Sprzęgło sportowe "SPIEK"
- Michal gti
 - Uzalezniony
 - Posty: 897
 - Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
 - Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
 - Lokalizacja: Wawa
 - Kontakt:
 
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
ten co ja się dowiadywałem powiedział że 30tyś wytrzymaMichal gti pisze:Jak się dowiadywałem, to usłyszałem od gościa, który mi robil sprzęgło, że jeden sezon (na koniec przywożą mu tarcze do nabicia). Sezon katowania
jeśli do ulicznej jazdy można dać rade 50-60
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- 
				krzycho
 
to nie lepiej założyć wieksze sprzęgło ale seryjne żeby skrzyni i półosi nie katować ?
do TU podchodzi koło zamachowe i sprzęgło 200 mm(oryg, 180 mm) od Partnera 1.4
do XU 8v podchodzi 215 ( z mi16)
do XU 16v najlepiej załoźyć sprzęgło z zamachówką 225 od 206 S16 a jeszcze lepiej całą skrzynię ze sprzęgłem i przegubami od 2.0 Turbo - dużo mocniejsza skrzynia, wałek sprzęgłowy, przeguby i różnicówka
poza tym wszystkie 1.3 Rally, AX GTi, 106 XSi miały inne sprzęgło -- niby średnica ta sama 180 mm ale dużo mocniejsze i ze wzmocnionym dociskiem. Takie sprzęgło jest ponad 50% droższe (cos ok. 450 zeta w IC)
			
			
									
						
										
						do TU podchodzi koło zamachowe i sprzęgło 200 mm(oryg, 180 mm) od Partnera 1.4
do XU 8v podchodzi 215 ( z mi16)
do XU 16v najlepiej załoźyć sprzęgło z zamachówką 225 od 206 S16 a jeszcze lepiej całą skrzynię ze sprzęgłem i przegubami od 2.0 Turbo - dużo mocniejsza skrzynia, wałek sprzęgłowy, przeguby i różnicówka
poza tym wszystkie 1.3 Rally, AX GTi, 106 XSi miały inne sprzęgło -- niby średnica ta sama 180 mm ale dużo mocniejsze i ze wzmocnionym dociskiem. Takie sprzęgło jest ponad 50% droższe (cos ok. 450 zeta w IC)
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
no właśnie a to już troche kasy jest, wydaje mi sie że w tej mojej cenie warty  
zachodu jest ten spiek
			
			
									
						
							zachodu jest ten spiek
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- 
				krzycho
 
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
i co w związku z tymkrzycho pisze:sprzęgło Sachs - żadna regeneracja tylko nówka sztuka w IC ze znizką kosztuje ok 370 zeta , tarcza docisk , łożysko
ceny znam bo sam mam świeżo co założone nowe
					Ostatnio zmieniony 15 sty pn, 2007 12:24 pm przez Sebek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
aha  
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- 
				krzycho