Sprzęgło sportowe "SPIEK"

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Jak się dowiadywałem, to usłyszałem od gościa, który mi robil sprzęgło, że jeden sezon (na koniec przywożą mu tarcze do nabicia :wink: ). Sezon katowania :twisted:
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

Michal gti pisze:Jak się dowiadywałem, to usłyszałem od gościa, który mi robil sprzęgło, że jeden sezon (na koniec przywożą mu tarcze do nabicia :wink: ). Sezon katowania :twisted:
ten co ja się dowiadywałem powiedział że 30tyś wytrzyma :roll:
jeśli do ulicznej jazdy można dać rade 50-60
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
krzycho

Post autor: krzycho »

to nie lepiej założyć wieksze sprzęgło ale seryjne żeby skrzyni i półosi nie katować ?
do TU podchodzi koło zamachowe i sprzęgło 200 mm(oryg, 180 mm) od Partnera 1.4
do XU 8v podchodzi 215 ( z mi16)
do XU 16v najlepiej załoźyć sprzęgło z zamachówką 225 od 206 S16 a jeszcze lepiej całą skrzynię ze sprzęgłem i przegubami od 2.0 Turbo - dużo mocniejsza skrzynia, wałek sprzęgłowy, przeguby i różnicówka

poza tym wszystkie 1.3 Rally, AX GTi, 106 XSi miały inne sprzęgło -- niby średnica ta sama 180 mm ale dużo mocniejsze i ze wzmocnionym dociskiem. Takie sprzęgło jest ponad 50% droższe (cos ok. 450 zeta w IC)
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

krzycho pisze:Takie sprzęgło jest ponad 50% droższe (cos ok. 450 zeta w IC)
Refabrykowane... nowka kolo 1000
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

no właśnie a to już troche kasy jest, wydaje mi sie że w tej mojej cenie warty
zachodu jest ten spiek :)
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
krzycho

Post autor: krzycho »

sprzęgło Sachs - żadna regeneracja tylko nówka sztuka w IC ze znizką kosztuje ok 370 zeta , tarcza docisk , łożysko
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

krzycho pisze:sprzęgło Sachs - żadna regeneracja tylko nówka sztuka w IC ze znizką kosztuje ok 370 zeta , tarcza docisk , łożysko
i co w związku z tym :roll:
ceny znam bo sam mam świeżo co założone nowe :roll:
Ostatnio zmieniony 15 sty pn, 2007 12:24 pm przez Sebek, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
krzycho

Post autor: krzycho »

to w zwiąkzu z ceną od Banity.
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

aha :wink:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

krzycho pisze:sprzęgło Sachs - żadna regeneracja tylko nówka sztuka w IC ze znizką kosztuje ok 370 zeta , tarcza docisk , łożysko
To jest refabrykowane -nabijaja nowa tarcze. Nowka kosztuje ponad 600
krzycho

Post autor: krzycho »

widziałem to sprzęgło - nowy docisk, nowe łozysko i tarcza nówka, jeżeli tak to robią to ja biore
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Wiem, ze tak wyglada (tarcza i lozysko to nowka) -to jest cos jak regenerowana polos -nowy przegub, a drazki stare -tylko robione wszystko jest w fabryce sachsa.
ODPOWIEDZ