TŁOKI w GTI
- 
				Adi205
 
TŁOKI w GTI
Witam
zastanawiam się nad zmianą głowicy w swoim 1.9 GTI 105 KM
możecie mi powiedzieć czy mam taki sam dół jak silnk 1.9 128 KM ???
bo juz nie wiem czy inwestować w głowice czy silnik ??
			
			
									
						
										
						zastanawiam się nad zmianą głowicy w swoim 1.9 GTI 105 KM
możecie mi powiedzieć czy mam taki sam dół jak silnk 1.9 128 KM ???
bo juz nie wiem czy inwestować w głowice czy silnik ??
- Michal gti
 - Uzalezniony
 - Posty: 897
 - Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
 - Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
 - Lokalizacja: Wawa
 - Kontakt:
 
Dol jest taki sam jak w wersji 128KM, jedynie to brak chlodnicy oleju ale to zawsze mozna zamontowac.
			
			
									
						
							Peugeot 205 GRIFFE 
 Sliczny zielony i z sercem lwa 
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
			
						Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Tloki byly rozne, byly paskie i wklesle, w 105km sa plaskie, w 122km sa wklesle w 130km sa plaskie.
Plaskie byly takze w 1.6 ale maja inne oznaczenie, i sa o 0,2mm nizsze bodajrze, ale nie jestem pewien.
Co do silnika tego, to cena jest NISKA!! 8000 zl za silnik od Romka Barana to malo! Tuleje z Tlokami tam sa warte 3000zl, Walek 1500, Gazniki 3000, nie mowiac juz o reszcie.
			
			
									
						
							Plaskie byly takze w 1.6 ale maja inne oznaczenie, i sa o 0,2mm nizsze bodajrze, ale nie jestem pewien.
Co do silnika tego, to cena jest NISKA!! 8000 zl za silnik od Romka Barana to malo! Tuleje z Tlokami tam sa warte 3000zl, Walek 1500, Gazniki 3000, nie mowiac juz o reszcie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- 
				Adi205
 
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Tak!!
Jedzie nieziemsko, ale chodzily sluchy, ze byly dwa "doly" 1.6 i 1.9, i ze Romek na roznych jezdzil, ale nikt narazie tego nie udowodnil, wiec na ma co gdybac.
Romek jest mega kierowca, ktory naprawde zapierdziela, i nawet jezeli rzeczywiscie bylby tam 1.9 zglaszany w 1.6, to i tak nikt mu nie odbierze jego dokonan - np. 2 miejsce na GSMP SwAnna 2004 w klasyfikacji generalnej po DESZCZU!! Bylo duzo samochodow mocniejszych od Puga, a tylko Romek przednio napedowka takie czasy krecil.
WARIAT w pozytywnym tego slowa znaczeniu !
			
			
									
						
							Jedzie nieziemsko, ale chodzily sluchy, ze byly dwa "doly" 1.6 i 1.9, i ze Romek na roznych jezdzil, ale nikt narazie tego nie udowodnil, wiec na ma co gdybac.
Romek jest mega kierowca, ktory naprawde zapierdziela, i nawet jezeli rzeczywiscie bylby tam 1.9 zglaszany w 1.6, to i tak nikt mu nie odbierze jego dokonan - np. 2 miejsce na GSMP SwAnna 2004 w klasyfikacji generalnej po DESZCZU!! Bylo duzo samochodow mocniejszych od Puga, a tylko Romek przednio napedowka takie czasy krecil.
WARIAT w pozytywnym tego slowa znaczeniu !
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
