Jednak muszę wymienić (simering wału)

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

to by znaczyło że wyrobione są panewki i sie wał o ułamek milimtra rusza lub jest przesuniety i wówczas bedzie sie robiło mokro.

Ale takiej opcji nawet niechcę zakładac bo mnie chyba juz całkiem trafi.

Dodano po 11 godzinach 42 minutach:

Ma ktos jeszcze inny pomysł na to ustrojstwo i dlaczego nowy simerong nie pomógł???
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

osiowosc w tym przypadku to nonsens , ale trzeba wiedziec co to jest osiowosc 8)7 :mrgreen:
moznaby zalozyc jeszcze raz nowy simmering z lekko sciasniona sprezyna ktora jest wewnatrz , chociaz to moze miec wplyw na jego zywotnosc :roll:
Ostatnio zmieniony 12 sty pt, 2007 4:33 pm przez moralez, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

odstawiam auto na moment. W sensie bede jeździł ale nie do garazu na remont.

Dzisiaj musiałem nalać 1l oleju + dodałem motodoktor łacznie wyszło na bagnecie max.

Zanotowałem stan licznika i bedę na bierząco monitował bagnet. W dłuzsze wyprawy sie nie wybieram.

Może koledzy jeszcze cos wymyślicie. Nadal niedaje mi spokoju ta dziurka do odpływu nadmiaru oleju. Czy i dlaczego jest zatkana??
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

Aule i jak wyniki eksperymentu 8) ?
ja wczoraj rozebralem stary silnik i popatrzylem sobie co i jak
wydaje mi sie ze przyczyna moze byc bruzda ktora simmering stworzyl przez te nascie lat na wale(foto) 8)

co do tej dziurki w podstawie panewki ktora odplywa olej to u mnie nie byla zatkana
Załączniki
DSC00390.JPG
DSC00390.JPG (82.97 KiB) Przejrzano 4301 razy
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

No u mnie jest taka sama bruzda. Leje sie jak strach dalej. Wszystko obrypane i codzień kałuża.. Jak bede to w końcu rozbierał ( bo koszt oleju przekroczy nowy silnik) To wsadze ten simering nie do końca tak aby był bliżej w strone śrób. wówczas nie bedzie jeździł w rowku tylko w nowym miejscu i może pomoże.

Na razie czekam na ciepłe dni by sie połozyc pod auto
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

ja kupilem juz pare miesiecy temu simmering ale jest nizszy i teraz mam rebus czy wstawiac ten czy kupic drugi. jutro jeszcze pomierze ile by trzeba zostawic simmeringu zeby nie wlazl w ta bruzde
u mnie jest o tyle dziwnie ze samochod nie zostawia praktycznie sladu( czasem 1 kropla) na postoju, ale slady oleju mozna znalezc na podwoziu jeszcze w okolicach tlumika wiec chyba daje zdrowo przy wyzszych obrotach 8)
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

u mnie też są ubrudzone całe sanki
daj znać co tam namierzysz
ODPOWIEDZ