Czy da się zaadaptować??

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Czy da się zaadaptować??

Post autor: aule »

Witam

Zamierzam kupić silnik do mojego autka bo ten co mam pomału sie rozwala.

Tytaj przykład do którego jest pytanie, które z moment.
http://www.allegro.pl/item154596908_peu ... ilnik.html

Jest w takim silniku inna cewka zapłonowa a ja planuję założyc cały osprzęt z mojego. Czyli wchodzic miałby aparat zapłonowy, cewka taka jaką posiada moje auto.

Poza tym zostałby przełożony tez kolektor dolotowy z gaźnikiem i wydechowy.

Najistotniejsze pytanie dotyczy tego aparatu zapłonowego i cewki. Ogólnie układu sterowania iskrą z silnika bez wtrysku (bo taki posiadam) Czy bez problemów da się te części z mojego przełozyc do takiego??

Czy w takiej jak w przykładzie głowicy jest tez miejsce na pompę paliwową taka mechaniczną??

Nad kolektorami tez sie zastanawiam czy w głowicy sa takie same położenia śrub i kanałów.


dzieki za odpowiedź.
pozdro
Awatar użytkownika
HDi
Junior
Posty: 140
Rejestracja: 17 sie czw, 2006 5:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: HDi »

poszukaj 1.1
205 Rallye Ex.. peryment
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

jezeli sie nie myle, to tam jest uklad sterowania zaplonem Magnetti Marelli ... i chyba bez wiekszych problemow da sie Twoj zalozyc...
Ale jezeli ten uklad jest sprawny to bym zostawil, bo jest podobno troszke lepszy....
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

HDi pisze:poszukaj 1.1
To jest przykład silnika z jednopunktowym wtryskiem i taką inną cewką i układem starowania. Oczywiście, że skłaniałbym się na 1,1 a nawet 1,4

MistrzuGT pisze:jezeli sie nie myle, to tam jest uklad sterowania zaplonem Magnetti Marelli ... i chyba bez wiekszych problemow da sie Twoj zalozyc...
Ale jezeli ten uklad jest sprawny to bym zostawil, bo jest podobno troszke lepszy....
Czyli układ cewka i aparat zapłonowy mogłby zostać (jeżeli bedzie w zestawie)??

Tylko pozostaje kwastia pompy paliwa i kolektorów??
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

co do pompy paliwa to musisz przelozyc od siebie ten modul do ktorego jest przymowocowana
ODPOWIEDZ