Remont silnika - duży czy tylko mały problem

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

to 1.6 nie istnieja? 8)
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

TU 1,6 nie istnieje :idea:
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

tu5jxxxx 8)

Dodano po 40 sekundach:

http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_TU_engine#TU5
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Tak ale rozmawiamy o naszych poczciwych Peugeot-ach a nie jakichś Citroenach VTR
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

w 106 tez byly te silniki -zaden problem taki zalozyc zamiast 1.4 -byly 8v
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

ciekawe czy mocowania pasują itp. i co by trzeba zmienić :roll:
jak możesz invictus to rozwiń tylko tak kompleksowo czyli wszystko co trzeba zmienić
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

mocowania pasuja tak jak do XU, a zmienic trzeba to co przy zmianie na ten wlasnie silnik, pomijajac skrzynie, bo zawieszenie nie wytrzyma 100 koni ze stabilizatorem spelniajacym funkcje drazka reakcyjnego 8)7
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

czyli zawias z Gti tego nie wytrzyma :?:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Zawias z TU tego nie wytrzyma. Ale puki co nie wymieniam silnika i prosze o opinię w sprawie mojego trupka.

Do wymiany pompy wody trzeba silnik podwieszać czy jak?
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Przydaloby sie podlozyc ze 2 cegly pod miske
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

a ja mam zawias z Gti więc dlatego pytałem :)
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

aule pisze: Do wymiany pompy wody trzeba silnik podwieszać czy jak?
...nie trzeba,bo wtedy Bys chyba nie dal rady... :P
Wystarczy kolo odkrecic, obudowe rozrzadu, pasek zdjac i to chyba wszystko...

PS.co do silnika to jestem w podobnej sytuacji - rok temu mialem robiony przeszczep z 1,1 na 1,4.Nie wiadomo w jakim stanie byl ten silnik,natomiast wiem,ze pracowal jakis czas na 2litrach oleju i zaczal mi wyrzucac teraz olej do filtra.
Ja jestem za remontem, bo moze i dasz nawet 300/400 wiecej ale bedziesz mial porzadnie zrobione i najwazniejsze- bedziesz wiedzial co masz.
Pozdro
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

MistrzuGT pisze:
aule pisze: Do wymiany pompy wody trzeba silnik podwieszać czy jak?
...nie trzeba,bo wtedy Bys chyba nie dal rady... :P
Wystarczy kolo odkrecic, obudowe rozrzadu, pasek zdjac i to chyba wszystko...
Pozdro
Moze cos mi sie poplatalo, ale z tego co pamietam lapa silnika jest przykrecona do obudowy pompy
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

MistrzuGT pisze: ...nie trzeba,bo wtedy Bys chyba nie dal rady... :P
Wystarczy kolo odkrecic, obudowe rozrzadu, pasek zdjac i to chyba wszystko...

PS.co do silnika to jestem w podobnej sytuacji - rok temu mialem robiony przeszczep z 1,1 na 1,4.Nie wiadomo w jakim stanie byl ten silnik,natomiast wiem,ze pracowal jakis czas na 2litrach oleju i zaczal mi wyrzucac teraz olej do filtra.
Ja jestem za remontem, bo moze i dasz nawet 300/400 wiecej ale bedziesz mial porzadnie zrobione i najwazniejsze- bedziesz wiedzial co masz.
Pozdro
Tez tak myślę więc poczekam na razie aż kaski mi nie będzie szkoda i dam do remontu na "glanc cacy" A na razie będę pilnował.

Myślę, że jakoś zawiesze silnik za jedną stronę bosię może przechylić do przodu jak zdejmę mocowanie od obudowy pompy a później pompa i rozrząd. Koła nie będe zdejmował bo raz już zdejmowałem plastiki i dało się bez zdejmowania koła.
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

Banita pisze:
MistrzuGT pisze:
aule pisze: Do wymiany pompy wody trzeba silnik podwieszać czy jak?
...nie trzeba,bo wtedy Bys chyba nie dal rady... :P
Wystarczy kolo odkrecic, obudowe rozrzadu, pasek zdjac i to chyba wszystko...
Pozdro
Moze cos mi sie poplatalo, ale z tego co pamietam lapa silnika jest przykrecona do obudowy pompy
tak ale wymienia sie tylko wirnik 8) obudowa zostaje
ODPOWIEDZ