obniżenie przodu

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
madafaka

Post autor: madafaka »

TOMBIKE pisze:Wink chodzi głównie o efekt wizualny, nie stać mnie narazie na sportowe zawieszenie, teraz pytanie: łatwo rozebrać amorki z przodu żeby wydostać sprężyny? Z której strony ciąć :)
po co ty chcesz rozbierać amorki?? przecież spreżyna jest na wierzchu!!!
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

No o to chodzi że nie qwiem jak sie zabrać do tego :oops:
madafaka

Post autor: madafaka »

no chyba sam sie za to nie bedziesz bral?
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

:>hehe a co? trzeba czasem coś popsuć żeby sprawdzić jak działa :)
madafaka

Post autor: madafaka »

zacznij proponuje od rosyjskiego nakrecanego budzika!!! rozbierz a potem złuz !!uwiierz mi zabawa super a potem juz od chodza głupie pomysły od robienia czegoś na czym się nie znasz!! :D Jeżeli to nie pomoże to idź pobiegaj :D :D :D może to cos da!
Ja sie na tym nie znam i przy zawieszeniu raczej wolałbym nie kombinowac bo anuz cos nie tak zrobie albo skręce że o nierównym obcieciu sprężyn nie wspomne.
pozdr :D
MATEO

Post autor: MATEO »

NIEŻLE POWIEDZIANE
Jeżeli to nie pomoże to idź pobiegaj może to cos da!
BubuPN

Post autor: BubuPN »

hehe albo zapisać się do Monster Garage :D
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

madafaka pisze:zawsze można przy silniku i do bagażnika włożyć po 10 cegieł :D efekt gwarantowany i na 100% nic nie wystrzeli!! :D :mrgreen:
Przypomniala mi sie pewna historyjka :) Kumpel ma obnizonego malucha i kiedys podszedl do nieog ktos i sie spytal jak on to zrobil , on zartownis powiedzial ze progi zalal betonem , kilka dni pozniej przyjezdza ten koles swoim maluchem i dziekuje mu za rade ;) LOL

Tez dodam jako ciekawostke ze zawsze mozna kielichy wydluzyc , dzieki czemu amorki i sprezyny wiecej wejda :)

Ja jednak polecam kupno nizszych sprezyn lub ewentualne obciecie ich (z glowa)
madafaka

Post autor: madafaka »

samer pisze:
Ja jednak polecam kupno nizszych sprezyn lub ewentualne obciecie ich (z glowa)
A gdzie sprężyny maja glowe?? :lol:

a to z tym betonem dobre, nawet baaaardzo dobre :D chciałbym to zobaczyc, lałbym chyba przez rok!!! :D
To może ja od razu - z tymi cegłami to był żart!!! :D :D
WINKiel
Uzalezniony
Posty: 513
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WINKiel »

tak Cie ścigam dzisiaj po forum i widze, że dobry humorek dopisuje ;) Z tym maluchem to też słyszałem, ale w postaci anegdoty o podłodze przez która widać było świat i sposobu na nią. Auto traci troche mocy, ale za to jakie bezpieczne ;) Zresztą maluch i tak jest de best jesli chodzi o bezpieczenstwo i może równać się z najlepszymi - przeciez strefa zgniotu jak wiadomo kończy się na silniku :D
madafaka

Post autor: madafaka »

widze że nie tlko mi dpoisuje :lol: i faktycznie że maluch musi być bezpieczny skoro ma taka strefe zgniotu :D
Awatar użytkownika
HERO
Nowicjusz
Posty: 85
Rejestracja: 10 gru śr, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: HERO »

Tak sobie czytam co tu piszecie i zamiast eksperymentowac , to wystarczy poczytac kilka cikawszych stronek w necie , ( w końcu nie tylko kop słuzy do naszego forum ) , posłuchąc co piszą ludzie co mają doświadczeie w temacie i zabrac sie za robote samemu lub zlecic warsztatowi , bo jak słysze o spawaniu i jakiś tam bezsensownych prubach niby tuningu to mnie zarz na śmiech sie zbiera. Wszyscy pisza o cięciu, spawaniu (hhahahah), skrecaniu (hahah), i wielu innych bez sensu pomysłach , a może ktos pomysli o tym ze włoży krótszą i twardszą sprezyne to mu sie jego pezocik na pierwaszej muldzie rozjedzie na wszystkie strony świata, , a sprezynka wyleci z amorka bo bedzie za krutka. KAKTUS BŁAGAM WYTŁUMACZ IM BO MOZE CIEBIE POSŁUCHAJĄ . Nie róbcie krzywdy naszym Lwiątkom!!!!
Peugot 205 Lacoste
Awatar użytkownika
HERO
Nowicjusz
Posty: 85
Rejestracja: 10 gru śr, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: HERO »

Jakoś dziwnie nikt nie pisze o tzw. rozpórkach kielichów . wzmocnieniu ( spieciu ) wachaczy , a juz nie wspomnie o obspawaniu podwozia i skruceniu tłoczysk amortyzatorów
Peugot 205 Lacoste
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

HERO pisze:Jakoś dziwnie nikt nie pisze o tzw. rozpórkach kielichów . wzmocnieniu ( spieciu ) wachaczy , a juz nie wspomnie o obspawaniu podwozia i skruceniu tłoczysk amortyzatorów

po co przecież to nie obniży zawieszenia. a kolega chce obniżyć co nie?
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

o :!:
ODPOWIEDZ