź bezpieczniki a w razie dobrych sprawdź czy dochodzi stały + na włącznik jak 2xTAK to wyłącznik awarii
			
			
									
						
							jeśli zwykłe kierunki są ok to p[rzekaźnik też.
Podświetlenie od świateł jest mało istotrne, jeśli włącznik awarii jest ok to znaczy że zginęło na nim napięcie (stały +) możliwe że to poprostu któryś bezpiecznik.
Więc sprawź bezpieczniki a w razie dobrych sprawdź czy dochodzi stały + na włącznik jak 2xTAK to wyłącznik awarii
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
			
						Nieprawda!!
Zauważ że kierunki działają dopiero po przekręceniu kluczyka a awaryjne bez.
Do włącznika awaryjnych dochodzą właśnie dwa zasilania- stały + i "zapłon"
Włącznik normalnie łączy przerywacz z zasilaniem "zapłon" a po włączeniu awarii przełącza na stały +.
Prócz tego łączy oba kierunki w wyjściem przerywacza i stąd wszystko mruga.
			
			
									
						
							Zauważ że kierunki działają dopiero po przekręceniu kluczyka a awaryjne bez.
Do włącznika awaryjnych dochodzą właśnie dwa zasilania- stały + i "zapłon"
Włącznik normalnie łączy przerywacz z zasilaniem "zapłon" a po włączeniu awarii przełącza na stały +.
Prócz tego łączy oba kierunki w wyjściem przerywacza i stąd wszystko mruga.
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
			
						Co z tego wynika?tomek pisze:Do włącznika awaryjnych dochodzą właśnie dwa zasilania- stały + i "zapłon"
Włącznik normalnie łączy przerywacz z zasilaniem "zapłon" a po włączeniu awarii przełącza na stały +
że zasilanie przerywacza/przekaźnika jest podłączone przez włącznik awaryjnych, inaczej mówiąc włącznik awarii wybiera z którego zasilania korzystają kierunki.
Nie wiem jak to mogę lepiej wytłumaczyć ale to działa tak a nie inaczej!!
Ok, tak w uproszczeniu bez podświetlenia itp...
- Załączniki
 - 
			
		
				
- awaryjne.jpg (13.7 KiB) Przejrzano 1736 razy
 
 
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
			
						