to by znaczyło że wyrobione są panewki i sie wał o ułamek milimtra rusza lub jest przesuniety i wówczas bedzie sie robiło mokro.
Ale takiej opcji nawet niechcę zakładac bo mnie chyba juz całkiem trafi.
Dodano po 11 godzinach 42 minutach:
Ma ktos jeszcze inny pomysł na to ustrojstwo i dlaczego nowy simerong nie pomógł???
Jednak muszę wymienić (simering wału)
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
osiowosc w tym przypadku to nonsens , ale trzeba wiedziec co to jest osiowosc

moznaby zalozyc jeszcze raz nowy simmering z lekko sciasniona sprezyna ktora jest wewnatrz , chociaz to moze miec wplyw na jego zywotnosc


moznaby zalozyc jeszcze raz nowy simmering z lekko sciasniona sprezyna ktora jest wewnatrz , chociaz to moze miec wplyw na jego zywotnosc

Ostatnio zmieniony 12 sty pt, 2007 4:33 pm przez moralez, łącznie zmieniany 1 raz.
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
odstawiam auto na moment. W sensie bede jeździł ale nie do garazu na remont.
Dzisiaj musiałem nalać 1l oleju + dodałem motodoktor łacznie wyszło na bagnecie max.
Zanotowałem stan licznika i bedę na bierząco monitował bagnet. W dłuzsze wyprawy sie nie wybieram.
Może koledzy jeszcze cos wymyślicie. Nadal niedaje mi spokoju ta dziurka do odpływu nadmiaru oleju. Czy i dlaczego jest zatkana??
Dzisiaj musiałem nalać 1l oleju + dodałem motodoktor łacznie wyszło na bagnecie max.
Zanotowałem stan licznika i bedę na bierząco monitował bagnet. W dłuzsze wyprawy sie nie wybieram.
Może koledzy jeszcze cos wymyślicie. Nadal niedaje mi spokoju ta dziurka do odpływu nadmiaru oleju. Czy i dlaczego jest zatkana??
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Aule i jak wyniki eksperymentu
?
ja wczoraj rozebralem stary silnik i popatrzylem sobie co i jak
wydaje mi sie ze przyczyna moze byc bruzda ktora simmering stworzyl przez te nascie lat na wale(foto)
co do tej dziurki w podstawie panewki ktora odplywa olej to u mnie nie byla zatkana

ja wczoraj rozebralem stary silnik i popatrzylem sobie co i jak
wydaje mi sie ze przyczyna moze byc bruzda ktora simmering stworzyl przez te nascie lat na wale(foto)

co do tej dziurki w podstawie panewki ktora odplywa olej to u mnie nie byla zatkana
- Załączniki
-
- DSC00390.JPG (82.97 KiB) Przejrzano 4299 razy
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No u mnie jest taka sama bruzda. Leje sie jak strach dalej. Wszystko obrypane i codzień kałuża.. Jak bede to w końcu rozbierał ( bo koszt oleju przekroczy nowy silnik) To wsadze ten simering nie do końca tak aby był bliżej w strone śrób. wówczas nie bedzie jeździł w rowku tylko w nowym miejscu i może pomoże.
Na razie czekam na ciepłe dni by sie połozyc pod auto
Na razie czekam na ciepłe dni by sie połozyc pod auto
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
ja kupilem juz pare miesiecy temu simmering ale jest nizszy i teraz mam rebus czy wstawiac ten czy kupic drugi. jutro jeszcze pomierze ile by trzeba zostawic simmeringu zeby nie wlazl w ta bruzde
u mnie jest o tyle dziwnie ze samochod nie zostawia praktycznie sladu( czasem 1 kropla) na postoju, ale slady oleju mozna znalezc na podwoziu jeszcze w okolicach tlumika wiec chyba daje zdrowo przy wyzszych obrotach
u mnie jest o tyle dziwnie ze samochod nie zostawia praktycznie sladu( czasem 1 kropla) na postoju, ale slady oleju mozna znalezc na podwoziu jeszcze w okolicach tlumika wiec chyba daje zdrowo przy wyzszych obrotach
