remont w 100%
- kabzik
 - Junior
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
 - Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
 - Lokalizacja: Częstochowa
 
remont w 100%
tak wiec mam peugeota 205 gl 1100cm3 na gaźniku, 5 drzwi rok 1991.12 jezdze nim juz jakis 6 miesiecy powiem ze strasznie mi przypadł do gustu.. niby mi wszystko chodzi ale chce wiecej!!!!!!! mianowicie chciałbym wyremontowac go do takiego stanu jak był w grudniu 1991roku.. zdaje sobie sprawe ze nie jest to proste wyzwanie i wiem ze wszystko kosztuje w gre wchodzi malowanie, remont belki, hamulców, głowica (oby tylko głowica), ukł. kierowniczy to mechaniczne sprawy... i teraz zderzaki, plastiki wewnetrzne, leflektory, felgi, wykładzina, jakies ramiona wycieraczek i inne wykonczenia takie jak np. antenka ta na dachu 
 i tu pytanko do miłosnikow tych żabek czy ktos juz cos takiego zrobił??????????? jakimi pieniedzmi trzeba dysponowac???????? i czy to wyzwanie zdoła podjac bardzo uparty amator 
 (malowanie, głowica, belka w warsztacie reszta sam) czy lepiej kupic w lepszym stanie żabke i dopiero??? w kazdym razie chce miec nowego peugeota 205!!!!!!!!
			
			
									
						
										
						- martinop
 - Uzalezniony
 - Posty: 648
 - Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
 - Posiadany PUG: Peugeot 107
 - Lokalizacja: Rybnik
 
mmhm... ciężko powiedzieć co Ci doradzić. Nie wiem czy warto wywalać takie pieniądze do 205 1,1. Musisz wiedzieć, że jak go zrobisz i będziesz chciał go sprzedać to za nic w świecie nie odzyskasz wpakowanych pieniędzy. 
W dużej mierze zależy po co Ci taki samochód, do pracy, do szkoły czy po coś innego.
Bo jeżeli nie zależy Ci na oszczędności auta to kup GTi/CTi i zrób go na oryginał.
Pieniędzy musisz mieć DUŻO jeżeli chcesz to porządnie zrobić.
			
			
									
						
										
						W dużej mierze zależy po co Ci taki samochód, do pracy, do szkoły czy po coś innego.
Bo jeżeli nie zależy Ci na oszczędności auta to kup GTi/CTi i zrób go na oryginał.
Pieniędzy musisz mieć DUŻO jeżeli chcesz to porządnie zrobić.
- bandziorek.
 - Nowicjusz
 - Posty: 66
 - Rejestracja: 10 sty śr, 2007 6:17 pm
 - Posiadany PUG: 1.9 Diesel
 - Numer Gadu-gadu: 2925031
 - Lokalizacja: Zabrze (śląsk)
 - Kontakt:
 
- kabzik
 - Junior
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
 - Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
 - Lokalizacja: Częstochowa
 
wlasnie ten silniczek.. narazie to przymiarki takie robie! a dlaczego chce miec stare, ale nowe auto?- takie zboczenie mam i juz...  
 gti lepsze rozwiazanie ale tez drozsze o wiele... miałem nadzieje ze ktos juz to robił na tym forum 
 przemysle sprawe i moze zaczne wrzucac pieniazki do mojej skarbonki na kółkach... 
 najwyzej mi nie wyjdzie i moje 205 nie odzyska swojej swietnosci!!!
			
			
									
						
										
						- Heler
 - Junior
 - Posty: 299
 - Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
 - Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
 - Numer Gadu-gadu: 975861
 - Lokalizacja: Kielce
 
Ja cos takie robie i jakos skonczyc sie nie da 
 duzo kasy juz wydalem i pewnie troszke jeszcze wydam 
 juz trzeci swap wykonalem na silnik 1,4 z 306 i gaznikiem z 1,1 itd 
 duzo tego by pisac o kosztach kolejnych napraw, udokonalen itd ale bez worka kasy nawet nie warto zaczynac, mysle ze kwota kolo 10 tys zl bedzie odpowiednia do rozpoczecia zabawy z takim autkiem  
			
			
									
						
							Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI 
			
						- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
to ja podobnieHeler pisze:Ja cos takie robie i jakos skonczyc sie nie daduzo kasy juz wydalem i pewnie troszke jeszcze wydam
juz trzeci swap wykonalem na silnik 1,4 z 306 i gaznikiem z 1,1 itd
duzo tego by pisac o kosztach kolejnych napraw, udokonalen itd ale bez worka kasy nawet nie warto zaczynac, mysle ze kwota kolo 10 tys zl bedzie odpowiednia do rozpoczecia zabawy z takim autkiem