ile może kosztować wymiana zawieszenia i hamulców
- Marin205
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 3172
 - Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
 - Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
 - Numer Gadu-gadu: 4777015
 - Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
 - Kontakt:
 
ile może kosztować wymiana zawieszenia i hamulców
ostatnio jeżdziłem GTI 1.9 i jestem przerażony zawieszeniem i hamulcami w moim PUG'u - i w związku z tym zastanawiam się ile mogą kosztować wszystkie elementy do tego potrzebne tj cały przód, cały tył + układ hamulcowy - ktoś może wie
			
			
									
						
										
						- Haku
 - Uzalezniony
 - Posty: 508
 - Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
 - Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
 - Numer Gadu-gadu: 5369054
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Ostanio zabralem sie za hamulce  w swoim Gti - w planach byla tylko wymiana tarcz i klockow z przodu. Oczywiscie nie moglo obyc sie bez komplikacji - przednie tloczki i prowadnice ani drgna, z tylu to samo. Stanelo na tym ze wyjalem wszystkie zaciski, wyczyscilem i nasmarowalem jak nalezy, kupilem 4 komplety reperaturek zaciskow, 4 sztuki przewodow hamulcowych elastycznych, 2 sztuki przewodow hamulcowych miedzianych, 2 linki recznego, brembo max'y  i ferodo ds2000 na przednia os (nie pytajcie skad zdobylem klocki ktorych juz nie ma na polskim rynku 
 Na koniec wszystko zalalem plynem o specyfikacji DOT5.
W trakcie odpowietrzania nie obylo sie bez ukrecenia 2 odpowietrznikow w zaciskach tylnych, wiec znow bylo trzeba je wyjac - znajomy tokaz przegwintowal otwory i na szczescie obylo sie bez kolejnego wywalania pieniedzy.
   
Kosztorys: (wszytko wykonywane wlasnorecznie wiec odpaja koszty robocizny - procz tokarza - wizyta u niego kosztowala mnie 50zl) Wszystkie czesci zakupione w Intercarsie przy wykorzystaniu rabatow znajomego mechanika. Wiec sumujac:
* tarcze brembo MAX - 128zl sztuka (normalnie okolice 180zl) dwie sztuki wiec razem mamy juz 256zl
* klocki Ferodo DS2000 - 169zl za dwie sztuki
* linki recznego 17zl sztuka - 34zl komplet lewa prawa
* przewody hamulcowe elastyczne przod po 18zl sztuka - sztuk 2 wiec mamy 36zl
* przewody miedziane przod po 18zl - sztuk dwie wiec rowniez 36zl
* przewody elastyczne, krotkie ,tyl po 12zl - sztuk dwie - 24zl
* reperaturki zaciskow na przod i na tyl okolo 65zl
* plyn hamulcowy DOT 5 - 38zl
* wizyta u tokarza - 50zl
Sumujac wszystko do kupy mamy rachunek na : 708zl !!
Efekt koncowy: nieporownywalnie skrocenie drogi hamowania - samochod prawie staje w miejscu! Do tego odporonosc hamulcy na przegrzanie jest o nieba lepsza niz na standardowych tarczach i klockach. Wyczucie momentu blokowania sie jest duzo lepiej wyczuwalne, no i auto wreszcie przestalo myszkowac na boki przy hamowaniu. Reczny smialo blokuje kola nawet na suchym asfalcie. Wzrosla frajda z jazdy i bezpieczenstwo dlatego tez uwazam ze warto bylo zainfestowac.
Pozdrawiam
			
			
									
						
							W trakcie odpowietrzania nie obylo sie bez ukrecenia 2 odpowietrznikow w zaciskach tylnych, wiec znow bylo trzeba je wyjac - znajomy tokaz przegwintowal otwory i na szczescie obylo sie bez kolejnego wywalania pieniedzy.
Kosztorys: (wszytko wykonywane wlasnorecznie wiec odpaja koszty robocizny - procz tokarza - wizyta u niego kosztowala mnie 50zl) Wszystkie czesci zakupione w Intercarsie przy wykorzystaniu rabatow znajomego mechanika. Wiec sumujac:
* tarcze brembo MAX - 128zl sztuka (normalnie okolice 180zl) dwie sztuki wiec razem mamy juz 256zl
* klocki Ferodo DS2000 - 169zl za dwie sztuki
* linki recznego 17zl sztuka - 34zl komplet lewa prawa
* przewody hamulcowe elastyczne przod po 18zl sztuka - sztuk 2 wiec mamy 36zl
* przewody miedziane przod po 18zl - sztuk dwie wiec rowniez 36zl
* przewody elastyczne, krotkie ,tyl po 12zl - sztuk dwie - 24zl
* reperaturki zaciskow na przod i na tyl okolo 65zl
* plyn hamulcowy DOT 5 - 38zl
* wizyta u tokarza - 50zl
Sumujac wszystko do kupy mamy rachunek na : 708zl !!
Efekt koncowy: nieporownywalnie skrocenie drogi hamowania - samochod prawie staje w miejscu! Do tego odporonosc hamulcy na przegrzanie jest o nieba lepsza niz na standardowych tarczach i klockach. Wyczucie momentu blokowania sie jest duzo lepiej wyczuwalne, no i auto wreszcie przestalo myszkowac na boki przy hamowaniu. Reczny smialo blokuje kola nawet na suchym asfalcie. Wzrosla frajda z jazdy i bezpieczenstwo dlatego tez uwazam ze warto bylo zainfestowac.
Pozdrawiam
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
			
						- Michal
 - Junior
 - Posty: 465
 - Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wieliczka
 - Kontakt:
 
No to chyba sam sobie robisz te czesci jak nie jest drogoblaszka pisze:chyba ze w ASO, normalnie nie ma z tym problemu i nie jest drogo (ewentualnie spręzyny moga być drogie)Michal pisze:DUZOSame wahacze do GTI kosztuja w cholere... Jakbys chcial wszystko nowe zalozyc to zaplacisz majatek...